Biocartis

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses
vlere
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 102
Contacteer:

Re: Biocartis

Bericht door vlere »

Overnameprijs?? Wat zouden ze nu geven? Toeslag van 40%? Bod van 7€?
Wat zijn we daar mee?!
Verwacht dat KBC deze week ook zal verlagen, die apen toch iedereen na!

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Fdj30
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 107
Contacteer:

-9,9 eur koersaanpassing

Bericht door Fdj30 »

Berenberg (en ook KBC vandaag of morgen) hupla -9,9 eur van de één op de andere dag..
Dat kan zo maar, niemand stelt zich vragen. Op wat baseren die zich allemaal zeg?
Vandaag terug naar de 4, na de cijfers 2e KW naar de 3, let er maar op.

joe 123
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 174
Contacteer:

Bericht door joe 123 »

Berenberg weet ook wel dat hun eerdere koersdoel van 16,5 euro voorlopig niet realistisch meer is.
Daarom is het verstandig om vanaf nu een geloofwaardiger koersdoel van 6,5 euro te hanteren.
Dat zij nu komen met een koopadvies is niet verwonderlijk.Er is niet stilgezeten in Mechelen en zeker niet in de US de laatste maanden.
beursfre liked last!

Fdj30
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Fdj30 »

joe 123 schreef:
30 jun 2020 08:42
Berenberg weet ook wel dat hun eerdere koersdoel van 16,5 euro voorlopig niet realistisch meer is.
Daarom is het verstandig om vanaf nu een geloofwaardiger koersdoel van 6,5 euro te hanteren.
Dat zij nu komen met een koopadvies is niet verwonderlijk.Er is niet stilgezeten in Mechelen en zeker niet in de US de laatste maanden.
Neen, maar het zal weinig zoden aan de dijk brengen in de 2e KW cijfers, daarom wacht ik met kopen tot 3e KW.

Fdj30
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Fdj30 »

joe 123 schreef:
30 jun 2020 08:42
Van 4.72 naar 6.5 = winstmarge 37% van 4,72 naar 16,5 was 249% winstmarge.
Ik vind dat niet niks, eerder natte vinger werk, want ze weten het ook niet..

Terugnajaren
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 210
Contacteer:

Bericht door Terugnajaren »

Tijd.be; https://www.tijd.be/markten-live/live-b ... tml#740278

"Biocartis krijgt fanmail van Berenberg
De Mechelse leverancier van labtests Biocartis BCART1,74% krijgt een adviesverhoging van het beurshuis Berenberg. Het advies gaat van 'under review' naar 'kopen', terwijl het koersdoel zakt van 16,50 naar 6,60 euro. 'De koers van het aandeel liep te hard op in 2019, waarna een stevige verkoopgolf volgde, waardoor het aandeel 60 procent lager ging. Maar als we kijken naar de progressie van de afgelopen jaren en de samenwerkingsverbanden die het nu heeft, dan denken wij dat de kansen op lange termijn overeind blijven.' Begin dit jaar sloot Biocartis nog een samenwerkingsovereenkomst met de Britse groep AstraZeneca, een bedrijf waarmee het al samenwerkte rond biomarker testing bij longkankerpatiënten.

Wij denken ook dat het bedrijf de recente problemen kan overwinnen en marktaandeel kan winnen in de snelgroeiende markt voor de moleculaire diagnose van kanker.' "

Grtz,
Terugnajaren
wolfe liked last!

joe 123
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 174
Contacteer:

Bericht door joe 123 »

Vandaag weer vacature,s voor operatoren 2 ploegen.
Men kan niet zeggen dat de productielijnen er stilstaan.

beursfre
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 42
Contacteer:

Bericht door beursfre »

ik vind koersdoel 6,60€ niet mis
die boven de 10 zijn ongeloofwaardig
die “overnameprooi” da klinkt me wel heel leuk in de oren

vind wel dat een stijging nu van 1% zwakke reactie van de markt
maar had ook niks anders verwacht
als best of the class maar met 3% beloond werd...
AB Inbev (48,00€) - Biocartis (5,25€) - IBA (9,70€) - Inventiva (5,14€) - MDX (0,97€) - Mithra (20,05€) - Orange BE (15,90€) - Pharming (1,20€) - Euronav (7,60€) - Exmar (2,50€)

sparrow
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 873
Contacteer:

Bericht door sparrow »

Niks krijgt dit aandeel omhoog en ik begrijp het niet meer eerlijk gezegd. Vroeg of laat komt er een bedrijf met een beter product dan Idylla en dan staat Biocartis daar. Het is eerlijk gezegd om te huilen want er is nog geen enkele belofte ingelost wat het aandeel betreft. Al voor 5 jaar niet. Ik heb teveel geinvesteerd om mijn verlies te nemen maar ergens klopt er iets niet in het verhaal. Een Amerikaanse variant zou al 5x hoger staan op basis van de technologie alleen al. Kijk naar Tesla, verlieslatend tot en met en toch een enorme koers.
kronos liked last!

kronos
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 160

Bericht door kronos »

sparrow schreef:
02 jul 2020 11:10
Niks krijgt dit aandeel omhoog en ik begrijp het niet meer eerlijk gezegd. Vroeg of laat komt er een bedrijf met een beter product dan Idylla en dan staat Biocartis daar. Het is eerlijk gezegd om te huilen want er is nog geen enkele belofte ingelost wat het aandeel betreft. Al voor 5 jaar niet. Ik heb teveel geinvesteerd om mijn verlies te nemen maar ergens klopt er iets niet in het verhaal. Een Amerikaanse variant zou al 5x hoger staan op basis van de technologie alleen al. Kijk naar Tesla, verlieslatend tot en met en toch een enorme koers.
Troost je Sparrow, ik zit in dezelfde nauwe schoentjes als jij. Veel te zwaar geïnvesteerd! Dit aandeel is echt een miskleun. Het is precies alsof dit aandeel gedemoniseerd wordt.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie