Oxurion (voorheen Thrombogenics)

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
against the wind
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 74
Contacteer:

Re: Oxurion (voorheen Thrombogenics)

Bericht door against the wind »

Xem schreef:
23 mei 2020 08:35
Deze video’s hadden mi toch wel wat vroeger kunnen komen, is gelinkt aan congres in San Francisco. Er is duidelijk geen visie rond wat/timing van communicatie ... Geduld ... door covid-19 wordt ons geduld extreem op de proef gesteld ... wachten op het starten van beide uitgestelde studies ... wachten op bericht dat studie is afgerond ... wachten op eerste resultaten ... Het is dan ook de vraag of de cash voldoende zal zijn om deze ‘wacht’tijd te overbruggen!? Dit neemt zeker nog een dik jaar in beslag. Dan maar uitkijken naar bericht rond oncurious of een deal of ...
Zullen een deal aan t uitwerken zijn die goed is voor de werknemers, en dus niet zo goed voor de aandeelhouders.
Dat vrees ik

Biotechbeliever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 109
Contacteer:

Bericht door Biotechbeliever »

Allemaal speculatie. We kunnen maar afwachten en uiteraard hopelijk goed nieuws voor de aandeelhouder.

Stany
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 178
Contacteer:

Bericht door Stany »

Veel goesting voor mijn verlies hier op te nemen.
Banner liked last!

ancaoli
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 662
Contacteer:

Bericht door ancaoli »

Stany schreef:
23 mei 2020 10:59
Biotech = geduld ;)
T’kan ineens snel gaan; zie Sorrento vorige week of Gern deze week. Ik heb ze alle 3 (met nog vele anderen); diversificatie helpt om risico’s beheersbaar te houden en tegelijkertijd gebeurt er wel altijd iets in je portefeuille. Deze week trouwens ook Acacia erbij gehaald; er is daar terug iets aan het broeien.
Oxurion al een paar keer getrade. Buy & hold is hier niet echt aangeraden denk ik. Of toch zeker niet voor de volle 100% van je positie. Good luck!
Vaste Portefeuille:Gala, FM, Recticel, Exmar, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Argenx, Enwave, Agfa, Pure Gold Mining, Ontex, OCI, Onespan

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3463
Contacteer:

Bericht door Dirk19 »

Stany schreef:
23 mei 2020 10:59
Ben ook aan het twijfelen...Geduld zal lonen zeker? :think:
Banner liked last!

Ben.C.
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 19
Contacteer:

Bericht door Ben.C. »

Het positieve bij dit aandeel is dat al het tegenvallende nieuws van de laatste drie kwartalen ruimschoots in de huidige koers is opgenomen. Persoonlijk vond ik de dalingen overdreven, maar de koers beslist uiteraard.
Nu is het inderdaad wachten op verder nieuws, er kunnen alleen maar goede dingen bijkomen : bijkomende preclinische moleculen, update Oncurious met uitbreiding pipeline. En wie weet dat de Inceptua-group toch nog wat extra kan binnenbrengen met hun licentieovereenkomst over Jetrea…
Dus afwachten en geduld hebben.
a21 liked last!

Hoebeet
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1019
Contacteer:

Bericht door Hoebeet »

Zo kijk ik er min of meer ook tegenaan. De koers kan uiteraard altijd nog lager, en de
concurrentie - bekend of onbekend - zal ook niet stil zitten (nou ja: Corona-pauze
zullen we maar zeggen); maar slécht nieuws van hún kant kan er wat mij betreft
voorlopig niet meer komen. In zoverre zit je dus redelijk safe.

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 7859
Contacteer:

Bericht door sanderus »

Het management is er zich zeker van bewust dat er tegen mid 2021 bijkomend geld in het bakje moet komen.

Dat ze deals kunnen sluiten hebben ze ruimschoots bewezen met de Jetrea deal met Alcon/Novartis die 250 miljoen heeft opgebracht. Bovendien waren ze nog gezegend met 30% royalties wat ongezien is. Dat Jetrea geflopt is is weer een ander verhaal maar als je ziet dat het grote Novartis met zijn Lucentis verkoopsteam het ook niet aan de man kan brengen dan moeten ze zichzelf niet verwijten.

Feit is dat ze absoluut niet in hun kaarten laten kijken. Zijn er gesprekken lopende of willen ze nog geen deal omdat ze te weinig krijgen na een fase 1 studie? Willen ze absoluut wachten tot na de fase 2 studie en hebben ze andere opties?
Laat ze rustig verder werken en we zien wel wat er uit de bus komt.
Dirk19 liked last!

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 7859
Contacteer:

Bericht door sanderus »

Oxurion gaat normaal gezien minimum 1 proof of concept afleveren in 2020. In de perspectieven van 2020 lezen we:

Oxurion aims at delivering at least one dry AMD preclinical proof of concept.

Ik vermoed dat er zeker 1 molecule van bicycle therapeutics(de leverancier van thr149) gaat bijzitten.
In de IPO documenten van bicycle staat het volgende:

In August 2013, we entered into a research collaboration and license agreement with Oxurion NV (formerly ThromboGenics NV), or Oxurion. Under the Oxurion collaboration agreement, we are responsible for identifying Bicycle peptides related to the collaboration target, human plasma kallikrein, for use in various ophthalmic indications. Oxurion is responsible for further development and product commercialization after the defined research screening is performed by us.

In November 2017, we entered into an amendment to the Oxurion collaboration agreement. This amendment provides for additional research services to be performed by us related to the identification of additional Bicycles binding to the target for Oxurion, in its discretion, to select as development compounds. We were obligated to perform the work in accordance with an amended research plan under Stage I of the collaboration and were funded at a specified FTE rate, plus any direct out of pocket expenses, and Oxurion will be responsible for Stage II research and any development after the selection of a development compound. As of December 1, 2018, we had completed Stage I of the research plan. Additional milestones were added for the potential additional licensed compounds, consistent with those of the initial Oxurion collaboration agreement
Xem liked last!

Hoebeet
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1019
Contacteer:

Bericht door Hoebeet »

Marktkapitalisatie 100 MLN, cash 40 MLN.

Een antwoord zal op zich laten wachten; maar je kunt je dus afvragen wát, minstens twee
in de steigers staande, (zeer?) beloftevolle F2 programma's waard zijn.

Wát ben je kwijt, qua kosten en tijd - mét alle mislukkingen - voordat je op dat punt bent
aanbeland?

Uiteraard gaat het er uiteindelijk om hóe de kaarten liggen aan 't eind van fase 3; maar 60 MLN
voor 2 of 3 F2 programma's lijkt mij een aantrekkelijke prijs. Zowel voor spelers die reeds in het
betreffende veld actief zijn - daar gelden bovendien concurrentie-overwegingen - áls voor een
speler die daar actief zou willen worden.
Voor wat betreft dat laatste geval behoeft het geen verdere uitleg dat de CEO in kwestie, de
intenties niet al te luid rondbazuint ;)

Ik houd dus wat Ox. betreft, naast de partner-optie, de optie overname open.

https://www.eupati.eu/nl/basis-van-medi ... #Inleiding

https://www.consultancy.nl/nieuws/23210 ... taallasten
Xem liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie