Option

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Hamster
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 303

Re: Option

Berichtdoor Hamster » 17 Mar 2018 18:01

Rocca schreef:
wolkpoort schreef:
Rocca schreef:Wat had ik gezegd .......

Ik herinner me het zeer goed. Tegen eind januari naar 2 cent. Het is half maart en we staan nog meer dan 3 keer hoger.
Een beetje een raadsel dus waarom je ons er aan herinnert wat je zei.

Doordat alles uitgesteld is zal de verwatering van het aandeel naar 0,02€ ook wat later plaats vinden. In ieder geval is de daling deze keer wel ingezet. De centjes speculanten zullen nu wel geen risico's meer nemen.
Ik denk dat het naar 0,03€ zal gaan. Daarna reverse split.

Dat de koers naar die niveaus gaat is helder.
Dat wij in moeten stemmen op de BAV is helder.
Dat wij daarvoor niets terugkrijgen lijkt helder.

De hoop dat er geen reverse split komt is hoger dan het realisme dat er wel een reverse split komt.

In alle gevallen weten wij niets.

We hebben onze best gedaan al die jaren.

Als Van Zele cs. veelvraten zijn, komen we met weinig weg.

Afwachten.

We hebben er volstrekt geen invloed op.

Volstrekt 0.

Ja..1.…aandeelhouders mobiliseren tégen te stemmen op de aanstaande BAV.

Maar dat is onbegonnen werk.

Afwachten.

Voor iedereen hier.

Daarnaast denk ik ook dat het geen zin meer heeft hier berichten te plaatsen.

Ik stop er in ieder geval mee.

Groetjes.

14-11-2014
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 593

Berichtdoor 14-11-2014 » 17 Mar 2018 18:35

Ja, ik denk ook in die richting. 'Te velde', waar andere verbindingen falen. En dus blijft het een randfenomeen...
Of zie ik dat verkeerd?

Zonder de wolkpoort te willen idealiseren, lijkt "smart" vooral te moeten zitten in half-gestandaardiseerde applicaties vanuit de ondergeschikte infrastructuur. De pompen sturen bijvoorbeeld doorlopend een logfile naar een mogelijk door Option beheerde server, zodat een dure Brusselse monteur met een eigen smartphone-app alvast, met de juiste onderdelen, kan reizen naar de Brusselse randgemeente waar de meeste trillingen maar nog geen foutmeldingen zijn. Of waar de trillingssensor defect is.

Dus niet wolkenpoorts passief wachten op een probleem, en dan pas beginnen te acteren. Een beetje Formule 1-achtig. Stoffel preventief terugroepen naar de pitbox, omdat de applicatie van een monteur een mogelijk fataal probleem ziet aankomen. En meer van dat soort papieren concepten. Maar goed, daar hebben we de oplossingen van Option niet per se voor nodig. Clouds onder eigen beheer ken ik al jaren, zonder het cloud te hebben genoemd. Gewoon een opslagplaats, met willekeurige protocollen en technieken op afstand bereikbaar. Zit tegenwoordig ook een beetje als netwerk-achtige schijf in Windows.

Voor mij is "smart" het oplossen van een file met een blik wegenverf en een kwast (is echt zo), kost een paar tientjes, wat ook het verschil tussen theorie en praktijk (file, tonnen terugkerende omzet voor verkeerskundige adviseurs) illustreert. De file bestaat nog steeds. Option neigt meer richting het aansluiten van een camera, die door anderen slim gemaakt moet worden, en die dan overbodige verkeersinstallaties gaat aansturen. Tenminste, dat zal ongetwijfeld de voorkeur van politici hebben. Bij de camera's zal niemand aan Option denken, en ik moet er niet aan denken om politici te overtuigen.

De vraag is dus inderdaad een wezenlijk onderdeel van het probleem, maar het aanbod ook. Het valt niet mee om iets smarts in de markt te zetten. Niet andermans norm, gaat in tegen bestaande belangen, techniek is het probleem niet, en dergelijke. Kortom: ik denk niet dat de wolkenpoort Option zal gaan redden. De meeste toegevoegde waarde zit elders, als het al iets wordt. Het inregelen van een verkeersinstallatie levert al meer omzet op dan de hele hardware van Option zou kosten.

JMFY
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 115

Berichtdoor JMFY » 17 Mar 2018 18:36

Hamster schreef:We hadden Pharming moeten hebben toen Option op .34 stond en Pharming op .30.

Zit veel meer in.

Bedrijfje is 700 miljoen waard.
Tegenover 20 miljoen Option.

T zou wel zuur zijn om met een reverse split weg te komen.

Wat zijn we dán goed bij de poot genomen zeg!

Godsgruwelijk geweldig.

Ja toch?

Ik vind dat wij óók recht hebben om aan 0,02 aan te schaffen.

Ja!

Dat vind ik!!

Zonder dat geen instemming op BAV!!!!!!!!!

Hen pharming, al 260% winst en ik hou ze vast.

jean de florette
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1295

Berichtdoor jean de florette » 17 Mar 2018 20:06

Dan krijg je echt een jetrea-patroon. Oorspronkelijk met superlatieven gelauwerd, nog een beetje flink uit de startblokken geschoten, en dan wegdeemsterend.
Interessantere alternatieven, meer rendabele alternatieven voor diegene die ermee werkt,....

Eigenlijk had elke option-belegger al lang in die richting moeten kijken: waarom in godsnaam hapert die omzetgroei? Zelfs geen groei...
Zeg het dikwijls: iets verkopen is aartsmoeilijk....
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes

frikandel75
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 706

Berichtdoor frikandel75 » 17 Mar 2018 21:04

Poging tot opstart ‘Crescent’ forum mislukt , TT :geek:

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2342

Berichtdoor Beheerder » 17 Mar 2018 21:08

Misschien heb ik het nieuws gemist maar Crescent is de nieuwe naam voor Option? Zo ja dan kan de naam van dit onderwerp worden aangepast.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

frikandel75
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor frikandel75 » 17 Mar 2018 21:18

TT : Turkse Toestanden :roll:

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2342

Berichtdoor Beheerder » 17 Mar 2018 21:48

Ik dacht aan wat achterhaalde technologie zoals TeleTekst :)
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

wolkpoort
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 266

Berichtdoor wolkpoort » 18 Mar 2018 01:49

Beheerder schreef:Misschien heb ik het nieuws gemist maar Crescent is de nieuwe naam voor Option? Zo ja dan kan de naam van dit onderwerp worden aangepast.

Misschien nog even wachten tot alles is goedgekeurd op de bav. Waarschijnlijk zijn er 2 bav's nodig. Kan dus nog even duren. Tot dan blijft het Option.

frikandel75
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor frikandel75 » 18 Mar 2018 12:50

@ beheerser : het denken mag zich niet onderwerpen !
:geek: