UCB
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 210
Re: UCB
Dan kunnen we gewoon met factor 1,53 rekenen.panamapapers schreef: ↑01 mar 2021 11:09Schuld Tubize is gedaald van 86,5 miljoen (dec 19) naar 33,5 miljoen (dec 2020). Als ze het dividend ontvangen van UCB (>85 miljoen) zijn ze dus schuldenvrij. Jaarverslag van TUB staat online. Dividend wordt verhoogd met 9,7% naar 0,68€/PA.
groeten,
Laatste artikelen op Beursig.com
Favoriete aandelen AEX en BEL20 +11% in 3 maanden
Stille periode bij beleggen op de beurs, wat is dit precies?
Timing met beleggen in combinatie met irrationele ...
Volg Beursig.com

- panamapapers
- Forum actieveling
- waarderingen: 217
Ze hebben ook twee nieuwe kredietlijnen van in totaal 350 miljoen euro afgesloten. Dus de kans is reëel dat ze ineens een nieuw pakket UCB gaan inslaan.
sperweroog liked last!
-
- Forum veteraan
En waarom zouden ze rechtstreeks UCB kopen als ze UCB kunnen kopen met een 38% korting via TUB ??panamapapers schreef: ↑01 mar 2021 11:28Ze hebben ook twee nieuwe kredietlijnen van in totaal 350 miljoen euro afgesloten. Dus de kans is reëel dat ze ineens een nieuw pakket UCB gaan inslaan.
-
- Forum veteraan
mulder schreef: ↑01 mar 2021 14:11En waarom zouden ze rechtstreeks UCB kopen als ze UCB kunnen kopen met een 38% korting via TUB ??panamapapers schreef: ↑01 mar 2021 11:28Ze hebben ook twee nieuwe kredietlijnen van in totaal 350 miljoen euro afgesloten. Dus de kans is reëel dat ze ineens een nieuw pakket UCB gaan inslaan.
Zoek de verschillen.

groeten,
- panamapapers
- Forum actieveling
- waarderingen: 217
Dat zou nog interessanter zijn ja. Al stel ik mij de vraag waarom ze dan kredietlijnen zouden afsluiten ipv de overschot aan cash jaarlijks aan inkoopprogramma’s te wijden... ik vermoed dat ze hun greep op UCB zullen proberen te vergroten.mulder schreef: ↑01 mar 2021 14:11En waarom zouden ze rechtstreeks UCB kopen als ze UCB kunnen kopen met een 38% korting via TUB ??panamapapers schreef: ↑01 mar 2021 11:28Ze hebben ook twee nieuwe kredietlijnen van in totaal 350 miljoen euro afgesloten. Dus de kans is reëel dat ze ineens een nieuw pakket UCB gaan inslaan.
-
- Forum veteraan
Wordt alleszins interessant om volgen.panamapapers schreef: ↑01 mar 2021 17:04Dat zou nog interessanter zijn ja. Al stel ik mij de vraag waarom ze dan kredietlijnen zouden afsluiten ipv de overschot aan cash jaarlijks aan inkoopprogramma’s te wijden... ik vermoed dat ze hun greep op UCB zullen proberen te vergroten.mulder schreef: ↑01 mar 2021 14:11En waarom zouden ze rechtstreeks UCB kopen als ze UCB kunnen kopen met een 38% korting via TUB ??panamapapers schreef: ↑01 mar 2021 11:28Ze hebben ook twee nieuwe kredietlijnen van in totaal 350 miljoen euro afgesloten. Dus de kans is reëel dat ze ineens een nieuw pakket UCB gaan inslaan.
groeten,
Omdat de aandelen van UCB een hoger dividend geven, een goede langetermijninvestering zijn en lenen gratis is, daarom. Lijkt me slim...zolang UCB niet te hoog gaat tenminste...sperweroog schreef: ↑01 mar 2021 16:11mulder schreef: ↑01 mar 2021 14:11En waarom zouden ze rechtstreeks UCB kopen als ze UCB kunnen kopen met een 38% korting via TUB ??panamapapers schreef: ↑01 mar 2021 11:28Ze hebben ook twee nieuwe kredietlijnen van in totaal 350 miljoen euro afgesloten. Dus de kans is reëel dat ze ineens een nieuw pakket UCB gaan inslaan.
Zoek de verschillen.
groeten,
- charel01
- Premiummember
- waarderingen: 14481
Kepler Cheuvreux heeft dinsdag het koersdoel voor UCB verhoogd van 103,00 naar 105,00 euro bij een ongewijzigd koopadvies.
De jaarcijfers van UCB leidden vorige week tot een volatiele koersreactie, aldus de analist.
Eerst kwam er een grote opluchting en optimisme over de outlook die de farmaceut donderdagochtend afgaf, aldus Kepler.
Deze reactie kwam volgens het beurshuis in een context van een zwak sentiment rond het aandeel.
Daarna kwam er een minder positieve reactie, merkte Kepler verder op, gedreven door de vraag over de impact van Vimpat op de winst per aandeel vanaf 2022.
Kepler is wel van mening dat zijn taxaties iets te pessimistisch waren, op basis van wat UCB zelf liet weten. Het beurshuis verwacht dat de consensusverwachtingen fors omhoog bijgesteld zullen worden, vanwege de lange termijn outlook.
Door: ABM Financial News.
De jaarcijfers van UCB leidden vorige week tot een volatiele koersreactie, aldus de analist.
Eerst kwam er een grote opluchting en optimisme over de outlook die de farmaceut donderdagochtend afgaf, aldus Kepler.
Deze reactie kwam volgens het beurshuis in een context van een zwak sentiment rond het aandeel.
Daarna kwam er een minder positieve reactie, merkte Kepler verder op, gedreven door de vraag over de impact van Vimpat op de winst per aandeel vanaf 2022.
Kepler is wel van mening dat zijn taxaties iets te pessimistisch waren, op basis van wat UCB zelf liet weten. Het beurshuis verwacht dat de consensusverwachtingen fors omhoog bijgesteld zullen worden, vanwege de lange termijn outlook.
Door: ABM Financial News.