Moury Construct

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 264

Re: Moury Construct

Bericht door Investor »

Eerste keer op €139 gekocht eind 2018.
Dit jaar bijgekocht op €204 en er was nog ruimte voor extra aankoop, maar meer dan €220 wil ik nu niet geven (er zijn ook te weinig aandelen in de aanbieding voor een deftige aankoop van meer dan 150 stuks).

Dus tevreden zijn met wat je hebt 8-) zie ons 2021 eindigen op €250+ met nog eens €7+ dividend.

reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 575

Bericht door reteiP »

€137 gemiddelde aankoopprijs hier. Jammer genoeg nooit bijgekocht maar de positie is nu toch organisch 'volwassen' geworden en al mooie dividenden opgestreken.
Investor liked last!

ourasi
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 458

Bericht door ourasi »

De cijfers van Moury Construct zijn weer om van te watertanden. De winst per aandeel is gestegen naar 23,1 euro per aandeel ,de kaspositie bedraagt 135 euro per aandeel en het orderboek is gestegen naar bijna 180 miljoen euro eind februari 2021.

Het dividend is opgetrokken naar 7 euro.

Rustig blijven verder bouwen . Niets beloven en grootse prestaties leveren. Goe bezig ,mannen.
pieterjan28 liked last!

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door Investor »

ourasi schreef:
23 mar 2021 19:37
De cijfers van Moury Construct zijn weer om van te watertanden. De winst per aandeel is gestegen naar 23,1 euro per aandeel ,de kaspositie bedraagt 135 euro per aandeel en het orderboek is gestegen naar bijna 180 miljoen euro eind februari 2021.

Het dividend is opgetrokken naar 7 euro.

Rustig blijven verder bouwen . Niets beloven en grootse prestaties leveren. Goe bezig ,mannen.
Waar vind je die? Ik zie niks op de site...

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door Investor »

DonDraper
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 25

Bericht door DonDraper »

Resultaten bekendgemaakt vroeger dan verwacht?
Etf's: IWDA - EMIM/IEMA - CNDX

Holdings: ACKB- BRK - BREB - GBLB - GIMB - PRX - SOF - TINC

Vastgoed: COFB - IMMO - INTO - RET - VGP - WDP

Overig: ABI - AGS - AD - ALFEN - ASML - BAR - ELI - EURN - INGA - LOTB - MOUR - RDSA - SOLB - UNA

geebee
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 75

Bericht door geebee »

Een kleine twee jaar geleden een pakketje gekocht n.a.v. de uitkering van een dubbel dividend ... had ik maar het bedrag dat ik in GLPG had gestoken hierin geïnvesteerd ipv een auto verloren ging ik al een halve auto winst gehad hebben en intussen drie keer dividend gekregen hebben ... jammergenoeg is die glazen bol nog altijd niet geleverd, er zijn productieproblemen :think:

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door Investor »

geebee schreef:
24 mar 2021 09:07
Een kleine twee jaar geleden een pakketje gekocht n.a.v. de uitkering van een dubbel dividend ... had ik maar het bedrag dat ik in GLPG had gestoken hierin geïnvesteerd ipv een auto verloren ging ik al een halve auto winst gehad hebben en intussen drie keer dividend gekregen hebben ... jammergenoeg is die glazen bol nog altijd niet geleverd, er zijn productieproblemen :think:
We zitten in de fase - zoals Ourasi hier al meerdere keren heeft aangegeven - van een extreem speculatief beleggersgedrag door de massale geldcreatie. 't Is dan cruciaal om te zorgen voor een stevige fond in de portefeuille. En ook die ondergewaardeerde parels zullen worden opgepikt. Al is bij Moury de waardering nog steeds even goedkoop als voorheen :D. Weten wat je koopt. 8-)

paljas
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 249

Bericht door paljas »

Heb net nog een mini pakketje bijgekocht. Zelfs aan deze koers nog goedkoop.
Investor liked last!

DonDraper
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 25

Bericht door DonDraper »

Tevreden dat ik vorige week ergens op een toenmalige all time high ben ingestapt. Kwaliteit koop je best gewoon meteen aan in plaats van te proberen timen.
Etf's: IWDA - EMIM/IEMA - CNDX

Holdings: ACKB- BRK - BREB - GBLB - GIMB - PRX - SOF - TINC

Vastgoed: COFB - IMMO - INTO - RET - VGP - WDP

Overig: ABI - AGS - AD - ALFEN - ASML - BAR - ELI - EURN - INGA - LOTB - MOUR - RDSA - SOLB - UNA

Plaats reactie