Biocartis

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
micado
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 88

Re: Biocartis

Berichtdoor micado » 05 Feb 2018 10:34

Dubbele post
Laatst gewijzigd door micado op 05 Feb 2018 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.

micado
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor micado » 05 Feb 2018 10:35

tosca schreef:
micado schreef:
Sjefke Baalmans schreef:Donderdag ingestapt en gelijk vrijdag al een draai om de oren en een punch op de neus. Een leuke binnenkomer noemen ze dat.
Maar weer hopen op herstel of een positief PB.

Da komt allemaal goed Sjefke, in het slechtste geval zakken ze nog even naar 13,80 euro om dan terug te stijgen. Biocartis is een prachtig aandeel dat wat op en neer gaat, maar je bent altijd zeker dat ze niet heel diep doorzakken. :D de weg is open naar de 16 euro.

Een dagje later en de voorspellingen kunnen nu al in de prullenmand. Ach je hebt ze overal de beursprofeten op forums die denken dat ze de waarheid in pacht hebben. Al eens over nagedacht dat de beurzen ook kunnen zakken?

Ik ben zeker geen beursprofeet en zit al een paar jaar in biocartis.
Regelmatig doe ik een Ta en op de beurs is alles mogelijk. Het is onvoorspelbaar dat er gekken beginnen te verkopen zonder een grondige reden.
Dat ze even zo diep doorzakken is meer dan normaal, maar in ieder geval mijn lijnen zijn getrokken en blijf bij mijn punt van 13,80 euro

Sjefke Baalmans
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 66

Berichtdoor Sjefke Baalmans » 05 Feb 2018 10:46

Zowel vrijdag als vandaag bij de grootste dalers, kan toch ook geen toeval zijn. Een volatiel aandeel en hypernerveuze aandeelhouders zullen we maar denken. ;)

micado
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor micado » 05 Feb 2018 10:57

Sjefke Baalmans schreef:Zowel vrijdag als vandaag bij de grootste dalers, kan toch ook geen toeval zijn. Een volatiel aandeel en hypernerveuze aandeelhouders zullen we maar denken. ;)

Heeel de sector staat dik in het rood, dus geen zorgen.

Dominiquetg
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 49

Berichtdoor Dominiquetg » 05 Feb 2018 11:00

Dominiquetg schreef:
micado schreef:
Dominiquetg schreef:Prima dag voor een ordertje :-)

Zal wel zijn ;-) Volgens mij komen ze niet meer lager dan 14 euro. Ik heb vandaag ook goede koopjes gedaan. :D

#metoo : biocartis pharming argenx kiadis en celyad

We hebben te vroeg koopjes gedaan blijkbaar. Nu ja dat zijn van die bokkesprongen dat een mens niet altijd kan voorzien. De storm efkes uitzitten ...
Argen-X Kiadis Pharming Biocartis Celyad Mithra

beurssukkel
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor beurssukkel » 05 Feb 2018 12:12

Ik heb nog ablynxkruit over........even wachten tot de storm gaat liggen en zoniet dan zijn er koopkansen onder de 13€ (TA)

Sjefke Baalmans
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Sjefke Baalmans » 05 Feb 2018 12:22

beurssukkel schreef:Ik heb nog ablynxkruit over........even wachten tot de storm gaat liggen en zoniet dan zijn er koopkansen onder de 13€ (TA)

De storm kan ook draaien en dan zijn de koopkansen weer teniet. Dan ontstaat er weer de angst om in te stappen.

Steinway
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36

Berichtdoor Steinway » 05 Feb 2018 14:43

Sjefke Baalmans schreef:
beurssukkel schreef:Ik heb nog ablynxkruit over........even wachten tot de storm gaat liggen en zoniet dan zijn er koopkansen onder de 13€ (TA)

De storm kan ook draaien en dan zijn de koopkansen weer teniet. Dan ontstaat er weer de angst om in te stappen.

Er kan ook een opleving komen om daarna over te gaan in een veel grotere daling. ;)

131102-08.png
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.

micado
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor micado » 05 Feb 2018 15:56

Steinway schreef:
Sjefke Baalmans schreef:

Er kan ook een opleving komen om daarna over te gaan in een veel grotere daling. ;)

131102-08.png

Je moet nu ook niet overdrijven he, dit kan je dan doortrekken met al je aandelen.
Biocartis is nooit sterk gestegen, steeds een paar euro op en af. Nu dat ze eens wat hoger staan zouden ze volgens u op 10 komen te staan. Gekker moet je het niet maken he. :twisted:

Sjefke Baalmans
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Sjefke Baalmans » 05 Feb 2018 16:21

En nog steeds koketteren met je Ablynx winsten begint trouwens aardig te vervelen. Is al weer verleden tijd, beleggen is vooruit zien. :geek: