Econocom

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan

_Jack_
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 117

Re: Econocom

Bericht door _Jack_ »

ugeerts schreef:
15 apr 2021 22:13
_Jack_ schreef:
15 apr 2021 21:34
Deftige cijfers!
Richting 4?
Bij 4 ben ik weg denk ik!
Weg of niet weg hangt bij mij af van de omstandigeheden. Als ze de €4 halen in de loop van het jaar en de positieve vibe blijft doorgaan, ik bedoel dus effectieve omzet stijgingen en marges en geen geruchten, dan zie ik geen reden om uit te stappen.
Zoals je het omschrijft hoort het ook hoor. :up:
Heb gewoon recent paar keer virtuele winst te hard zien verschrompelen (waardoor ik iets sneller geneigd bent geworden eens winst te nemen, meestal door helft te verkopen, kan hier ook natuurlijk) en kan wat extra cash gebruiken voor andere ideeën (aandelen en vastgoed).

ugeerts
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 686

Bericht door ugeerts »

ugeerts schreef:
15 apr 2021 22:08
En nu uitkijken naar de koersdoelen morgen. Gemiddelde van 2,70 kan je niet ernstig meer nemen.

https://www.trivano.com/aandeel/econocom.91.index

Op 15/4 23:00 staat het gemiddelde op 2,71.
Ziet er al wat beter uit, gemiddelde is opgetrokken naar €3,20. Maar bijlange geen "wervend" doel, aangezien we het nu al overschreden hebben met actueel rond €3,50.
Stand van zaken 17/4 10:45.
__________________________________________________________________________________

ugeerts
Forum elite
Forum elite

Bericht door ugeerts »

_Jack_ schreef:
16 apr 2021 14:21
ugeerts schreef:
15 apr 2021 22:13
_Jack_ schreef:
15 apr 2021 21:34
Deftige cijfers!
Richting 4?
Bij 4 ben ik weg denk ik!
Weg of niet weg hangt bij mij af van de omstandigeheden. Als ze de €4 halen in de loop van het jaar en de positieve vibe blijft doorgaan, ik bedoel dus effectieve omzet stijgingen en marges en geen geruchten, dan zie ik geen reden om uit te stappen.
Zoals je het omschrijft hoort het ook hoor. :up:
Heb gewoon recent paar keer virtuele winst te hard zien verschrompelen (waardoor ik iets sneller geneigd bent geworden eens winst te nemen, meestal door helft te verkopen, kan hier ook natuurlijk) en kan wat extra cash gebruiken voor andere ideeën (aandelen en vastgoed).
Interessant is alleszins de toon uit hun kwartaal verslag. Vorige keer was de outlook griis en onzeker, nog niet direct nieuwe concrete contracten in zicht, nu luidt het "we zijn zeer amibitueus en verwachten de groei verder te zetten". Klinkt toch al wat steviger. Mij doet het besluiten dat dit aandeel min of meer correct is gewaardeerd, dus er niet mee te gaan traden ook al zullen er tussentijdse dips zijn van 5% of meer, en het al slapende op de bank te laten liggen.
Afrekening volgt dan wel in een jaar of 2 aan de kassa. :clap:
__________________________________________________________________________________

ugeerts
Forum elite
Forum elite

Bericht door ugeerts »

Ik had mijn alarm gezet op 3,52 en zie, het is zonet af gegaan.
En bijgevolg staat dit aandeel weer op de eerste pagina vh het forum. :o
Keeperke liked last!

HowToLoseMoney
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 32

Bericht door HowToLoseMoney »

https://www.actusnews.com/fr/econocom/c ... n-econocom

Aandelen te goedkoop, of manier om koers te proberen stutten?
johnnybeurs liked last!

Plaats reactie