Envipco

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

abdel
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 220
Contacteer:

Re: Envipco

Bericht door abdel » 03 mei 2019 14:01

Voor wie zijn investment case nog eens bevestigd wil zien staat inmiddels het jaarrapport online:
https://www.envipco.com/admin/uploads/9 ... 114041.pdf
Staat weinig of niets in dat al niet in de q4 staat. Op één detail na: we hebben nu ook een Roemeense dochter met de mooie naam Envipco Solutions. Ze lijken echt wel werk te willen maken van die Balkanlanden, en dan zitten ze wel goed gepositioneerd met de nieuwe Griekse productiefaciliteit. Daar lijken de zaken al vast goed te lopen, ook de Quantuminstallatie lijkt daar begonnen te zijn.https://translate.google.com/translate? ... 6,15700259
Minder goed nieuws uit Australie, waarvan ze enkel nog kort vermelden dat partner Envirobank vertraging heeft. Uitstel begint hier reeds hard op afstel te lijken...
Over de rechtszaak ook weer heel vaag, op de av gaan ze toch wat duidelijker mogen zijn. Envipco versus DPG, Rako & Gerolsteiner, het blijft spannend...
Maar het zal voorlopig toch vooral wachten worden op Schotland. Alles is op de rails gezet, maar verkopen zullen toch vooral voor het volgende boekjaar zijn. https://www.slrmag.co.uk/drs-made-easy-1/

En verder blijft het (volgens mij) moeilijk om investeerders aan te trekken met de zeer beperkte liquiditeit op de beurs en de grootaandeelhouder met meer dan 50% van de stemmen. Die laatste heeft onlangs 2000 stuks verkocht, maar aan dat tempo gaat het lang duren voor hij onder de 50% zit...
Nog een dikke 3 weken wachten op de q1 en normaal moet de agenda van de av ook eerstdaags verschijnen.
Spannend weeral :-)
Phil liked last!

powered by Surfing Waves

abdel
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Re: Envipco: Disrupting RVM markets leads to 90%+ upside - Buy 17/07/2017

Bericht door abdel » 15 mei 2019 15:09

abdel schreef:Wincor-Nixdorf (recent Wincor-Diebold geworden) zou wel de ultieme catch zijn en ons direct katapulteren naar een marktaandeel van 20% met de bijhorende 100 mio omzet. Ik ben er van overtuigd dat dat onderdeel in de etalage staat, maar helaas niet overtuigd van de financiële draagkracht van Envipco. Als we Envipco waarderen aan een m.i. faire 15 euro per aandeel oftewel een beurswaarde van pakweg 60 miljoen euro, dan zou het RVM-gedeelte van WD (op basis van marktaandeel) op 70 miljoen gewaardeerd kunnen worden. Iets in die grootte-orde zie ik Envipco nog niet ophoesten. Bij NIBC spreken ze over eventueel bepaalde assets en contracten over te nemen, maar dat lijkt me voor WD weinig interessant.
Even mezelf corrigeren. Die waardering van de rvm-tak van Diebold op 70 miljoen lijkt me bij nader inzien schromelijk overdreven. De helft van bovenvermelde 70 miljoen zou al veel zijn.Het marktaandeel waarvan sprake is de laatste jaren enkel gekrompen, en de waardering kan ook nooit zo hoog zijn als die van Envipco gezien Diebold ook al jaren nauwelijks in de rvm-tak geïnvesteerd heeft, in tegenstelling tot Envipco dat na jaren investeren met Flex, Ultra en Quantum op alle vlakken bij de top zit. De Revendo's van Diebold zijn nauwelijks nog relevant en staan overal wat uit te bollen. Ik zie daar ook nauwelijks nog verkopen van, maar ze zullen nog wel leasing en service inkomsten hebben. En daar komt bij dat die RVM's opereren op het algemeen Point Of Sales system van Diebold, iets dat ze moeilijk kunnen mee verkopen. Neem daar nog bij dat het meeste van de IP niet interessant is voor een mogelijke overnemer in dezelfde sector, want die hebben allemaal hun eigen patenten. Al het bovenstaande in acht genomen, kom ik nattevingersgewijs op een overnameprijs die eerder in de buurt van de 25 miljoen zal liggen. Wel haalbaar mits extra financiering of, ik zeg maar iets, het winnen of settelen van een patentzaak.

Dit even ter inleiding, nu zet ik even mijn tinfoil hat op....

Vorig jaar rond deze tijd kreeg NIBC de opdracht om Trautwein, Sielaff en Diebold te benaderen voor een eventuele overname of merger. Ondertussen hebben we daar niets meer van gehoord, maar nu komen er plots een aantal zaken bij elkaar:

1. Uit de meest recente kwartaalupdate van Diebold begin deze maand:
Gerrard Schmid -- President and Chief Executive Officer:
"We're still tracking toward divesting around 5% of our revenues. There's obviously a number of assets in that mix. And as I said in my prepared remarks, the broad range of those are tracking in line with our expectations. There's one slightly larger one that's took a little bit longer than we'd expected."
Diebold heeft dus nog ongeveer 50 miljoen aan omzet af te stoten, waarvan één iets grotere brok die wat langer duurde dan verwacht. Dat moet bijna de RVM tak zijn, lijkt mij dan.

2. Eergisteren kwam het nieuws dat Diebold de squeeze out van de minderheidaandeelhouders van Wincor Nixdorf (waar dus de rvm-tak zit) finaal afgerond heeft. Klaar om de rvm afdeling er uit los te weken dan?

3. Helemaal toevallig kwam dan gisteren ook het nieuws dat Gool Santchurn, onze onvolprezen CEO, nog maar tot eind dit jaar aanblijft en dat ze naar een vervanger op zoek zijn.

4. Sinds half april verkoopt onze grootaandeelhouder (kleine) pakketjes aandelen in de open markt.

5. De patentzaak zou in H1 voorkomen (hoewel voorkomen waarschijnlijk niet betekend dat er meteen een uitspraak is of geen hoger beroep aangetekend kan worden...)

Zou het kunnen dat ze achter de schermen druk doende zijn met een merger Envipco-Diebold? Een van de pijnpunten daarbij is ongetwijfeld het vinden van financiering. Pijnpunt dáárbij is het feit dat grootaandeelhouder Bouri en zijn kameraad en CEO Gool een stevig meerderheidsbelang hebben en de facto over alles in het bedrijf kunnen beslissen. Bijkomend probleem is dat ze bij Envipco ook niet staan te springen om nieuwe aandelen uit te geven voor ze zeker zijn van het al dan niet binnenhalen van de patentbonus.
Oplossing: wachten op de patentzaak én het aanstellen van een nieuwe, onafhankelijke CEO. Bouri moet in zo'n scenario dan ook een bepaald deel van zijn aandelen verkopen. Dit maakt de instap voor andere partijen véél interessanter en zal op termijn ook resulteren in een grotere free float en betere verhandelbaarheid van het aandeel. (Alleen zie ik niet hoe Bouri significante pakketten op de open markt verkocht gaat krijgen...)
Dat zou voor Envipco in één klap nieuwe productiehallen betekenen, commerciële én management structuur voor Europa, Duitsland (en Oost-Europa) binnen, krattentechnologie, mooi geografisch aansluitend op de Balkan, extra aanwezigheid in Schotland,... Enfin, de onbetwiste nummer twee dus, met een Europese poot die even sterk weegt als de Amerikaanse. Zou een goede zaak kunnen zijn mochten ze dat rond krijgen en ook een deftig management vinden dan.

Enfin, tinfoil hat even afzetten en afwachten maar :-).
Nog een kleine twee weken te gaan voor de q1, en de av is vastgelegd op 27 juni om 11u. Deze keer terug in het Hilton, Kayva en ik zullen alleszins van de partij zijn.
Phil liked last!

kayva
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 137
Contacteer:

Bericht door kayva » 15 mei 2019 21:48

abdel schreef:Enfin, tinfoil hat even afzetten en afwachten maar :-).
Nog een kleine twee weken te gaan voor de q1, en de av is vastgelegd op 27 juni om 11u. Deze keer terug in het Hilton, Kayva en ik zullen alleszins van de partij zijn.
Yes, dag verlof is al aangevraagd, trein vastgelegd en nu nog op zoek naar een gezellig restaurantje in Amsterdam om achteraf te gaan lunchen en uitgebreid na te bespreken.
Mocht er iemand zin hebben om mee te gaan, wij nemen de IC trein van 8h38 in Berchem en 1 van ons 2 draagt regelmatig een raar hoedje ;)

abdel
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door abdel » 01 jun 2019 10:13

kayva schreef:Yes, dag verlof is al aangevraagd, trein vastgelegd en nu nog op zoek naar een gezellig restaurantje in Amsterdam om achteraf te gaan lunchen en uitgebreid na te bespreken.
Mocht er iemand zin hebben om mee te gaan, wij nemen de IC trein van 8h38 in Berchem en 1 van ons 2 draagt regelmatig een raar hoedje ;)
Nog een kleine maand te gaan, en m'n vragenlijst wordt al maar langer. :-)

