Thrombogenics

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 755

Re: Thrombogenics

Berichtdoor Bioscience » 09 Mar 2018 08:50

brecht123 schreef:- Het lijkt me dat de mensen terug waardering beginnen te krijgen voor het aandeel en het bedrijf.
- De koers blijft relatief stabiel op rode beursdagen en zonder nieuws van het bedrijf zelf.
- Hoge verwachtingen en serieus ondergewaardeerd bedrijf.
- Investering van Bioscience. :lol:

Besluit:
Als dit bedrijf iets van sterke resultaten kan vertonen, wordt dit een nieuw goudmijntje.
We kunnen het een beetje vergelijken met mithra. Er is een enorm groot groeipotentieel dus ik denk dat ik ook maar een investering hierin 'waag'.

Beste Brecht . Je weet inmiddels wat er gebeurd als oude Bioscience ergens instapt . :lol:
sanderus liked last!

emma
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 135

Berichtdoor emma » 09 Mar 2018 10:51

Jetrea patiënteninformatiepakket (update 09/2017)
Interessant om eens te doorbladeren,ook de mogelijke bijwerkingen en bij hoeveel patiënten dit gemiddeld voorkomt.

https://www.fagg-afmps.be/sites/default ... ent_nl.pdf

Mvg Emma ;)
johnnybeurs liked last!

Tomskii
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 29

Berichtdoor Tomskii » 09 Mar 2018 11:28

Ook vandaag een kleine positie ingenomen in Thrombo. Zit zeker potentieel in de pipeline, nu is het gewoon hopen dat ze uit het verleden hebben geleerd.

JLD
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 30

Berichtdoor JLD » 09 Mar 2018 13:45

Beste Bioscience,
Ik overweeg om wat Ablynx winst te herbeleggen in Thrombo.
Ik heb jouw betoog gelezen. Dank daarvoor, maar ik heb toch nog een vraag:
Als THR-317 positieve resultaten oplevert, zie ik inderdaad - zelfs op heel korte termijn - een goed opwaarts potentieel. Maar hoe schat jij die kans in? Is er data uit het verleden dat jouw standpunt ondersteunt?
Alvast bedankt
JLD

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1460

Berichtdoor a21 » 09 Mar 2018 14:51

Stefan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 58

Berichtdoor Stefan » 09 Mar 2018 15:42

Lekker om te zien dat er weer wat meer interesse is in Thrombogenics. Verwacht vanaf volgende week de start van een reeks nieuwsfeiten, en vanaf dan kunnen we de toekomstige waarde van Thrombogenics wat beter inschatten.

Er is alleszins terug hoop.
Biolase ($1.91)
Senomyx ($1.21)
Thrombogenics (€3,32)

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 755

Berichtdoor Bioscience » 09 Mar 2018 16:56

Ik vind dat de interesse (nog )matig is . En dat is alleen maar mooi voor degene die nog voordelig willen instappen .
Er lijkt wel een trend verandering op komst .

Het is bij bijna ieder aandeel hetzelfde . Mensen gaan pas kopen als het 50/60% gestegen is . Het is de kunst om al ruim voor die tijd in te stappen en even geduld te hebben . Mijn ervaring heeft geleerd dat dat een veel beter effect heeft .

JLD
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 30

Berichtdoor JLD » 09 Mar 2018 17:05

Amai, is niet simpel om een goed pakket in te slaan bij zo'n laag volume (en de prijs laag te houden)
JLD

Tomskii
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 29

Berichtdoor Tomskii » 09 Mar 2018 18:49

Ja momenteel zit ik er ook maar héél beperkt in. (150 stuks) De reden daarvoor is uiteraard de voorhistorie van Thrombo (en mijn portefeuille is momenteel wat biotech heavy). Ik sluit niet uit dat ik bijkoop op een bepaald punt, maar momenteel wil ik eerst even afwachten of Thrombo zich kan bewijzen.

Lama Daila
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 1095

Berichtdoor Lama Daila » 09 Mar 2018 19:15

sanderus schreef:
Lama Daila schreef:
sanderus schreef:Als Thr-317 zijn beloftes kan waarmaken is 10€ waarschijnlijk wel mogelijk. Niet enkel de resultaten gaan dan tellen maar ook het geloof in thrombo komt dan terug.

Maar laat ons eerst naar de resultaten kijken. Er zijn een 5-tal zaken die mij doen geloven dat dit goed gaat zijn.

Kan je even verduidelijken waarom je 10 EUR mogelijk acht na goed nieuws?
Wat zijn die 5 zaken?
Alvast bedankt!

Lama

Momenteel is de beurswaarde van thrombo grotendeels al gedekt door hun cash. Als thr-317 succesvol is dan komt daar zeker al een waarde bij omdat ze een aanvulling kunnen zijn op de non responders van lucentis bij de behandeling van DME. Ook zou thr-317 een aantal voordelen hebben op gebied van veiligheid.

Thrombo geeft reeds meerdere keren aangegeven dat ze niet dezelfde fout gaan maken als met Jetrea. Dus mag men ervan uit gaan dat ze voor een deal gaan.

Ook voor thr-149 en thr-689 is geweten dat dit een innovatieve patchway is. Dus reden genoeg om aan te nemen dat deals mogelijk zijn.

De belangrijkste reden waarom ik denk dat de resultaten goed zijn is dat er reeds sprake is van een vervolgstudie thr317-002. (Zie beursig). Er zou ern cohorte in combinatie met lucentis zijn. Zie post van 13 februari.

Het instappen van Novartis en de gulle hand van die mannen bij de teruggave van jetrea. Weet dat Eylea de andere blockbuster beter scoort dan lucentis. Mij lijkt het dat Novartis al gesproken heeft over thr317. Doordat de thr317 studie niet dubbelblind was weet thrombo reeds resultaten van de eerste patiënten in de zomer van 17. Dus ruim voor de teruggave van de jetrea rechten. Ruim voldoende om al wat gesprekken te voeren.

In hun pb van 9 oktober verklaren ze dat hun pre klinisch onderzoek van thr-317 is gepubliceerd in een gezaghebbend tijdschrift. Lijkt mij onlogisch dat ze dit toelaten als de klinische testen tegenvallen.

Verder zijn er nog een paar kleinere zaken.

Bedankt, Sanderus!
Vandaag nog wat call opties bijgekocht. Benieuwd voor de koersreactie na het nieuws!
https://twitter.com/lama_daila