Thrombogenics

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Lama Daila
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 1092

Re: Thrombogenics

Berichtdoor Lama Daila » 08 Mar 2018 06:03

sanderus schreef:Als Thr-317 zijn beloftes kan waarmaken is 10€ waarschijnlijk wel mogelijk. Niet enkel de resultaten gaan dan tellen maar ook het geloof in thrombo komt dan terug.

Maar laat ons eerst naar de resultaten kijken. Er zijn een 5-tal zaken die mij doen geloven dat dit goed gaat zijn.

Kan je even verduidelijken waarom je 10 EUR mogelijk acht na goed nieuws?
Wat zijn die 5 zaken?
Alvast bedankt!
https://twitter.com/lama_daila

emma
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 135

Berichtdoor emma » 08 Mar 2018 07:10

Lama Daila schreef:
sanderus schreef:Als Thr-317 zijn beloftes kan waarmaken is 10€ waarschijnlijk wel mogelijk. Niet enkel de resultaten gaan dan tellen maar ook het geloof in thrombo komt dan terug.

Maar laat ons eerst naar de resultaten kijken. Er zijn een 5-tal zaken die mij doen geloven dat dit goed gaat zijn.

Wat zijn die 5 zaken?
Alvast bedankt!

Als er al goede resultaten zouden komen is het toch vreemd dat we bij deze lage koers geen enkele insider aankoop gezien hebben de laatste jaren , deze zitten toch op de eerste rij !!

Mvg,Emma

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3262

Berichtdoor sanderus » 08 Mar 2018 07:18

emma schreef:
Lama Daila schreef:

Wat zijn die 5 zaken?
Alvast bedankt!

Als er al goede resultaten zouden komen is het toch vreemd dat we bij deze lage koers geen enkele insider aankoop gezien hebben de laatste jaren , deze zitten toch op de eerste rij !!

Mvg,Emma

Emma,

Ik denk dat ze bij thrombo door het Jetrea probleem zeer voorzichtig zijn geworden. Verder weet ik dat CEO De Haes zelfs in de hoogdagen van Jetrea zijn warrants niet uitoefende. Er zijn ook niet altijd insider aankopen als er goed nieuws komt.
De Haes zijn motto is beloof weinig en lever meer dan wat je beloofd heb. Daar zijn ze een paar jaar in geslaagd...
emma liked last!

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3262

Berichtdoor sanderus » 08 Mar 2018 07:34

Lama Daila schreef:

Wat zijn die 5 zaken?
Alvast bedankt!

Lama

Momenteel is de beurswaarde van thrombo grotendeels al gedekt door hun cash. Als thr-317 succesvol is dan komt daar zeker al een waarde bij omdat ze een aanvulling kunnen zijn op de non responders van lucentis bij de behandeling van DME. Ook zou thr-317 een aantal voordelen hebben op gebied van veiligheid.

Thrombo geeft reeds meerdere keren aangegeven dat ze niet dezelfde fout gaan maken als met Jetrea. Dus mag men ervan uit gaan dat ze voor een deal gaan.

Ook voor thr-149 en thr-689 is geweten dat dit een innovatieve patchway is. Dus reden genoeg om aan te nemen dat deals mogelijk zijn.

De belangrijkste reden waarom ik denk dat de resultaten goed zijn is dat er reeds sprake is van een vervolgstudie thr317-002. (Zie beursig). Er zou ern cohorte in combinatie met lucentis zijn. Zie post van 13 februari.

Het instappen van Novartis en de gulle hand van die mannen bij de teruggave van jetrea. Weet dat Eylea de andere blockbuster beter scoort dan lucentis. Mij lijkt het dat Novartis al gesproken heeft over thr317. Doordat de thr317 studie niet dubbelblind was weet thrombo reeds resultaten van de eerste patiënten in de zomer van 17. Dus ruim voor de teruggave van de jetrea rechten. Ruim voldoende om al wat gesprekken te voeren.

In hun pb van 9 oktober verklaren ze dat hun pre klinisch onderzoek van thr-317 is gepubliceerd in een gezaghebbend tijdschrift. Lijkt mij onlogisch dat ze dit toelaten als de klinische testen tegenvallen.

Verder zijn er nog een paar kleinere zaken.
Lama Daila liked last!

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 750

Berichtdoor Bioscience » 08 Mar 2018 09:11

Goed overzicht Sanderus .
Mijn interesse is ook weer gewekt .

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1459

Berichtdoor a21 » 08 Mar 2018 10:50

Bioscience schreef:Goed overzicht Sanderus .
Mijn interesse is ook weer gewekt .

de koers ook ;)
Bioscience liked last!

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 08 Mar 2018 11:18

just starting ;)

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 08 Mar 2018 14:04

Fijn dat er nog wat mensen hebben verkocht op lagere koersen . ;)
Heb mijn pakketje eindelijk binnen gekregen . Nu maar afwachten tot de 3 traps raket gelanceerd gaat worden . :lol:

David1972
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 54

Berichtdoor David1972 » 09 Mar 2018 06:52

emma liked last!

brecht123
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1

Berichtdoor brecht123 » 09 Mar 2018 07:45

- Het lijkt me dat de mensen terug waardering beginnen te krijgen voor het aandeel en het bedrijf.
- De koers blijft relatief stabiel op rode beursdagen en zonder nieuws van het bedrijf zelf.
- Hoge verwachtingen en serieus ondergewaardeerd bedrijf.
- Investering van Bioscience. :lol:

Besluit:
Als dit bedrijf iets van sterke resultaten kan vertonen, wordt dit een nieuw goudmijntje.
We kunnen het een beetje vergelijken met mithra. Er is een enorm groot groeipotentieel dus ik denk dat ik ook maar een investering hierin 'waag'.