Unitronics

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

DOVANO
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1
Contacteer:

Re: Unitronics

Bericht door DOVANO » 30 mei 2019 10:48

Heb eindelijk nieuws van de bank...zoals verwacht wassen ze (KBC) hun handen in onschuld en kunnen ze niks doen...Heb dan iemand van Febelfin gesproken (Mr Depierrepot) die op de hoogte was van het dossier. De ruling is te laat doorgekomen en dus hebben de meeste [autolink=https://beursig.com/brokers-vergelijken/]banken[/autolink] de 30 % doorgevoerd. Kan je enkel terugkrijgen via een bezwaarschrift aan het ministerie van financiën. Na talloze telefoontjes en lange wachttijden (die mensen hebben het zeer druk) eindelijk iemand gevonden die zei dat ik een mail moest maken met als titel bezwaarschrift tesamen met de ruling en bewijs van [autolink=https://beursig.com/brokers-vergelijken/]bank[/autolink] dat ze dit aangerekend hebben...want zei ze...het is niet omdat de bank dit bij U afneemt dat ze dit daadwerkelijk doorstorten naar de fiscus...gebeurd vrij frequent en is hun (de maffiosi) eerste winst zei ze. Ze ging mijn mail dan doorsturen naar de juiste man/vrouw en ging mij in CC zetten...echter tot op vandaag geen mail ontvangen... ik vrees dat dit nog een lang verhaal zal worden...
Ik heb ook nog gebeld naar die persoon die de ruling goedgekeurd heeft (zijn naam en tel staan op de eerste pagina van de ruling) maar die kon spijtig genoeg niks verder doen...

powered by Surfing Waves

candy kain
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8
Contacteer:

Bericht door candy kain » 30 mei 2019 16:45

Dovano, kan je laten weten naar welk mailadres je uw info verstuurd hebt , dan stuur ik op mijn beurt ook een mail. Als we dit met nog een aantal mensen doen merken ze dan hopelijk dat jij geen alleen staand geval bent en schieten ze misschien eindelijk in gang...
Alvast bedankt !

DOVANO
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DOVANO » 30 mei 2019 17:18

mailadres : cpic.prmrv@minfin.fed.be
Att. mevr. Debacker Marleen
Maar zoals gezegd dit is niet de juiste persoon, zij ging mijn mail doorsturen en mij in CC zetten maar tot op heden geen antwoord...maar heb die mail maar gestuurd op dinsdag ll. Ze was misschien op verlof gisteren want heb proberen te telefoneren en kreeg geen antwoord. Tel 02 576 3180
Van zodra ik iets meer weet laat ik dit weten.

candy kain
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door candy kain » 01 jun 2019 23:16

Heb vanmorgen op mijn beurt ook mail verstuurd... Wordt vervolgd. Van zodra reactie horen jullie het.

DOVANO
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DOVANO » 05 jun 2019 19:26

Na een week geen nieuws heb ik deze morgen Mevr. Debacker getelefoneerd. Mijn mail was dus nog altijd niet verwerkt. Na een paar uur heb ik bericht gekregen dat mijn mail doorgestuurd werd naar 'AAFISC-centrum kmo Gent' (vraag me af of dit wel de juist dienst is) met de mededeling of ze dit kunnen bekijken en of het voor hun dienst wel is...zoniet met de vraag of ze het wel naar de juiste dienst kunnen doorsturen en dit mede te delen. Wordt ongetwijfeld vervolgd....

DOVANO
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DOVANO » 05 jun 2019 19:29

Candy kain, ik heb aan die mevrouw medegedeeld dat er nog een persoon is die een mail gestuurd heeft betreffende dit onderwerp...heb je ook een mail teruggekregen ?

candy kain
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door candy kain » 06 jun 2019 21:27

Dovano,
Tot hiertoe niet, maar elke stap die een van de mensen in hetzelfde Schuitje verder komt is hopelijk een stap in de goede richting. Hopelijk is dit geen dood spoor.... Bestaat er eigenlijk zo geen ombudsdienst financiën bijvoorbeeld ?

DOVANO
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door DOVANO » 10 jun 2019 12:06

Ik heb vrijdag nog een mail gekregen dat mijn bezwaarschrift is doorgestuurd naar de bevoegde directeur voor particulieren te Gent. Mail bekomen van een zekere Luc Van Hauwermeiren. Wordt vervolgd...
En ook een antwoord gekregen van Febelfin na een paar weken dat ik me moet wenden naar de [autolink=https://beursig.com/brokers-vergelijken/]bank[/autolink] die me zeker zal helpen om die RV terug te krijgen....haha...we weten intussen wel beter...

Ivan
Forum newbie
Forum newbie
Contacteer:

Bericht door Ivan » 11 jun 2019 16:44

Beste allen,

Voor mezelf heb ik op onderstaand adres een klacht neergelegd.

FOD Financiën | Diensten van de Voorzitter | Multikanaal Dienstverlening (MKDV) | Klachtenbeheer
Koning Albert II-laan 33 bus 71, 1030 Brussel.

Als reply heb ik de bevestiging gekregen dat zij binnen de 40 dagen gaan antwoorden.

Mvgr,

Ivan.

candy kain
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door candy kain » 16 jun 2019 21:33

beste allen,

vrijdag bericht gehad van mevrouw De Backer van Minfin Cpic Prmrv waarin ze meldde dat mijn bezwaarschrift is doorgestuurd naar het centrum Particulieren Dendermonde - p.dendermonde@minfin.fed.be

ze vroeg de collega daarin haar iets te laten weten als mijn bezwaarschrift toch niet voor hun dienst zou zijn.

Wel vreemd dat mijn bezwaar naar een andere dienst is gestuurd dan het bezwaar van Dovano.

@ dovano, jij al of nog iets vernomen ondertussen van die dienst in Gent of van mevr. De Backer ?

we horen het wel...

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie