Oxurion (voorheen Thrombogenics)

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4657

Re: Oxurion (voorheen Thrombogenics)

Bericht door believer »

raco liked last!

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 567

Bericht door Naz-T »

Toch maar triestig aandeel. Nieuws en al meer dan 3 uur geen handel meer geweest :roll:

We zullen het maar positief bekijken zeker en concluderen dat er geen verkopers meer zijn :)
Xem liked last!

ancaoli
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1236

Bericht door ancaoli »

Naz-T schreef:
11 jun 2021 13:00
Toch maar triestig aandeel. Nieuws en al meer dan 3 uur geen handel meer geweest :roll:

We zullen het maar positief bekijken zeker en concluderen dat er geen verkopers meer zijn :)
Zolang dat we geen Pharnext toestanden krijgen blijf ik geduldig. Pharnext kreeg zonet een KV aan belachelijk slechte prijs en voorwaarden; zuur voor de LT aandeelhouder.
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 567

Bericht door Naz-T »

ancaoli schreef:
11 jun 2021 13:13
Naz-T schreef:
11 jun 2021 13:00

Zolang dat we geen Pharnext toestanden krijgen blijf ik geduldig. Pharnext kreeg zonet een KV aan belachelijk slechte prijs en voorwaarden; zuur voor de LT aandeelhouder.
I know. Zat er vrij zwaar in, maar sta ondertussen op 90% verlies ofzo, dus momenteel niet veel meer waard.
Buy and hold :up: :roll:

Ben.CC
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 69

Bericht door Ben.CC »

believer liked last!

believer
Forum elite
Forum elite

Bericht door believer »

Oxurion ook tussen de grote biotechspelers

https://clarkcountyblog.com/uncategoriz ... -merck-co/
Xem liked last!

believer
Forum elite
Forum elite

Bericht door believer »

Een goeie 5000 stuks over de toonbank, wanneer gaat de interesse eens gewekt worden door een grote investeerder..

Hoebeet
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1409

Bericht door Hoebeet »

De kredietlijn voldoet om te kunnen wachten tot de deel-A data. Mid Oktober, zullen we maar zeggen ;)
Goede data zullen de koers wat opstuwen. Tenzij er dán al een partnership wordt aangegaan, is een emissie
(dan) onvermijdelijk.

Ik denk dat grotere spelers die emissie zullen afwachten om 'n portie in te slaan: wellicht wat meer betalen,
met wat meer zekerheid. Het feit dat de actuele groot-aandeelhouders én het management op hun handen
blijven zitten helpt ook niet mee en via de beurs een groter belang opbouwen is eigenlijk geen optie: de
handel is te dun.

Patje heeft ons mooi aan 't lijntje gehouden met z'n gezwets. Oók wat waard wellicht. 'Tis maar hoe je
wilt worden herinnerd. Maar goed: nu nog uitstappen is voor mij ook geen optie meer: die laatste maanden
zweet ik ook nog uit.
En wellicht komt er nog wat van die 95 "beloofde" POC's bij Onc. terecht.

Gerard Baan
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 2

Bericht door Gerard Baan »

Hoebeet schreef:
17 jun 2021 18:03
De kredietlijn voldoet om te kunnen wachten tot de deel-A data. Mid Oktober, zullen we maar zeggen ;)
Goede data zullen de koers wat opstuwen. Tenzij er dán al een partnership wordt aangegaan, is een emissie
(dan) onvermijdelijk.

Ik denk dat grotere spelers die emissie zullen afwachten om 'n portie in te slaan: wellicht wat meer betalen,
met wat meer zekerheid. Het feit dat de actuele groot-aandeelhouders én het management op hun handen
blijven zitten helpt ook niet mee en via de beurs een groter belang opbouwen is eigenlijk geen optie: de
handel is te dun.

Patje heeft ons mooi aan 't lijntje gehouden met z'n gezwets. Oók wat waard wellicht. 'Tis maar hoe je
wilt worden herinnerd. Maar goed: nu nog uitstappen is voor mij ook geen optie meer: die laatste maanden
zweet ik ook nog uit.
En wellicht komt er nog wat van die 95 "beloofde" POC's bij Onc. terecht.
Ja, het is interresant om te volgen. Waar haal jij persoonlijk je informatie vandaan met betrekking tot dit? Zijn er waardevolle bronnen die je zou kunne delen.

Hoebeet
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1409

Bericht door Hoebeet »

Wat ik schrijf is o.b.v. eigen inschatting.

Wat ik overigens óók verwacht is, met beurzen die al 'n tijdje tegen ATH's zitten aan te hikken
en Ox. dicht bij ATL, dat er in de aanloop naar de 149-data tóch nog wat afgeroomde winsten
Ox.' kant op zullen vloeien.

En wellicht weet er voor die tijd ook nog het een of andere onverwachte zonnestraaltje door de
misère heen te breken. Dus alleen maar dood geld tot dan, daar ga ik niet vanuit.

Plaats reactie