UCB

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Founder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3580
Contacteer:

UCB

Bericht door Founder »

Klik hier voor meer informatie over UCB (link zal op korte termijn werken)
watcher liked last!
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered

[Dit account modereert niet meer]

Obelisk
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1655

Re: UCB

Bericht door Obelisk »

Vreemd dat er hier voor UCB zo weinig belangstelling is. Afgelopen vrijdag kwamen de cijfers 2011 en steeg de koers van 29,665 naar 31,48 !!

pnobels
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 50

Bericht door pnobels »

Komt blijkbaar vooral opdat de CEO een 'vlotte prater' is ;) Er zit volgens mij weinig rek op de korte termijn koers van dit aandeel. Mooi dividend, crisis-ongevoelig, overnamekandidaat (alleen, wanneer?),... Aan 31,48 zou ik ze persoonlijk niet meer kopen...

Maarten
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 67

Bericht door Maarten »

Tubize = UCB met korting :D
Ablx,Barco,Bekaert,CFE,Bois Sauv,CMB,Exmar,GIMV,Global Graph,MDX,Nyrstar,Picanol,QuestfG,RealDolmen,Recticel,Resilux,SAPEC,SBM,Softimat,Thrombo,Tubize

Obelisk
Forum veteraan
Forum veteraan

Bericht door Obelisk »

Ik heb ze ook niet meer, maar het is wel een leuk aandeel voor een daghandeltje...

Obelisk
Forum veteraan
Forum veteraan

Bericht door Obelisk »

Adviesverhoging van Morgan Stanley:

Morgan Stanley is wel heel optimistisch over de toekomst van UCB en plakt een koersdoel van 43 euro op het aandeel. ‘Het aandeel kan op middellange termijn verdubbelen’, luidt het.

De analisten van Morgan Stanley verwachten bij UCB in de periode 2012-2017 een gemiddelde winstgroei van meer dan 20 procent, voornamelijk dankzij drie nieuwe UCB-medicijnen. De prognoses voor de gemiddelde winstgroei in de farmasector bedraagt 5 procent, merkt het beurshuis op. ‘En gezien de sterke ontwikkelingspijplijn kan UCB een groei van minstens 10 procent verder zetten na 2020.’

Ik ben vanmorgen weer ingestapt en net op tijd: meer dan 6% vandaag hoger!

Obelisk
Forum veteraan
Forum veteraan

Bericht door Obelisk »

Na de slotveiling blijft er vandaag een stijging over van 4,61% tot 32,88 euro.

pnobels
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 50

Bericht door pnobels »

Da's heel mooi ;)

beursbink
waarderingen: 3

Bericht door beursbink »

'k heb mjn Tubizes bij sluiting om 17.35h ook verkocht na zo'n stijging, alhoewel eigenlijk aangekocht voor langere termijn.
Op anderhalve maand tijd 9% winst, dat wou ik verzilveren en weer als cash vrijhebben, ik verwacht dat ze nu immers wel eens even last zullen hebben van zware winstnemingen.
Ik denk dat er ook nog andere koopjes komen, dus cash is nodig, en ik wou niets anders verkopen uit mijn portefeuille.

Obelisk
Forum veteraan
Forum veteraan

Bericht door Obelisk »

Vandaag toch een aardige stijging. Misschien is het meeliften op andere Belgische biotech, maar wellicht ook meer belangstelling door:

UCB sluit een R&D-partnerschap met de universiteit van Oxford en investeert daar over 3 jaar 3,6 miljoen pond in. Het is de bedoeling dat wetenschappers uit de industrie en de academische wereld gaan samenwerken om innovatieve geneesmiddelen te ontwikkelen voor ernstige aandoeningen in immunologie en neurologie.

Plaats reactie