Order €1.000 aandelen ING = €2,30 bij DEGIRO
Beleg met zeer lage tarieven, meer informatie

Kinepolis

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Zeus
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 365
Contacteer:

Re: Kinepolis

Bericht door Zeus »

mver schreef:
20 jul 2020 10:45
Maar dat is allemaal geen nieuws van de laatste paar dagen ...
Inderdaad.

Maar het nieuws van de laatste paar dagen is dat het nieuws van de afgelopen maanden zich lijkt te gaan herhalen
In portefeuille: ABInbev, EVS Broadcasting, PostNL, Schlumberger, Unibail Rodamco, US Silica

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

gerrieke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 143
Contacteer:

Bericht door gerrieke »

Dit zijn leuke tijden voor de LT belegger(>2j). Kinepolis is een solide bedrijf dat nu door korte termijn visies gedumpt wordt.
Hoe lager het gaat hoe meer ik ervan kan kopen zo bekijk ik het.
Wimpie85 liked last!

Pidb
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 28
Contacteer:

Bericht door Pidb »

gerrieke schreef:
20 jul 2020 11:05
Dit zijn leuke tijden voor de LT belegger(>2j). Kinepolis is een solide bedrijf dat nu door korte termijn visies gedumpt wordt.
Hoe lager het gaat hoe meer ik ervan kan kopen zo bekijk ik het.
Eerlijk sta ik er wel minder positief over dan 3 maand geleden en kijk ik toch wat met schrik vooruit. Daar we niet echt een structuur in de aanpak krijgen. Morgen kan alles weer alles toe moeten. :(
charel01 liked last!

gerrieke
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door gerrieke »

@Pidb dat is korte termijn. Kinepolis kan zelfs dik jaar zonder inkomsten verder wat natuurlijk niet wenselijk is.

Pidb
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 28
Contacteer:

Bericht door Pidb »

Klopt maar KT heeft zijn gevolge op LT. De wereld staat niet stil te wachten op post corona. Alternatieve methodes van cinema die versneld doorkomen en als meer standaard dienen etc. (ps zelf een fan van het aandeel kine polis, maar momenteel eerder somber naar de toekomst.)

wimvd
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 785
Contacteer:

Bericht door wimvd »

mver schreef:
Er is lange tijd een stijging geweest op basis van hoop/verwachtingen die beleggers hadden. Nu sijpelt de realiteit door ... Heel logisch dat dit aandeel zakt dus.

gerrieke
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door gerrieke »

Ik geloof niet dat een mens veranderd eens corona weg valt de mens terug in zijn oude gewoontes.
Met nieuwe technologie is Kinepolis ook mee bezig en zo'n groot scherm ga je nooit thuis hebben tenzij je in een kasteel woont en miljardair bent...
Wimpie85 liked last!

gerrieke
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door gerrieke »

Gentse bioscoop sluit tot eind augustus

De Gentse bioscoop Studio Skoop sluit tot eind augustus zijn filmzalen. De opkomst is laag en de uitbating niet meer rendabel door de coronacrisis.

Vanaf woensdag worden er geen films meer getoond in Studio Skoop, waarschijnlijk tot eind augustus. Na de lockdown was de Gentse cinema opnieuw opgestart, maar de directie vindt het onhaalbaar om onder de huidige coronamaatregelen open te blijven.

'Het heeft in onze ogen geen zin om wekelijks zwaar verlies te maken en zo op termijn de financiële gezondheid van onze bioscoop in gevaar te brengen', zegt exploitant Walter Vander Cruysse. 'Zeker omdat we waarschijnlijk afstevenen op het risico van een algemene lockdown van de cinema's, zoals in bepaalde regio's van Europa al het geval is.'

Bron: De Tijd
Wimpie85 liked last!

Alverman
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 82
Contacteer:

Bericht door Alverman »

wimvd schreef:
20 jul 2020 14:41
mver schreef:
Er is lange tijd een stijging geweest op basis van hoop/verwachtingen die beleggers hadden. Nu sijpelt de realiteit door ... Heel logisch dat dit aandeel zakt dus.
Mee eens, het zou mij niet verbazen moesten de bioscopen later dit jaar terug verplicht sluiten of zelf sluiten omdat er te weinig bezoekers komen. Rijdt maar eens langs de terrasjes dezer dagen, dan zie je wel wat er terug op ons af gaat komen... van meer politiecontrole zie ik niets zoals enkele politici ons gisteren hebben wijsgemaakt. Heel spijtig allemaal natuurlijk voor zij die de virusregels wel goed opvolgen. Kinepolis kan je nu wellicht instappen met 3-5 jaar beleggingshorizon. Ga je voor een kortere termijn zou ik er afblijven.
stijn1983 liked last!

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 12901
Contacteer:

Bericht door charel01 »

Disney en Kinepolis

Disney schuift de lancering van verschillende blockbusters op de lange baan. Veel bioscopen zijn nog dicht of draaien op minder dan halve kracht, en veel animo om met een mondmasker een film mee te pikken is er niet. In die omstandigheden kiest Disney ervoor om niet alleen de film Mulan uit te stellen, maar ook de sequels van Star Wars en Avatar.

Dat is slecht nieuws voor Kinepolis. Want een bioscoop zonder goed filmaanbod staat nergens.
Bron:"De Tijd"

Was te verwachten. :roll:
Go with the flow.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie