Mithra Pharmaceuticals

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Fenomeen
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 22

Re: Mithra

Berichtdoor Fenomeen » 19 Jul 2018 15:03

Even Off-topic maar 30 % van een portefeuille (bijna 1/3) blijft veel. Hoeveel euro er ook op je rekening staat. Dat doet niet terzake. :wtf:
paljas liked last!
In portefeuille : Accentis, Econocom, GBL, Materialise, Mithra, Orpea, Xior Student Housing & tracker Automation & Robotics

paljas
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 222

Berichtdoor paljas » 19 Jul 2018 15:07

Maar als dat uitkomt op 2000 à 3000 euro. Dat is toch niet veel geld. Dat is een vakantie of een goeie fiets.

On topic: Ik stap wel weer in tussen 30-33 euro. Zolang er geen definitieve resultaten of vijandige biedingen komen, blijft er altijd kans op volatiliteit. Zeker bij gepumpte aandelen als mithra.
Laatst gewijzigd door paljas op 19 Jul 2018 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Fenomeen
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Fenomeen » 19 Jul 2018 15:11

Dat lijkt niet veel. Je zet dan wel al je paarden in op 3 aandelen. Dan maar hopen dat er goed gekozen wordt gelet op het risico. Ik zou voorzichtiger starten maar goed. Geen probleem hoor. ;)
In portefeuille : Accentis, Econocom, GBL, Materialise, Mithra, Orpea, Xior Student Housing & tracker Automation & Robotics

juve
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8

Berichtdoor juve » 19 Jul 2018 15:54

Fenomeen schreef:Dat lijkt niet veel. Je zet dan wel al je paarden in op 3 aandelen. Dan maar hopen dat er goed gekozen wordt gelet op het risico. Ik zou voorzichtiger starten maar goed. Geen probleem hoor. ;)

Ik zit nu met 9 aandelen in port, waarvan 5 biotech/pharma. Kan mis gaan maar die aandelen doen het beter dan de 4 'verstandige', waarvan er 1 20% rood staat. Als je met een beperkt bedrag speelt spreid je beter ook niet over te veel aandelen, dan zit je relatief gezien met veel te hoge kosten.

Op het eind van de rit zijn het uw centen en uw beslissing wat je ermee doet, en de ene mens neemt al wat meer risico dan de andere.

on topic:
Ik ben aan het twijfelen om nog wat mithra bij te tanken maar zie momenteel geen added value over de rest in port en heb geen extra cash meer staan (dan had ik wel aan 28-29 bijgekocht). Ik sta bescheiden groen na de recente stijging dus gewoon vasthouden voorlopig en zeker niet panikeren

Fenomeen
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Fenomeen » 19 Jul 2018 16:05

juve schreef:
Fenomeen schreef:Dat lijkt niet veel. Je zet dan wel al je paarden in op 3 aandelen. Dan maar hopen dat er goed gekozen wordt gelet op het risico. Ik zou voorzichtiger starten maar goed. Geen probleem hoor. ;)

Ik zit nu met 9 aandelen in port, waarvan 5 biotech/pharma. Kan mis gaan maar die aandelen doen het beter dan de 4 'verstandige', waarvan er 1 20% rood staat. Als je met een beperkt bedrag speelt spreid je beter ook niet over te veel aandelen, dan zit je relatief gezien met veel te hoge kosten.

Op het eind van de rit zijn het uw centen en uw beslissing wat je ermee doet, en de ene mens neemt al wat meer risico dan de andere.

on topic:
Ik ben aan het twijfelen om nog wat mithra bij te tanken maar zie momenteel geen added value over de rest in port en heb geen extra cash meer staan (dan had ik wel aan 28-29 bijgekocht). Ik sta bescheiden groen na de recente stijging dus gewoon vasthouden voorlopig en zeker niet panikeren

Ik doelde op het percentage van een portefeuille dat besteed wordt aan de verschillende instrumenten. Niet op de samenstelling van een portefeuille zoals : risicovol,”veilig”, groei-aandelen, dividendaandelen, ...

Zoals eerder gezegd, geen probleem! Elk zijn methode! ;) Enne, ik blijf ook zitten.

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 639

Berichtdoor Putbruy » 19 Jul 2018 16:12

paljas schreef:Maar als dat uitkomt op 2000 à 3000 euro. Dat is toch niet veel geld. Dat is een vakantie of een goeie fiets.

On topic: Ik stap wel weer in tussen 30-33 euro. Zolang er geen definitieve resultaten of vijandige biedingen komen, blijft er altijd kans op volatiliteit. Zeker bij gepumpte aandelen als mithra.

idem dito, ik weet niet of ik (kan) wachten tot ze op €30 staan ( als ze daar ooit terugkomen, lijkt onwaarschijnlijk met fase III results in Q3) , maar liefst onder de 34 :)
volume is gigantisch laag de laatste dagen, de meeste blijven dus op hun aandelen broeden :D
in port : vanalles..

Phil007
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 116

Berichtdoor Phil007 » 19 Jul 2018 21:01

paljas schreef:Maar als dat uitkomt op 2000 à 3000 euro. Dat is toch niet veel geld. Dat is een vakantie of een goeie fiets.

30 Eur is 15% koersdaling ... lijkt mij veel nu iedereen wacht op PB

Bussie
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 50

Berichtdoor Bussie » 20 Jul 2018 07:31

Press Release

Mithra Obtains First Marketing Authorization for Myring™ in Europe
20 July 2018
Marketing authorization allows for launch of Myring™ in the United Kingdom
Additional marketing authorizations expected in the near future
Mithra to produce Myring™ at its CDMO
Liège, Belgium, 20 July 2018 - Mithra (Euronext Brussels: MITRA), a company dedicated to Women’s Health, today announces that the company obtained its first marketing authorization (MA) for Myring™ in the UK, following approval by the MHRA . Myring™ is Mithra’s contraceptive vaginal ring made of ethylene vinyl acetate copolymers (EVA) and is developed to be fully bioequivalent to Merck’s Nuvaring®. In April 2018, Nuvaring® went off patent in both the US and Europe. In the UK, which is a market worth approximately EUR 1.2 million , no generic competition exists as of yet
Ronn liked last!

And its gone!
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 48

Berichtdoor And its gone! » 20 Jul 2018 07:37

Again. Niet het nieuws waar we op zitten te wachten :lol:

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 633

Berichtdoor jack. » 20 Jul 2018 07:44

And its gone! schreef:Again. Niet het nieuws waar we op zitten te wachten :lol:

1 het goede nieuws blijft zich opstapelen !
2 het nieuws waar we op zitten te wachten zal wel komen :up:

geduld hebben !!!!!