Bone Therapeutics

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL20, lokale fondsen, etc.
timmy
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 54

Re: Bone Therapeutics

Berichtdoor timmy » 07 Nov 2018 09:50

Brammeke schreef:Alles verkocht aan 7,86.
"dikke" 12% verlies genomen. Had veel "erger" kunnen zijn. :D
Ik bekijk het volgende dagen vanop afstand. ;)

Ik aan 8,00. Ik had verwacht dat ze onder de 7€ gingen openen dus ben al bij al nog blij met de beperkte schade.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

Brammeke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 246

Berichtdoor Brammeke » 07 Nov 2018 10:04

timmy schreef:
Brammeke schreef:Alles verkocht aan 7,86.
"dikke" 12% verlies genomen. Had veel "erger" kunnen zijn. :D
Ik bekijk het volgende dagen vanop afstand. ;)

Ik aan 8,00. Ik had verwacht dat ze onder de 7€ gingen openen dus ben al bij al nog blij met de beperkte schade.

Had heel grote verwachtingen i.v.m BOTHE, maar dit kan dus ook. Niets is zeker op de beurs, en zeker niet met biotech.
Zelfs in Fase III.
Ze zullen nu alles op ALLOB moeten zetten, en JTA-004. Gelukkig hebben ze deze laatste toevallig ontdekt. ;)
Zoniet, zou de "ravage" nu veel groter zijn.
Het kan volgende dagen, weken wel eens zeer volatiel worden, dan nog eens een kv……
Ik hou ze wel in de gaten, wie weet pik ik ze nog eens op aan +-6? ;)

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 279

Berichtdoor ancaoli » 07 Nov 2018 10:37

Ik had een zwaardere daling verwacht. Aankooporder geschrapt in afwachting van KV.
Brammeke liked last!
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Iep, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Zenitel, Geron, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining

enzo73
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 88

Berichtdoor enzo73 » 07 Nov 2018 20:48

ancaoli schreef:Ik had een zwaardere daling verwacht. Aankooporder geschrapt in afwachting van KV.

Ja klopt. Ik vind de daling eigenlijk te klein. Soms in de USA in gelijkaardige gevallen krijg je -50% of erger. Ik vrees dat er toch meer downside is dan upside op dit moment.
ancaoli liked last!

Nico1616
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 15

Berichtdoor Nico1616 » 08 Nov 2018 00:10

Ook alles verkocht aan 8,05. Na het mislukken van die fase 3 moeten we precies terug opnieuw beginnen.
Ik dank de forumgenoten om me te wijzen op de toekomstige kapitaalverhoging, dat zal nog eens een pandoering betekenen.
Ik neem dan liever mijn verlies en heb Immobel bijgetankt. Na alle stress van de voorbije weken ga ik mijn portefeuille wat herbalanceren naar dergelijke saaiere aandelen :D
In port.: AAPL, AMZN, ARGX, ATVI, BABA, BAC, BCART, BEKB, BIIB, CPINV, DAL, DECB, FB, GBLB, GIMB, GLPG, GOOGL, IMMO, JEN, KBC, KHC, LOTB, MIKO, MITRA, MSFT, MTLS, NVDA, OXUR, SIOE, SIP, UBC, UMI, WDC

sportyfo
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 223

Berichtdoor sportyfo » 08 Nov 2018 09:34

Ik vrees er ook voor..

1)kapitaalverhoging lijkt nu wel 100% vast te staan.

2) ik had gehoopt dat deze fase 3 results alvast binnen zouden zijn (waarom spreekt men nu van slechts "futiele" resultaatsverschil met placebo, kon men dat niet vaststellen in de voorgaande efficacy data in fase 1 en 2 ? De koersreactie zou zeker richting 12 euro zijn gegaan, enkel omdat "deals" in het verschiet lagen en mogelijks een KV zouden kunnen vermijden of tenminste aan ruim hogere koersen zou gebeuren. Ook zou men aannemen dat de kans op slagen bij andere studies merkelijk was vergroot..

2)De marktprodukten voor deze heupaandoening zijn verbeterd, waardoor de noodzaak aan hun middel ook minder werd, las ik ook tussen de lijnen. Maar kan dit zich dan ook niet stellen bij hun 2 andere lopende onderzoeken ?

3) komende jaar zo goed als geen belangrijke resultaten meer verwacht, tenzij fases 1 of 2. Dus mogelijks maandenlange afkalving van aandeel en daarmee het vertrouwen.. Dus waarom nu kopen ??

Van de hemel naar de hel is een goedgekozen titel...
wolfe liked last!

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1133

Berichtdoor bertje » 08 Nov 2018 11:44

Zou er een overname inzitten?

Zie dat de beurswaarde onder de 55 miljoen gedoken is, zit er potentieel in hun pipeline?
of is alles nog in de verre toekomst?

