Oxurion (voorheen Thrombogenics)

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
nete
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 171

Re: Oxurion (voorheen Thrombogenics)

Berichtdoor nete » 07 Jan 2019 12:29

a21 schreef:Loop maar verder jij ,je bent er bijna :oops:

Deze gefundeerde repliek verdient een "like" :clap: :D
Beleggen=maximaliseer je winst, BEPERK je verlies.
AB Inbev, Aedifica, Care Property, Carlsberg, Coca Cola, Dax Global Mining, Heineken, Shurgard, Sofina, Tencent Holdings, WDP (+ cash)

Beleggen met zéér aantrekkelijke tarieven
(klik op broker en vraag vrijblijvend informatie aan)
MeXeM DEGIRO LYNX
Inbev à €6.000 €3,60 €4,28 €6,00
Extra's o.a. 3 maanden
gratis coaching
Geen kosten bij ETF
en turbo kernselectie
Gratis tips en geen
wisselkoersmarge
bekijk hier meer brokers

powered by Surfing Waves

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 5374

Berichtdoor sanderus » 07 Jan 2019 12:37

buffalo1 schreef:Allemaal goed en wel maar feiten zijn feiten....oxurion blijft het slechts presterende aandeel op Euronext....terwijl andere fors uitblinken.....als er al geen company presentatie is op de website dan trekt je je als bedrijf ook geen fluit aan van aandeelhouders....vandaar misschien tich tijd voor een nieuwe wind!!

Ik geef je 100% gelijk. Er is al maanden geen bedrijfspresentatie meer te vinden op hun website. Waarom? Geen idee?
Zelfs al ben je van plan om binnenkort een nieuwe presentatie te plaatsen dan laat je de oude staan en vervang je deze door de nieuwe. Lijkt mij vrij simpel.
Oli4 liked last!

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 214

Berichtdoor Naz-T » 07 Jan 2019 12:57

Volgens mij vloeit er gewoon vandaag wat geld naar de andere Biotech: GLPG,Argenx, Mithra,...
Eens daar winstnemingen gebeuren, gaat dat hier wel weer terug omhoog ;)
VWarena liked last!

thomas
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 40

Berichtdoor thomas » 07 Jan 2019 13:01

Niemand een ECHTE reden gevonden voor de koersdaling vandaag ?
Volume is ook niet klein..

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 5374

Berichtdoor sanderus » 07 Jan 2019 13:03

nete schreef:
a21 schreef:is dat een vinylplaat? zoja draai hem eens om ,deze kant beu gehoord :oops: :oops:

Tja, de eeuwige believers mogen dan misschien ook hun vinylplaat eens omkeren ? :D
Of moet dit beursforum uitsluitend een goednieuws show zijn ?

Zowel zij die voorspellen dat het een boerejaar gaat worden voor Oxurion, als zij die daar nogal aan twijfelen kunnen gelijk krijgen. :up:

Beste Nete,

Het zal zeker aan mij liggen maar graag had ik eens meer uitleg ov uw leuze “Beleggen = maximaliseer je winst, beperk je verlies.” Hoe slaag je hier in? Voor mij zijn dat van die uitspraken waar er 13 in een dozijn zitten.
Ik meen gelezen te hebben dat je ook fan bent van stoploss orders. Als je die veelvuldig gebruikt dan ga je in biotech regelmatig eens raar kijken. Zo herinner ik mij bij - toevallig – Oxurion toen die bezig waren met de goedkeuring van Jetrea. Aangezien Jetrea een totaal nieuw product was heeft de FDA (zoals dikwijls) advies gevraagd aan een ADCOMM. Dat zijn een verzameling van personen die als expert in hun vakgebied worden aanzien.
De datum van het ADCOMM vergadering ligt op voorhand vast en het FDA publiceert op een zeker ogenblik een document voor het ADCOMM waar kritische vragen initten. Bij de publicatie van het document donderde de koers van Thrombogenics met meer dan 20% naar beneden om binnen het uur te herstellen tot -2%.
Is maar om eens aan te tonen dat je met stop loss orders in biotech dubbel moet opletten.

