Thrombogenics

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
bioboarder
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 34

Re: Thrombogenics

Berichtdoor bioboarder » 11 Dec 2017 11:35

Voor de geïnteresseerden... of diegene die het vertrouwen kwijt zijn.

http://www.healthtechnologynet.com/arti ... &type=home

https://www.researchnester.com/reports/ ... ok-2021/99

zegt genoeg zeker?
emma liked last!

ddopp
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 3

Berichtdoor ddopp » 11 Dec 2017 16:05

Bioboarder, bedankt voor de linken. Hieruit haal ik volgende informatie:

Global diabetic retinopathy market is very competitive and includes some of the top players such as Roche, Moore Drug Company, Regeneron Pharmaceuticals Inc., Bayer Healthcare, ThromboGenics, Actavis PLC, Actavis PLC, Sirnaomics Incorporation, Parexel International Corp., etc.

Er moet toch een reden zijn waarom Novartis Thrombogenics bedankt heeft voor bewezen diensten? Ik betwijfel niet dat de markt er veelbelovend uitziet voor dit soort geneesmiddelen. Ik heb vooral mijn twijfels bij Thrombogenics. Gaat dit de speler zijn die met het grote geld gaat lopen?
nemo liked last!

bioboarder
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor bioboarder » 11 Dec 2017 16:49

ddopp schreef:Bioboarder, bedankt voor de linken. Hieruit haal ik volgende informatie:

Global diabetic retinopathy market is very competitive and includes some of the top players such as Roche, Moore Drug Company, Regeneron Pharmaceuticals Inc., Bayer Healthcare, ThromboGenics, Actavis PLC, Actavis PLC, Sirnaomics Incorporation, Parexel International Corp., etc.

Er moet toch een reden zijn waarom Novartis Thrombogenics bedankt heeft voor bewezen diensten? Ik betwijfel niet dat de markt er veelbelovend uitziet voor dit soort geneesmiddelen. Ik heb vooral mijn twijfels bij Thrombogenics. Gaat dit de speler zijn die met het grote geld gaat lopen?

Mijn bedoeling is niet om andere mensen te overtuigen van het potentieel van thrombogenics. Er zijn believers en non-believers. Ieder moet het voor zichzelf uitmaken. Trouwens jij zegt dat Novartis heeft bedankt voor bewezen diensten. Dan zou ik me toch eens verder verdiepen in de bedrijfsstructuur van Thrombogenics.

bioboarder
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor bioboarder » 11 Dec 2017 18:31

Nog een extraatje voor diegene die vertrouwen verloren hebben ;) ;) Vooral op het einde naar de samenvatting kijken...

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28965804

a21
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1424

Berichtdoor a21 » 11 Dec 2017 18:41

bioaboarder
dat zijn toch allemaal geen recente artikels :cry:

bioboarder
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor bioboarder » 11 Dec 2017 19:01

a217445 schreef:bioaboarder
dat zijn toch allemaal geen recente artikels :cry:

Niet iedereen zit zo lang als jou in Thrombo hé ;)
Ik zie gewoon nu een mooie opportuniteit...

nemo
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 68

Berichtdoor nemo » 11 Dec 2017 19:17

Hoop het voor jou bioboarder, ik vrees dat de cash weg zal zijn voor een nieuwe behandeling succesvol op de markt komt. Er is een regel in bioland dat een biotechbedrijf na 10 jaar enige betekenis moet hebben en enig vooruitzicht op winst. Door het falen van jetrea is thrombo terug naar 2006 gekatapulteerd. En nu weer een gedwongen stopzetting van de meest gevorderde studie.

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3111

Berichtdoor sanderus » 11 Dec 2017 19:23

bioboarder schreef:Nog een extraatje voor diegene die vertrouwen verloren hebben ;) ;) Vooral op het einde naar de samenvatting kijken...

Hierover is een paar maanden geleden een pb van thrombo geweest. De beschreven molecule is THR-317. Momenteel loopt een fase 2 studie waarvan we de resultaten in q1/2018 mogen verwachten. THR-317 zou een aantal voordelen hebben tov de anti-VEGF medicijnen.

THR-317 zou echt "big" kunnen zijn ALS.....

nemo
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 68

Berichtdoor nemo » 11 Dec 2017 19:34

Als ze het niet verkloten zoals met jetrea. :D

Seven7777
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 35

Berichtdoor Seven7777 » 11 Dec 2017 21:16

sanderus schreef:
bioboarder schreef:Nog een extraatje voor diegene die vertrouwen verloren hebben ;) ;) Vooral op het einde naar de samenvatting kijken...

Hierover is een paar maanden geleden een pb van thrombo geweest. De beschreven molecule is THR-317. Momenteel loopt een fase 2 studie waarvan we de resultaten in q1/2018 mogen verwachten. THR-317 zou een aantal voordelen hebben tov de anti-VEGF medicijnen.

THR-317 zou echt "big" kunnen zijn ALS.....

ALS.... ?