Ondertussen zeer redelijke q1 resultaten gisteren. Verlieslatend, zoals gewoonlijk in q1, maar wel een mooie omzet (8.15M, hoogste ooit sinds de turnaround) voor wat standaard het zwakste kwartaal is. Ook standaard is dat de omzet van q2 minstens 25% hoger ligt dan die van q1, dus ik zit weer te hopen op die 10M kwartaalomzet :-).
Europa trekt ook weer aan, 0.8M is niet spectaculair maar wel terug duidelijk beter dan de afgelopen kwartalen. En ze spreken ook voor de eerste keer over "service revenues" in Zweden. Hoe groter hun installed base, hoe groter het inkomen uit onderhoud en zo. We spreken (nog) niet over grote bedragen, maar wel over een redelijk constant inkomen. Verder lees ik over Europa nog dit: " We expect continued growth in RVM sales in Europe for 2019 tied to the success of the Quantum modular concept and expansion of traditional RVMs in new markets." Waaruit ik versta dat ze dit jaar verkopen verwachten in nieuwe markten? Misschien in Roemenië, waar ze eind vorig jaar in alle stilte de nieuwe dochter Envipco Solutions S.R.L uit de grond gestampt hebben? Net als bij de nieuwe Griekse productiefaciliteit hierover geen woord...
Minder goed nieuws van de patentzaak: begin mei was er een vonnis in hun nadeel, ze wachten de onderbouwing nog af en gaan dan waarschijnlijk in beroep. Dus we zijn weer voor een eind vertrokken, en de kosten blijven lopen.

Voor de rest niks spectaculair in het rapport. Geen woord meer over Australië (mogen we vergeten vrees ik), en één vage verwijzing naar de eerste commerciële kansen in Schotland: "Our UK MD and Scottish GM are actively engaged in a number of commercial discussions."
D's al mooi, want ondertussen heeft de Flex zijn nut duidelijk bewezen: https://www.slrmag.co.uk/drs-made-easy-2/
En dit terwijl Tomra zijn antwoord op de Flex nog aan het uitvinden is:
" Tomra is currently developing a smaller RVM for UK retailers, which measures 60cm deep, 96cm wide and 1.6m high." (hey, sounds helemaal like de flex...) https://www.betterretailing.com/tomra-t ... r-c-stores

And on a sidenote: Aeromaritime, een andere onderneming van grootaandeelhouder Bouri (waar ook onze toekomstige ex-CEO deel uit maakt van de board of directors) blijkt een groot defensiecontract in de Golf binnen te hebben:
https://www.intelligenceonline.fr/due-d ... 358812-art
Envipco wordt vernoemd in het artikel, maar ik heb er geen 30 euro voor over om de details te weten :-).
Pietro liked last!

abdel
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door abdel » 26 jun 2019 13:46

Morgen is het weer zover, een héén-en-weertje Schiphol om eens een babbeltje te doen met Gool en co.
Hoofdvragen voor deze aflevering:
1. Hoe loopt het mergergebeuren (als het nog loopt)?
2. Wat is er gebeurd in Australië?
3. Wat gebeurt er eigenlijk in de productiefaciliteiten van de Griekse dochter, en wat zijn daar de capaciteiten.
4. Schotland. Hebben ze al zicht op mogelijke bestellingen/hoeveelheden en hebben ze een oplossing voor de terugname van glas in de kleinere winkels?
5. Welke ordergrootte van bedrag hopen ze met die ip-zaak binnen te halen en hoe lang kan dat maximum nog duren.
6. Wat met de Quantum. Na al die jaren zijn er nog geen 100 stuks verkocht. Zien ze dat veranderen met de nieuwe versie of moeten we niet op grote orders rekenen? (hier en daar zie ik toch al nieuwe toestellen verschijnen aan Zweedse supermarkten)
panta express.PNG
7. ...
Ik heb veel vragen, maar niet zo veel hoop dat ze die allemaal duidelijk gaan beantwoorden. Ze geven elk jaar wat minder info, dat zal nu ook wel niet anders zijn. Maar mocht er nog iemand pertinente vragen hebben, speel maar door...

Verder is in Frankrijk ondertussen ook de kogel door de kerk. Dat statiegeld er daar komt lijkt vast te staan, de vraag is nog tegen wanneer:
http://www.leparisien.fr/societe/brune- ... 1481423633
Anders dan in Schotland hebben we in Frankrijk al wel een sterke verdeler. En het is weer een behoorlijk grote markt die opent...
U kunt zich hier registreren om de bijlage te zien.
wimilio liked last!

Pietro
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 101
Contacteer:

Bericht door Pietro » 05 jul 2019 06:02

Hoe is de AV verlopen Abdel/Kayva?

kayva
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 137
Contacteer:

Bericht door kayva » 06 jul 2019 00:30

Pietro schreef:Hoe is de AV verlopen Abdel/Kayva?
Zoals verwacht hebben we weinig nieuwe concrete info gekregen, maar de algemene tendens was zeer hoopvol/ambitieus.
De presentatie die we te zien kregen, is ondertussen terug te vinden op hun website:
https://www.envipco.com/inc/pdf/2019%20 ... tation.pdf

In a nutshell:
1. Noord-Amerikaanse markt: Geen nieuws maar blijft positief evolueren.

2. Australië: Hun verdeler in Queensland (Envirobank) verwerkt momenteel alles manueel en verdient daar dankzij de hoge handling fees best aardig zijn boterham mee. Hierdoor en mede door de aanslepende problemen met vergunningen om rvm's te plaatsen, zijn ze zo niet geneigd om snel toestellen te plaatsen. Niet helemaal duidelijk of van uitstel ook afstel gaat komen, maar gezien de onzekerheid wilden ze hier verder geen uitspraken over doen. 't was wel duidelijk dat dit geen prioriteit meer was en ik reken dan ook niet meer op Australische verkopen dit jaar.

3. Duitsland: Gelijkaardig verhaal. Momenteel geen prioriteit meer aangezien ze nog steeds niet over crate technologie beschikken en ze niet willen investeren in deze dure technologie. Merger met of overname van een Duitse speler zou dit probleem natuurlijk direct oplossen, maar over het feit of er hieromtrent (nog) gesprekken liepen, wilden ze begrijpelijk niets kwijt. Het feit dat ze de ip zaak in eerste aanleg verloren hebben en hiertegen in beroep zullen gaan, vergemakkelijkt de zaken natuurlijk ook niet. Die ip zaak blijft het lotto-ticketje dat bij winst al een aanzienlijk deel van de huidige beurswaarde kan opleveren, maar of het ooit zover komt? Ze waren alleszins overtuigd dat ze een redelijke kans hadden om in beroep wel gelijk te krijgen.

4. Zweden: Na een zwak 2018, lijkt 2019 beterschap te brengen en 1 van de groeipolen voor 2019 te worden. Ze verwachten dit jaar een 40-tal Quantums te plaatsen wat ongeveer evenveel is als de 3 vorige jaren samen. Het nieuwe modulaire concept lijkt aan te slagen en het leegmaken en afvoeren van de machines veel te vereenvoudigen. Persoonlijk vond ik het beste nieuws van deze AV dat ze nu ook Quantums verkocht krijgen aan winkels en niet langer voornamelijk aan Returpack. Dit bewijst eindelijk de commerciële leefbaarheid. Er was zelfs sprake van een winkel die op 2 locaties 2 toestellen ging plaatsen ( of al geplaatst had?) waardoor ze op een jaar ongeveer 5 mio stuks leeggoed gingen recuperen als ik het goed begrepen heb. Terugverdientijd zou zo rond de 18 maanden schommelen.
Ze leken vol vertrouwen dat ze nu echt vertrokken waren en plakten daar zelfs een cijfers op:
"Sales ambitions:
Quantum: 500 machines
Flex: 450 machines"
Op welke termijn dit zou moeten gehaald worden, was echter niet duidelijk :think:

5. Frankrijk en Griekenland ( en Cyprus): Momenteel nog non-deposit markets maar hun verdelers doen het daar goed en deze markten zullen voor de rest van de Europese groei voor 2019 moeten zorgen.
Nog even gecheckt en mocht Frankrijk ook statiegeld gaan invoeren ( waar het nu toch op lijkt), dan zullen ze hier zelf een verkooporganisatie opzetten en niet via verdelers blijven werken. Principe blijft dat als de markt groot genoeg is, ze zelf bereid zijn om te investeren en een netwerk op te zetten. Indien de markt te klein is ( zoals bij non deposit markets), werken ze liever via een verdeler.