Verder zie ik dat je op verschillende draadjes tussenkomt. Als je voor mij je wil voordoen als “beusgoeroe” dan moet je het spelletje eerlijk spelen vind ik. Commentaar geven kan iedereen en zeker in een negatieve markt van de laatste maanden. Als je voor mij geloofwaardig wil overkomen dan geef je aan wanneer je koopt en verkoopt en voor welk aandeel. Hoeveel je er koopt zijn mijn zaken niet. En liefst dan over verschillende jaren!

PS: Wat is een boerejaar? Ik geloof in Oxurion maar kan onmogelijk voorspellen wat dat gaat geven met de koers.
Oli4 liked last!

Naz-T
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 214

Berichtdoor Naz-T » 07 Jan 2019 13:06

thomas schreef:Niemand een ECHTE reden gevonden voor de koersdaling vandaag ?
Volume is ook niet klein..

Ik niet, maar mijn bovenstaande opmerking zal wel meespelen vandaag (versterkend effect). Daarnaast is er wel al maanden een zware koersmanipulatie bezig (met daling als gevolg), maar tijd zal moeten uitwijzen wat de reden is.
sanderus liked last!

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 821

Berichtdoor Putbruy » 07 Jan 2019 13:09

een aandeel dat vrije diep is weggezakt onder mijn aankoopmoment, veel geduld hebben zeker ?
in port : vanalles..

turboking_86
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6

Berichtdoor turboking_86 » 07 Jan 2019 13:19

Er blijft inderdaad een vloek opzitten... Net zoals bij Asit Biotech, dat komt ook niet van de grond.
Zoals Naz-t zegt zal het wel deels te maken hebben met het gloriemoment van Argenx en Galapagos...

Na al wat ik gelezen heb zie ik inderdaad mooie vooruitzichten maar dit wil zich maar niet doortrekken naar de koers...
Hopelijk snel opwaarts... Misschien zit er een bepaalde tactiek achter om het aandeel een tijdje laag te houden.

nete
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 171

Berichtdoor nete » 07 Jan 2019 13:28

sanderus schreef:
Verder zie ik dat je op verschillende draadjes tussenkomt. Als je voor mij je wil voordoen als “beusgoeroe” dan moet je het spelletje eerlijk spelen vind ik. Commentaar geven kan iedereen en zeker in een negatieve markt van de laatste maanden. Als je voor mij geloofwaardig wil overkomen dan geef je aan wanneer je koopt en verkoopt en voor welk aandeel. Hoeveel je er koopt zijn mijn zaken niet. En liefst dan over verschillende jaren!

PS: Wat is een boerejaar? Ik geloof in Oxurion maar kan onmogelijk voorspellen wat dat gaat geven met de koers.

Lees alle tien die beursadviezen eens door, ze dateren al van 2009, maar ze zijn actueler dan ooit. http://beursadvies.blogspot.com/search/ ... eursadvies

Het laatste wat ik als eretitel wil aangemeten krijgen is dat ik een beursgoeroe ben of wil zijn.
Doorgaans beperken mijn tussenkomsten zich (tussen de gebruikelijke goednieuwsshows) tot beleggers er op attent maken dat er ook zoiets bestaat als verlies nemen voor het te laat is.
Op die manier lopen we al eens een topper mis (Ablynx bv.) maar kijken we NOOIT naar een aandeel in port met 90% of meer verlies (bv. Nyrstar).
Er bestaat trouwens geen enkele onfeilbare beleggers strategie hoor.
Maar we zijn OT aan het gaan.
sanderus liked last!
Beleggen=maximaliseer je winst, BEPERK je verlies.
AB Inbev, Aedifica, Care Property, Carlsberg, Coca Cola, Dax Global Mining, Heineken, Shurgard, Sofina, Tencent Holdings, WDP (+ cash)

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 821

Berichtdoor Putbruy » 07 Jan 2019 14:09

Er is zeker en vast een verband tussen de biotech boosters en de dump bij Oxurion...wat pos. nieuws zou mogen om de koers te ondersteunen..
in port : vanalles..

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen