Kinepolis

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Klane
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 39
Contacteer:

Re: Kinepolis

Bericht door Klane »

Denk dat er nog veel afkan, en de klok tikt ...

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

bramb
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 8
Contacteer:

Bericht door bramb »

Klane schreef:
16 okt 2020 17:19
Denk dat er vooral nog enorm veel bij zal komen id toekomst. Denken te kopen op het laagste punt is een utopie. Zo mis je de trein.
Jensen liked last!

wimvd
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 842
Contacteer:

Bericht door wimvd »

bramb schreef:
16 okt 2020 19:22
Klane schreef:
Denk dat er vooral nog enorm veel bij zal komen id toekomst. Denken te kopen op het laagste punt is een utopie. Zo mis je de trein.
Dat dacht ik ook toen ik na een half jaar de kat uit de boom kijken, toch kocht aan 29 EUR. Zie nu eens. Alles kan op de beurs weet ik na 12 jaar ervaring. De koersen die nu op de tabellen staan, zijn nog altijd enorm hoog. Zet je grafiek maar eens op de periode 2008 - 2020, dan zie je pas echt wat mogelijk is en in welke zeepbel de beurs de laatste jaren zat.
Dividend port: Ageas, Proximus, Vastgoedbevaks, Aperam, Shell B
Speculatieve port: Ontex, Kinepolis

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 171
Contacteer:

Bericht door mulder »

Niet op letten:de luchtbel zal nog veel groter worden.Geld(cash) is niks meer waard en zal alleen maar erger worden.

bramb
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 8
Contacteer:

Bericht door bramb »

wimvd schreef:
16 okt 2020 20:22
bramb schreef:
Klane schreef:
Dat dacht ik ook toen ik na een half jaar de kat uit de boom kijken, toch kocht aan 29 EUR. Zie nu eens. Alles kan op de beurs weet ik na 12 jaar ervaring. De koersen die nu op de tabellen staan, zijn nog altijd enorm hoog. Zet je grafiek maar eens op de periode 2008 - 2020, dan zie je pas echt wat mogelijk is en in welke zeepbel de beurs de laatste jaren zat.
So what? Beleggen doe je toch voor de lange termijn? Wat maakt het uit dat het aandeel Kinepolis nu gezakt is. Het mag van mij nog meer zakken. Wie wat langer kijkt dan zijn neus ver is, weet dat dit een gezondheidscrisis van beperkte duur is. Dit zal overgaan en het aandeel Kinepolis zal terug stijgen. Als je verwacht had op korte termijn winst te maken, heeft corona stokken in je wielen gestoken. Helaas, pindakaas. Maar even bijhouden dus en binnen enkele jaren verkoop je met een mooie winst.
Jensen liked last!

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1496
Contacteer:

Bericht door bertje »

Benieuwd hoeveel we maandag zullen stijgen, Jambon zei dat er geen maatregelen komen voor cultuur en FILM. Omdat men daar in een grote zaal zit waar men mondmasker kan dragen.
Ga er toch vanuit dat velen hun avondje restaurant of café zullen willen omwisselen voor een avondje film.

In Waregem stopt een concurrent van Kinepolis.
https://cinestar.be/

Het zal een sector worden waar de kleintjes eruit moeten en de grote de markt innemen.

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1496
Contacteer:

Bericht door bertje »

zullen wel de laatste films wat moeten vervroegen.

In navolging van de nationale veiligheidsraad op 16/10 worden er nog geen extra maatregelen getroffen in onze bioscopen. Voorlopig gaan we nog gewoon door met onze huidige programmatie en events. Er worden dus voorlopig nog geen voorstellingen of evenementen uitgesteld of geannuleerd. Klanten van voorstellingen waarbij het einduur dicht bij of na middernacht valt, zullen volgende week persoonlijk verwittigd worden per mail.

Iedereen is welkom in onze bioscopen en dit op een veilige manier. We hebben er alles aan gedaan om iedereen een zo veilig mogelijke filmervaring te garanderen.

Chukky2
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 219
Contacteer:

Bericht door Chukky2 »

bertje schreef:
17 okt 2020 09:09
Benieuwd hoeveel we maandag zullen stijgen, Jambon zei dat er geen maatregelen komen voor cultuur en FILM. Omdat men daar in een grote zaal zit waar men mondmasker kan dragen.
Ga er toch vanuit dat velen hun avondje restaurant of café zullen willen omwisselen voor een avondje film.

In Waregem stopt een concurrent van Kinepolis.
https://cinestar.be/

Het zal een sector worden waar de kleintjes eruit moeten en de grote de markt innemen.
Is het te vroeg om dit aandeel op te pikken? Wie zal het zeggen
Ik zou het met stappen opnemen in port
Jensen liked last!
avantium Bam Bayer-Bioc.Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umic.XFab-Arcelor ,IAsiat-argenx melex -Solvay,AMG,beka.acaci.shel.

Jensen
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36
Contacteer:

Bericht door Jensen »

wimvd schreef:
16 okt 2020 20:22
bramb schreef:
Klane schreef:

Na twaalf jaar op de beurs zou je moeten weten dat je in schijven moet opbouwen en dat je de markt niet kunt timen. Corona had niemand kunnen voorspellen. Kinepolis heeft er een mooi groeiverhaal op zitten en dat werd weerspiegeld in de koers, maar over een zeepbel kan je niet spreken. Ze zitten door de pandemie gewoon in de hoek waar de klappen vallen. Heb er zelf geen, maar ben er wel van overtuigd dat je op de lange termijn aan deze koers geen slechte zaak doet.
Wimpie85 liked last!

Karl
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 680
Contacteer:

Bericht door Karl »

Blijkbaar heeft Kinepolis niet al het vastgoed in eigen bezit en huren ze ook. Daarnaast verhuren ze ook een deel maar hoeveel kan nu nog verhuurd worden en is er een update gegeven van hoe het met deze verhuur zit?

Zullen we bij de streamingdiensten naast Netflix en Disney+ ook alvast Amazon Prime gaan toevoegen?

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie