Mithra

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
sharky
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 572

Re: Mithra

Berichtdoor sharky » 16 Mei 2018 13:08

Lama Daila schreef:
sharky schreef:Ook positie genomen in Mithra

Ik ben benieuwd naar jouw eerste TA-analyse, Sharky :D

Wel niet zo simpel bij dit soort aandelen.Feitelijk ging ik niet meer in zulke aandelen geld steken maar door hier en daar wat te lezen hier en het enthousiasme onder de mensen op zulke forums toch de stap gezet .
Zit nu met redelijk pak in Gala en gelijke delen nu in Pharming en Mithra .Hoorde toevallig gisteren Geert Noels op "de afspraak" en blijkbaar zijn ze in Silicon Valley jaloers op deze sector hier .
Mits ik recent al over Mithra las even gekeken naar grafiek en dacht als ze over de 26 gaan kunnen we naar hoger level al had ik het graag wat eerder op gepikt.Order gezet en binnen .Een 28 a 29 kan er wel in zitten in kort.De koers had eerder intraday al paar keer de 26 aangetikt daarvoor en dacht wel dat deze weerstand ging sneuvelen wat momenteel het geval is .
Wat denken anderen hier en mits ik pas volg wat zit er nog in de pijplijn voort dit bedrijf?
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
lode78 liked last!
Aegon ,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en veel cash momenteel

1966
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor 1966 » 16 Mei 2018 13:30

sharky schreef:
Lama Daila schreef:

Ik ben benieuwd naar jouw eerste TA-analyse, Sharky :D

Wel niet zo simpel bij dit soort aandelen.Feitelijk ging ik niet meer in zulke aandelen geld steken maar door hier en daar wat te lezen hier en het enthousiasme onder de mensen op zulke forums toch de stap gezet .
Zit nu met redelijk pak in Gala en gelijke delen nu in Pharming en Mithra .Hoorde toevallig gisteren Geert Noels op "de afspraak" en blijkbaar zijn ze in Silicon Valley jaloers op deze sector hier .
Mits ik recent al over Mithra las even gekeken naar grafiek en dacht als ze over de 26 gaan kunnen we naar hoger level al had ik het graag wat eerder op gepikt.Order gezet en binnen .Een 28 a 29 kan er wel in zitten in kort.De koers had eerder intraday al paar keer de 26 aangetikt daarvoor en dacht wel dat deze weerstand ging sneuvelen wat momenteel het geval is .
Wat denken anderen hier en mits ik pas volg wat zit er nog in de pijplijn voort dit bedrijf?

Voor Estelle® werden in 2016 de eerste patiënten ingeschreven voor Fase III. De eindresultaten worden verwacht tegen de tweede helft van 2018 en KBC Securities-analist Alan Vandenberghe verwacht een commerciële lancering bij het begin van 2020. Uitgaande van een piek van het marktaandeel van 7%, gelooft KBC Securities dat de verkopen kunnen oplopen tot 1,2 miljard euro.

De Donesta®-Fase II is gestart in 2016 en zal eindigen begin 2018. De Fase III-studie zal onmiddellijk daarna beginnen. Met de verwachting dat Donesta® ongeveer tegelijk op de markt zal komen met Estelle®, voorspelt analis Alan Vandenberghe een marktpenetratie van 10% en piekverkopen van 1,3 miljard euro.

Miljarden!!!! , dit wil zeggen dat de koers niet met tientallen maar met honderdtallen procenten zal (kan) stijgen. Er zijn 34 milj. aandelen, ( met een free float van amper 25/30% ) en met wat rekenwerk kan hier iedereen concluderen dat we de komende maanden op zeer hoge koersen staan te wachten. Ik verwacht ook geen verassingen meer en heb me zwaar ingekocht. Mijn voorgaande ervaringen met Galapagos en Argen X zeggen me dat dit dezelfde weg op zal gaan aangaande koersvormingen.

Welkom en aub. :)
Diedelie liked last!

sharky
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 572

Berichtdoor sharky » 16 Mei 2018 13:40

@ 1966

Bedankt om deze beknopte info te posten.Dat ziet er niet slecht uit .Ga het hier dagelijks blijven volgen .
Aegon ,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en veel cash momenteel

fetser
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 21

Berichtdoor fetser » 16 Mei 2018 13:47

Zie je mithra naar deze niveau op korte termijn gaan ik reken hier toch nog minstens 2 jaar hoor

watcher
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 4

Berichtdoor watcher » 16 Mei 2018 15:14

weet iemand welke pb er volgt qua pipeline update?

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 426

Berichtdoor jack. » 16 Mei 2018 15:21

watcher schreef:weet iemand welke pb er volgt qua pipeline update?

denk dat er eerst een bericht komt over donesta welke partner en de deal die ze gaan sluiten :roll:

fetser
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 21

Berichtdoor fetser » 16 Mei 2018 15:30

Volledige resultaten donesta moet het volgende zijn begin juni

watcher
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 4

Berichtdoor watcher » 16 Mei 2018 15:31

en wanneer ongeveer?

Phil007
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 86

Berichtdoor Phil007 » 16 Mei 2018 15:37

1966 schreef:
sharky schreef:
Lama Daila schreef:

....

Miljarden!!!! , dit wil zeggen dat de koers niet met tientallen maar met honderdtallen procenten zal (kan) stijgen. Er zijn 34 milj. aandelen, ( met een free float van amper 25/30% ) en met wat rekenwerk kan hier iedereen concluderen dat we de komende maanden op zeer hoge koersen staan te wachten. Ik verwacht ook geen verassingen meer en heb me zwaar ingekocht. Mijn voorgaande ervaringen met Galapagos en Argen X zeggen me dat dit dezelfde weg op zal gaan aangaande koersvormingen.

Welkom en aub. :)

zolang er maar geen kink in de kabel komt uiteraard ....
Diedelie liked last!

1966
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor 1966 » 16 Mei 2018 15:40

fetser schreef:Zie je mithra naar deze niveau op korte termijn gaan ik reken hier toch nog minstens 2 jaar hoor

Zoals bij Gal en ARGX kan een koers echt exploderen en is Mithra een bedrijf dat aangaande koersvorming vergelijkbaar is.
Het is naar zijn kwaliteiten zwaar ondergewaardeerd en voor velen nog onbekend.
Op KT verwacht ik omdat gisteren al de technische weerstand van 25€ was gebroken door ( voorkennis ) het nieuws vandaag dat de koers zal doorstijgen tot een 30€/35€ waar de volgende weerstand zich bevindt.
Dan hangt alles weer af van ander nieuws dat we mogen verwachten, zoals contracten, samenwerkingen, resultaten, ... enz.
Deze kunnen in een snel tempo komen en als deze spectaculair genoeg zijn dan gaan we zo naar 50€ en daar hoeven we echt geen jaren meer op te wachten.
Boven de 50€ is het koffiedik kijken maar met wat geluk staat er volgend jaar 75€ op het scherm om daarna elk jaar te stijgen zoals een succesvol bedrijf dat moet doen.
Als het wordt overgenomen kan je dit alles vergeten en ... ga ik iets drinken. :D
Dit is mijn persoonlijke mening en het hoeft geen waarheid te zijn, maar je vraagt erom hé ... ;)
Gekko liked last!