Oxurion (voorheen Thrombogenics)
Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen
Re: Oxurion (voorheen Thrombogenics)
22/12/20 in The Ophthalmologist
Pagina 7:
Biopharma company Oxurion has strengthened its intellectual property portfolio governing THR-687 – an integrin antagonist for the treatment of DME – by gaining two new patents. (The European Patent Office and the US Patent and Trademark Office’s new composition-of-matter patents will expire in 2039.)
Geen nieuwe zaken ... toch een goede zet met de vermelding in deze vakliteratuur.
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 111
- Contacteer:
Bij mij lukt jou link niet
Ik zou heel graag weten welke FEITen jij ons graag wilt delen
Als het kan graag jou link
dank u
- Icksray-1979
- Forum actieveling
- waarderingen: 414
- Contacteer:
- noobs_inc
- Forum gebruiker
- waarderingen: 128
- Contacteer:
Veel financial update geven ze nu precies ook niet, dit was het voor Q3 2020:
Financial Update
As of September 30, 2020, Oxurion had €31.6 million in cash, cash equivalents and
investments. This compared to €52.9 million as of the end of December 2019.
Dus valt nog mee precies, geëxtrapoleerd 28.4m EUR cashburn/jaar.
Betekend dat ze tot ongeveer Q3 2021 kunnen uitzingen met de huidige cash tenzij ze ingrijpen om hun cashurn te verlagen, maar dit hadden ze dan beter al wat sneller gedaan. Er moet in de eerste jaarhelft dus iets gebeuren.
En dan zie ik maar twee catalysts:
- The first part (Part A) will evaluate 3 dose levels of multiple injections of THR-149 in
patients with DME to select the optimal dosing regimen. Initial data (from Part A) is
expected in mid-2021.
- Oncurious
-
- Forum veteraan
- Contacteer:
Een visie die ook een Feit kan worden in 2021Hoebeet schreef: ↑29 dec 2020 14:45Bijvóórbeeld Pfizer en oude bekende Novartis zitten zowel in oncologie als in oogziektes.
Wannéér Oncurious zóveel waarde zou herbergen, dat een beursgang een optie zou
worden, lijkt het mij eerder voor de hand liggen dat zo'n grote speler Ox. (mét daarin
het belang in Onc.) van de beurs haalt.
Stel "men" zou alleen in Onc. zijn geïnteresseerd: Onc. kopen van VIB/Ox.
zou dan een eenvoudigere weg zijn dan een beursgang afwachten.
Maar goed: Het VIB en Ox. zijn nu de eigenaren van Onc. Wanneer Onc. naar de beurs
zou worden gebracht zal hun belang worden omgezet in x-miljoen aandelen. Die worden
geheel of gedeeltelijk verkocht/naar de beurs gebracht. Een deel van de opbrengst gaat
als startkapitaal naar Onc. en het andere deel - naar rato - naar het VIB en Ox.
Eventueel niet verkochte Onc.-stukken komen als tastbare waarde op Ox.'s balans terecht.
Die wordt sterker; op basis waarvan je dan bijvoorbeeld aan goedkoper lenen zou kunnen
denken.

En voor ONCURIOUS staat het volgende op de agenda en zal berichtgeving over komen.
Preclinical development of therapeutic antibody program expected to start in early 2021.
Pdf zelf te openen op onderstaande website. Meer dan de gekopieerde tekst staat er niet in vermeld. Excuses voor link-issueIcksray-1979 schreef: ↑10 jan 2021 03:05Pingping, denk dat het een gewone pdf-file is. Op 't einde de 's uit de link verwijderen & bestand wordt gedownload (moest ik mis zijn, zal xem me wel verbeteren![]()
https://theophthalmologist.com/issues
-
- Forum veteraan
- Contacteer:
Xem liked last!Re: Oxurion (voorheen Thrombogenics)
Dacht dat je op een hoger volume doelde ikv event ... de range is zeker nog niet bestendigd (zie recente uitbraak in periode oktober en periode eind november). Verwacht weinig verandering tot eerste tekenen van nieuwsflow opduiken (eerste resultaten THR149, start F2 THR687, profileren oncurious, andere POC, ... . Echter zitten we niet aan de knoppen, net zoals bij kiadis is het een donderslag bij heldere hemel (me happy

Deelnemen aan het forum + meer functies?
Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!