Order €1.000 Shell: LYNX €6,00 / Binck €8,00
Bij DEGIRO: €2,30 (klik voor meer info)

Mithra Pharmaceuticals

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses
emma
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 368
Contacteer:

Re: Mithra Pharmaceuticals

Bericht door emma »

emma schreef:
19 jun 2020 08:55
watcher schreef:
19 jun 2020 08:47
Aan welke prijs kopen?
Ik probeer ergens tussen 19€-19.5€ een eerste aankoop. :)

Mvg,Emma
Gekocht op 19.4€ ;)
In port,Acacia,Oxurion,Econocom,Biocartis,Mithra en ne berg Crescent aandelen.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 12512
Contacteer:

Bericht door charel01 »

Mithra verhoogde het kapitaal uiteindelijk niet met 55, maar wel met 65 miljoen euro. Extra vuurkracht om onder meer de commerciële lancering van Donesta te ondersteunen. De plaatsing van 6.421.052 nieuwe aandelen (8,74% van het uitstaande kapitaal) gebeurde aan 19 euro per aandeel, goed voor een forse korting van 12% tegenover de laatste slotkoers. Eind 2019 had Mithra nog 49,7 miljoen euro in kas. In april 2020 kwam daar een flexibele kapitaalverbintenis van 50 miljoen euro bij (via LDA Capital) en werd een lening van 20 miljoen euro verkregen. Er is vandaag voldoende cash om de brug te slaan naar de commerciële fase, met de lanceringen van onder meer Estelle vanaf 2021. Geen impact op 33,5 euro koersdoel en “Kopen”-advies bij KBCS.
Mannie liked last!
Go with the flow.

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 429
Contacteer:

Bericht door Naz-T »

Ik heb ook nog steeds geen PB ontvangen in m'n mailbox.
Op deze manier weet een particuliere aandeelhouder die niet dagelijks fora of nieuwssites afschuimt niet eens dat er een KV heeft plaatsgevonden. En als de koers nog oploopt naar 21, kan die het aan de koers ook al niet afleiden :)

Ik bekijk het positief. Nu is er meer dan geld genoeg en de koersmanipulatie van de laatste maanden kan eindelijk stoppen.
Coucke en consoorten hebben hun zakken weer kunnen vullen :silent:

brecht123
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 19
Contacteer:

Bericht door brecht123 »

Voila zit er nu ook eens in aan 20 euro. Long term met potentieel voor 2021. Rustig houden en op naar de 35 :D

Gekko
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 106

Bericht door Gekko »

Pfft, vorige KV was nog aan 29 als ik me niet vergis.
[/quote]
Inderdaad, ook voor ongeveer hetzelfde bedrag.
Je zult maar ingetekend hebben zo'n 2 jaar geleden...(waren vooral franse groepen ,dacht ik...) :twisted:

Mixdoctor
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 35
Contacteer:

Bericht door Mixdoctor »

als je erin zit aan gemiddeld 32 net als ik kan je maar beter bijkopen aan deze soldenprijzen :D en dat heb ik gedaan :up: althans een eerste pakketje want ik zie ze nog wat doorzakken ... de volgende weken ...

BuyAndHold
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 3
Contacteer:

Bericht door BuyAndHold »

Wat ik me afvraag: de grote aandeelhouders lenen eerst aandelen (aan de eigenaar van hun kredietlijn?) uit en lanceren vrijwel meteen daarna een kapitaalverhoging aan een prijs die aanzienlijk lager is en waarvan je weet dat die de prijs van de aandelen nog verder zal drukken. Wat betekent dat voor diegene die die eerste aandelen geleend heeft?

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 429
Contacteer:

Bericht door Naz-T »

Nu wel een pb in de mailbox. Nog wat warranten uitdelen :?

Notice of Extraordinary Shareholders’ Meeting on 22th July 2020 Regarding Proposed Warrant Plans

Liege, Belgium, 19 June 2020 – 17:45 CEST – Mithra (Euronext Brussels: MITRA), a company dedicated to Women’s Health, today announces the publication of the invitation to its Extraordinary General Shareholders’ Meeting (EGM) that will be held on Wednesday July 22 2020 at 2:00 PM (CET) in Flémalle 57 rue de l’Expansion (Belgium).

The agenda of this Meeting will mainly consider the issuance of two warrant plans subject to the shareholder’s approval : (i) one for the benefit of LDA Capital Ltd whereby a maximum of 690,000 warrants would be issued within the framework of the transaction announced on the 24th April 2020, and (ii) another for the benefit of reference shareholders (“Share Lending Warrants”) as further detailed in the supporting documentation for a maximum of 300,000 warrants.

The special reports of the board of directors and of the statutory auditor established pursuant to provisions 7:180, 7: 191 and 7:193 of the Belgian Companies and Associations Code, the notice for the EGM for the shareholders, including all details on how to participate to this Meeting and the supporting documents are available on the Company website.

Hoebeet
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1056
Contacteer:

Bericht door Hoebeet »

Je mag er wat mij betreft van uitgaan, dat die nieuwe investeerders een worst is voorgehouden;
even los van de vooruitzichten op de wat langere termijn.

Er mag uiteraard niets meer fout gaan met de goedkeuring voor Myring en Estelle; en of het uit-
eindelijk een borrelworstje of een Hema-worst wordt, zal moeten worden afgewacht. Maar ik
heb er nog wat ingeslagen; in eerste instantie voor 'n herstelritje.

Ik zit er eigenlijk op te wachten dat Frans de CDMO in de Corona-strijd gaat gooien: er zal de
een of de andere machine bij moeten, maar zóveel steriele productie-omgevingen - ik denk
met name aan het afvullen van ampullen - zijn er volgens mij niet.
https://www.businessinsider.nl/coronavi ... ie-tekort/

Uiteraard moet er ook wat zijn óm af te vullen; maar je ziet toch dat overheden nu, dankzij
het idiote tekort aan bijvoorbeeld mondkapjes voor medisch personeel, gaan ánticiperen i.p.v.
met vallen en opstaan achter de ontwikkelingen aan te hollen.

Overigens heb Ik niet alles doorgerekend, met warrants en eventuele additionele plaatsing bij
LDA; maar ik denk dat we FD zo rond de 46MLN stukken hangen. Dat is wat mij betreft, gelet
op het eventueel potentieel, nog een vrij overzichtelijk aantal.
Naz-T liked last!

aossa
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 52
Contacteer:

Bericht door aossa »

Pfizer in Puurs (BE) is eveneens hun productiecapaciteit aan het uitbreiden!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie