Argen-X

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 895

Re: Argen-X

Berichtdoor Bioscience » 02 Apr 2018 08:55

Mooi bericht Gentse

Belangrijke laatste regels :

In addition to myasthenia gravis, argenx is looking at ARGX-113 as a potential treatment for multiple sclerosis, immune thrombocytopenia, systemic lupus erythematosus, and skin blistering diseases.

Orphan drug status is given to treatments for rare diseases that have the potential to be much better than current therapies.

Companies whose treatments obtain orphan status qualify for development incentives that include regulatory fee reductions.

They also receive 10 years of market exclusivity for their drug once it is approved.

Als nu de rest in molecule ARGENX 113 zulke hoge resultaten geeft , kunnen we verdubbelen in koers dit jaar . :D

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 02 Apr 2018 08:58

Met dank aan de opmerkzaamheid van De Tuinman / IEX

http://argen-x.com/en-GB/content/overview/13/

Pipeline / uitgebreid-aangepast op de website ( nieuwe molecule ARGENx 117 )
Bussie liked last!

waitingformoney
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6

Berichtdoor waitingformoney » 02 Apr 2018 13:23

In het 2017 annual report, spreken ze over Momenta Pharmaceuticals als eventueel concurrent voor ARGX-113. Op hun website, zeggen ze dat ze een IgG daling van 89% bereiken (>< 80% voor ARGX-113). Ze zeggen ook "a single dose of M281 achieved up to an 80% reduction of circulating IgG antibodies" (>< 50% voor ARGX-113):

http://ir.momentapharma.com/news-releas ... ase-1-data

Deze resultaten lijken better dan voor ARGX-113. Wat denken jullie over?

Sorry voor mijn Nerderlands maar ik ben niet nederlandstalig.

Gentse strop
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 153

Berichtdoor Gentse strop » 02 Apr 2018 14:11

waitingformoney schreef:In het 2017 annual report, spreken ze over Momenta Pharmaceuticals als eventueel concurrent voor ARGX-113. Op hun website, zeggen ze dat ze een IgG daling van 89% bereiken (>< 80% voor ARGX-113). Ze zeggen ook "a single dose of M281 achieved up to an 80% reduction of circulating IgG antibodies" (>< 50% voor ARGX-113):

ArgenX staat momenteel verder met zijn ontwikkeling.
Momenta heeft het over een phase I studie maw hun proof of concept moet nog bewezen worden. Wachten op hun resultaten in H2 2018 wat phase II zegt.
Over the 98-day MAD study, M281 exhibited no serious adverse events, was well tolerated, and decreased circulating IgG levels up to 89% with a mean reduction of 84%

Data set from Phase 1 single ascending dose (SAD) and multiple ascending dose (MAD) studies showed favorable safety profile and specific IgG reduction of up to 85 % with a long duration of effect, with repeated dosing of the drug. => ArgenX 113
Bioscience liked last!

Gentse strop
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 153

Berichtdoor Gentse strop » 02 Apr 2018 14:12

waitingformoney schreef:In het 2017 annual report, spreken ze over Momenta Pharmaceuticals als eventueel concurrent voor ARGX-113. Op hun website, zeggen ze dat ze een IgG daling van 89% bereiken (>< 80% voor ARGX-113). Ze zeggen ook "a single dose of M281 achieved up to an 80% reduction of circulating IgG antibodies" (>< 50% voor ARGX-113):

ArgenX staat momenteel verder met zijn ontwikkeling.
Momenta heeft het over een phase I studie maw hun proof of concept moet nog bewezen worden. Wachten op hun resultaten in H2 2018 wat phase II zegt.
Over the 98-day MAD study, M281 exhibited no serious adverse events, was well tolerated, and decreased circulating IgG levels up to 89% with a mean reduction of 84%

Data set from Phase 1 single ascending dose (SAD) and multiple ascending dose (MAD) studies showed favorable safety profile and specific IgG reduction of up to 85 % with a long duration of effect, with repeated dosing of the drug. => ArgenX 113

waitingformoney
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor waitingformoney » 02 Apr 2018 19:27

Wat maakte me ongerust:
Phase I (healthy volunteers): Argx-113 bereikte "Meaningful IgG reduction: 50% achieved in 1 week" (= after single dose)
Phase I (healthy volunteers: "M-281 showed that a single dose of M281 achieved up to an 80% reduction of circulating IgG antibodies"

De IgG daling lijkt sneller dan voor Argx-113? Howel de maximale daling vergelijkbaar is (85%)

Wat denken jullie erover?

Hanky
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 607

Berichtdoor Hanky » 03 Apr 2018 07:57

Argen-X presenteert nieuwe onderzoeksresultaten
3 apr 2018 om 07:23
(ABM FN) Argen-X zal een complete dataset van de Fase 2 klinische studie met ARGX-113 in myasthenia gravis presenteren tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van de Amerikaanse Academie van Neurologie in Los Angeles. Dit maakte het Belgisch-Nederlandse biotechbedrijf dinsdag voorbeurs bekend.

De presentatie wordt op 24 april gehouden, gevolgd door een bijeenkomst met geïnteresseerde beleggers.

Myasthenia gravis is een auto-immuunziekte, ook wel afgekort als MG, dat zich kenmerkt door ernstige spierzwakte.
Bioscience liked last!
ABInbev, Ageas, ArgenX, Bekaert, Galapagos, Mithra, Sioen

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 03 Apr 2018 08:59

Beste waitingfor the money . U bent nieuw op het forum en nu al zijn alle 3 uw berichten negatief getint richting ARgen-X .
Waarom ? Uiteraard is een beetje tegengas belangrijk , maar dan moet je wel exact hetzelfde kunnen vergelijken en dat is niet het geval

Argen-X heeft al een zeer positief afgeronde fase 2 met zeer lage veiligheidsrisico's /zeer weinig bijwerkingen . Fase 3 gaat dit jaar al starten . Een lage bijwerking is net zo belangrijk als dat het medicijn moet werken . De hele markt is lyrisch over de resultaten die nog nooit zijn gepresteerd wereldwijd door andere bedrijven . Eind deze maand krijgen we zeer uitgebreide toelichtingen op zeer hoog geplaatst niveau . Wat is dan je reden om een ander medicijn te vergelijken dat fase 1 resultaten geeft en in het geheel nog geen fase PROOF OF CONCEPT geeft . Dus appels en peren vergelijken .

Zojuist heeft ARGEN-x ook een ORPHANstatus gehad met patent bescherming e.d. in Europa . In de USA heeft men dit ook al ontvangen .

Dit jaar gaat ARGEN-X ook in ARGEN-X 113 laten zien dat het werkt in huidziekten(Phemphigus Vulgaris en bloedziekten (immun Thrombo). Zeer veelzijdig dus . Hebben we het nog niet gehad over alle andere moleculen in de pipeline met veelbelovende resultaten .
fricandel liked last!

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 03 Apr 2018 09:04

Hanky schreef:Argen-X presenteert nieuwe onderzoeksresultaten
3 apr 2018 om 07:23
(ABM FN) Argen-X zal een complete dataset van de Fase 2 klinische studie met ARGX-113 in myasthenia gravis presenteren tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van de Amerikaanse Academie van Neurologie in Los Angeles. Dit maakte het Belgisch-Nederlandse biotechbedrijf dinsdag voorbeurs bekend.

De presentatie wordt op 24 april gehouden, gevolgd door een bijeenkomst met geïnteresseerde beleggers.

Myasthenia gravis is een auto-immuunziekte, ook wel afgekort als MG, dat zich kenmerkt door ernstige spierzwakte.

In addition to myasthenia gravis, argenx is looking at ARGX-113 as a potential treatment for multiple sclerosis, immune thrombocytopenia, systemic lupus erythematosus, and skin blistering diseases. Orphan drug status is given to treatments for rare diseases that have the potential to be much better than current therapies. Companies whose treatments obtain orphan status qualify for development incentives that include regulatory fee reductions. They also receive 10 years of market exclusivity for their drug once it is approved.

http://argen-x.com/en-GB/content/press-releases/37/

waitingformoney
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor waitingformoney » 03 Apr 2018 12:19

Beste Bioscience, argenx is mijn grootse positie. Ik heb vertrouw in het bedrijf en in het management. Ik was gewoon verrast om hun resultaten te lezen. Er is waarschijnlijk iets dat aan mij ontsnapt. Het kan zijn omdat Argenx elke week heeft gedoseerd. Ze keken niet naar de maximale verlaging na een dosis. Ik weet het niet. Maar dat is zeker dat alle analysten en gezondheidswerkers de resultaten toegejuicht hebben