Sinds dinsdag 4 euro verloren, voldoende afgestraft?
Wat denken jullie van Koersdoel kbc van 10.5, luchtkasteel of mogelijk?

sportyfo
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 223

Berichtdoor sportyfo » 08 Nov 2018 13:57

volgens mij zit er geen overname in, ze hebben 2 programma's (geen fase 3 dus ze hebben nog veel cash nodig) van hetzelfde soort dan de fase 3 die nu blijkbaar ruim onvoldoende werkte. Mogelijks zullen die tegen dat ze "klaar" zijn ook onvoldoende werken in fase 3 ?? Sowieso nog enkele jaren geduld en vele miljoenen euro's later voor deze 2 programma's..

En als derde enkel nog een "toevallige " ontdekking die niets met celtherapie heeft te maken. In beste geval kunnen ze voor dit laatste een deal afsluiten. Dat "toevallige" geeft echter ook al geen vertrouwen. Als dit misloopt of ook op niets uitdraait volgens mij een vogel voor de kat..

Nu blijkt dat ze eigenlijk nog niets hebben gerealiseerd sedert hun beurs IPO (enkel programma's stopgezet en een maand geleden toevallig iets ontdekt.. geen echt goeie track record..).

That's it.

pate
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 898

Berichtdoor pate » 08 Nov 2018 17:01

sportyfo schreef:1)kapitaalverhoging lijkt nu wel 100% vast te staan.

Een kapitaalverhoging ligt inderdaad in de lijn der verwachtingen maar is toch nog geen zekerheid. Bryan Garnier (*) sluit een deal voor JTA-004 met Sanofi niet uit. Bone Therapeutics zou daar 100 tot 150 miljoen euro aan kunnen overhouden
(+ royalties) volgens Bryan Garnier. In zo een scenario zou een kapitaalverhoging op korte termijn niet meer aan de orde zijn natuurlijk maar hoe realistisch is dat scenario? Vandaag lees ik dat Bryan Garnier zijn advies gisteren verlaagd heeft van kopen naar houden. De beurskapitalisatie is momenteel zowat 60 miljoen euro. Ik denk dat Bryan Garnier zelf dan ook niet echt gelooft in zo een deal.

(*) Bryan Garnier deed recent zaken met Bone Therapeutics en is daarom misschien niet helemaal neutraal te noemen.

bertje schreef:Zou er een overname inzitten?

Zie dat de beurswaarde onder de 55 miljoen gedoken is, zit er potentieel in hun pipeline?
of is alles nog in de verre toekomst?

Sinds dinsdag 4 euro verloren, voldoende afgestraft?
Wat denken jullie van Koersdoel kbc van 10.5, luchtkasteel of mogelijk?

Hou er bij die beurswaarde wel rekening mee dat de vorige kapitaalverhoging eigenlijk nog bezig is. Er gaan de komende maanden nog wat extra aandelen bijkomen als gevolg van een converteerbare obligatie.

Ik heb de voorbije jaren geleerd dat een overname altijd tot de mogelijkheden behoort. Zo had ik o.a. de overnames van Tigenix en Ablynx absoluut niet zien aankomen. Momenteel wordt een relatief nieuw product Durolane uitgerold. Dit kan ten koste gaan van de omzet van Synvisc (van Sanofi). Vindt Sanofi Synvisc belangrijk? Zo ja dan zou Sanofi geïnteresseerd kunnen zijn in JTA-004 als opvolger van Synvisc maar dat is dus koffiedik kijken.

En wat de rest van de pijplijn betreft zal een potentiële overnemer zich niet onmiddellijk hoeven te haasten want van ALLOB valt er de komende kwartalen wellicht weinig nieuws te verwachten.

Het eigenaardige is dus dat op korte termijn misschien wel het meest te verwachten is van het tot voor kort nauwelijks bekende JTA-004. Gedetailleerde resultaten zijn daar ook nog niet van bekend gemaakt dus dat is allemaal nogal wazig. Als de resultaten van JTA-004 voldoende goed zijn om een partner te overtuigen dan zit er misschien muziek in. In het andere geval vrees ik dat het gewoon afwachten is op een volgende kapitaalverhoging. En als je dan ziet wat een gedoe er allemaal geweest is bij de vorige kapitaalverhoging dan is dat geen mooi vooruitzicht. En dat weten potentieel in JTA-004 geïnteresseerde partijen natuurlijk ook wat de voorwaarden (upfront en royalties) van een eventuele JTA-004 overeenkomst dan weer niet ten goede zal komen. En zo is het voor een biotech-bedrijf zonder cash altijd moeilijk schipperen.
wolfe liked last!

pate
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 898

Berichtdoor pate » 08 Nov 2018 21:56

Een bijgewerkte bedrijfspresentatie staat (sinds gisteren ?) op http://www.bonetherapeutics.com/upload/ ... tation.pdf

JTA-004.jpg

In een vergelijkende studie tussen Synvisc ((hylan G-F 20) en Durolane bleken beide producten hun werking verloren te hebben na (ten laatste) 9 maanden. Daarom is het jammer dat de patienten in die studie met JTA-004 maar 6 maanden gevolgd werden. Tussen maand 3 en maand 6 lijkt alles vrij stabiel te blijven. Misschien zijn de resultaten na 6 maanden iets minder goed dan na 3 maanden. Maar wat na 9 maanden?
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
timborius liked last!