6. De nieuwe markten...
Dit is dus nog altijd waar het allemaal om draait en zal bepalen of de firma ook de volgende jaren tevreden zal moeten zijn met de rol van luis in de pels of of ze daadwerkelijk de concurrentie zullen kunnen aangaan met Tomra en uitgroeien tot de overduidelijke nr 2 van de sector.
Eerste noemenswaardige strijdtoneel wordt Schotland. Ze gaven aan al met alle grote ketens contacten te hebben en benadrukten dat ze oa dankzij de trials in samenwerking met Scottish Grocers' Federation (SGF) in sneltempo aan naambekendheid hebben gewonnen. Hun Schotse kantoor en toonzaal(tje) is ondertussen open en buiten de 2 leidinggevenden hebben ze ook al 2 verkopers aangeworven. Ze lijken er echt van overtuigd dat ze in staat zijn om hier een deftig marktaandeel te verwerven. In de US hebben ze al meer dan een derde van de markt en ik vermoed dat dat ook op de nieuwe markten hun (niet uitgesproken) ambitie is. Met de helft daarvan zou ik al tevreden zijn. Schotse markt wordt immers op 5000 toestellen geschat, Uk markt op 40.000+. Als ze hier 15% van halen, verdubbelen ze louter hierdoor eensklaps hun portefeuille ( en omzet). En dan moet de rest van Europa nog volgen. Een overzicht van de nieuwe markten die het verst gevorderd zijn ( met het potentieel ervan) is ook terug te vinden in hun presentatie.
Dat ze het groot zien, wordt alleszins bevestigd door het feit dat ze momenteel al een productie-capaciteit hebben voorzien van 9.000(!) toestellen per jaar in hun US fabriek. Ter vergelijking: ze hebben nu iets meer dan 7000 geplaatste toestellen wereldwijd.

Conclusie: 2019 zal wel wat beter worden dan 2018 dankzij zowel de blijvende US groei als de hernieuwde groei op verschillende Europese markten. Aangezien het echter maar over enkele 100-en nieuwe machines gaat, zal de omzet ook dit jaar nog niet boomen. De verhoogde kosten in voorbereiding op de nieuwe markten zullen dan nog op het resultaat blijven drukken zodat 2019 zowel qua cijfers als beurskoers niet spectaculair zal worden, vrees ik ( tenzij er nog positief ip nieuws zou komen). Aandelen netjes opbergen tot 2020 en dan zal Schotland ons veel wijzer maken over het potentieel voor de volgende jaren. Ik geloof er alvast in. Zelfs als ze maar een marktaandeel van 10% zouden halen op de nieuwe markten,zal hun omzet de volgende jaren flink de hoogte ingaan.
't was alleszins weer de moeite om te gaan en ik zal dat de volgende jaren dan ook blijven doen. En zo heb ik ook eens geluncht in den Hilton ;)

Abdel, 't is al een week geleden, ik heb niet altijd alles goed kunnen verstaan en het is ook al laat, dus verbeter/vul gerust aan waar nodig.
Phil liked last!

abdel
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door abdel » 06 jul 2019 08:17

kayva schreef: 't was alleszins weer de moeite om te gaan en ik zal dat de volgende jaren dan ook blijven doen. En zo heb ik ook eens geluncht in den Hilton ;)
Idem dito :D

Nog een paar losse puntjes:

Uitrol Quantum loopt moeizaam in de USA, de supermarkt die de Quantum ging uitrollen heeft in de plaats allemaal HDS toestellen besteld. Jammer voor de Quantum, maar ze hebben wel veel meer hogere marges op de HDS. Nu zijn ze met Kroger in gesprek voor de Quantums.

Schotland: De volledige range producten van Flex tot Quantum lijkt voor Schotland een troef te worden; ketens zoals Asda hebben de drie types nodig en Envipco is de enige die alle drie kan leveren in één contract. Ze zijn redelijk overtuigd van hun kansen op succes bij Asda, want dat is een dochterbedrijf van hun grootste klant Walmart. Eén van de weken start er overigens een Quantum piloot bij Asda.
Zoals Kayva zegt, Schotland wordt hét strijdtoneel eind 2020. Op de av werd duidelijk gezegd dat dit ook bepalend was voor de hele UK markt. Wie in Schotland een contract met een grote keten binnenhaalt, heeft bij die keten bijna zeker later ook het contract voor volledig de UK. Winnen ze eind volgend jaar (dan verwachten ze de eerste contracten) de plaatsing van 1000 stuks, dan worden dat er op termijn waarschijnlijk 8000... Extreem spannend dus.

Europa: ziet er erg goed uit. Met de aangekondigde 40 Quantums zitten ze in Zweden eind dit jaar tegen de 100 stuks, wat toch al een meetbare terugkerende omzet aan service en onderhoud zal opleveren. Ik had beter eens gevraagd in welke orde dat loopt voor de Quantum.
Ze herbevestigden ook de prijs van om en bij de 100000 euro voor zo'n toestel. Die terugverdientijd van 18 (!) maanden in Zweden vond ik precies nogal straf. Maar anderzijds, de gemiddelde fee ligt op 3 cent per container. Dan kan die terugverdientijd toch wel kloppen. Moet ik eens nagaan...
In elk geval mogen we dus een omzet van rond de 4 miljoen verwachten uit Zweden (als ze al die quantums dit jaar factureren).
Ze hebben ook een mooi orderboek in Griekenland en Frankrijk, wat de Europese omzet toch naar de 5 miljoen zou moeten kunnen tillen. En daarmee komt mijn droomomzet van 40 miljoen voor dit jaar in het vizier!

Canada had nog geen potten gebroken: ze zijn het daar enkele jaren geleden afgebold omdat het te moeilijk was om winstgevend te draaien (alles ligt daar te ver uiteen). Ze waren nu ikv die subsidies wel mogelijkheden aan het "bekijken", maar dat bleef erg vaag. Vrees dat ik daar ook even niet opgelet heb.

De cijfers van de komende maanden kunnen ook maar beter goed zijn, want ze werken nog volop aan bijkomende financiering. maar meer dan dat er "verschillende pistes" gevolgd worden wilden ze niet kwijt. Tja...
Het zal toch hard nodig zijn. Tot eind volgend jaar kunnen ze waarschijnlijk als het moet wel verder, maar mochten ze dan plots kunnen meedingen voor meerdere orders van 500 stuks of meer, dan hebben ze zonder extra financiering wel een probleem.

Dus ja, het blijft wachten. Ik houd ze stevig vast maar het zou kunnen dat het nog een jaar wachten is op vuurwerk. Maar mochten ze een settlement halen of de rechtzaak winnen, dan zijn we sneller binnen :-)

Overigens stond er nog een nieuwe aandeelhouder op de lijst, Deutsche Bank blijkt zich ook ergens ingekocht te hebben...
Phil liked last!

Phil
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 38
Contacteer:

Bericht door Phil » 09 jul 2019 07:54

Thank you Guys. Jullie feedback wordt geapprecieerd !
Pietro liked last!
" The word crisis in Chinese is composed of two characters: the first, the symbool of danger .... the second, of opportunity"

abdel
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Pilots

Bericht door abdel » 12 jul 2019 09:17

En de Schotse showroom is open: https://www.amosbeech.com/office-fit-ou ... -newbridge
Netjes, ze zijn echt aan het opwarmen nu.
Na de pilot met SGF en de machines bij COOP lopen er nu ook pilots bij Sainsbury's:
https://www.scottishgrocer.co.uk/2019/0 ... 27SiiO3jwM
En is er ook bij Iceland een Flex gespot:
Iceland.PNG
Hopelijk binnenkort dan ook die Quantum bij Asda en dan zouden ze toch stilaan even gekend moeten zijn als Tomra.
Met een beetje chance merkt er hier en daar een Schot op dat dat zaakje ook nog eens beursgenoteerd is ook ;-).
U kunt zich hier registreren om de bijlage te zien.
Phil liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie