Argen-X

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
1966
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Re: Argen-X

Berichtdoor 1966 » 12 Feb 2018 14:43

ALS er een overname kom is de bonus ( 85€ ) te laag. Weinig aandeelhouders zullen tevreden zijn.
Ik verwacht trouwens in de tweede helft van het jaar een algehele beurscrash.
De eerste waarschuwende bevingen zijn vorige week geweest vóór de definitieve uitbarsting.
Zo gaat dat in de natuur bij vulkanen ook, je weet niet wanneer maar je wordt altijd gewaarschuwd.
Bij de pinken blijven is de boodschap, op tijd dan toch verkopen om daarna weer in te stappen, dit bedrijf is fantastisch voor de LT.

beurssukkel
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 70

Berichtdoor beurssukkel » 12 Feb 2018 15:11

Ik ben tijdelijk uitgestapt vandaag. Lijkt me een mooie uitstapkoers met ca 4% dagstijging.
Alles kan hoger, een overname kan, maar een crash ook.
ik vertrouw de 'markten' niet.
Ik wil 50% cash en bij verder nieuwe stijging, bouw ik verder af.

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 727

Berichtdoor Bioscience » 12 Feb 2018 15:28

beurssukkel schreef:Ik ben tijdelijk uitgestapt vandaag. Lijkt me een mooie uitstapkoers met ca 4% dagstijging.
Alles kan hoger, een overname kan, maar een crash ook.
ik vertrouw de 'markten' niet.
Ik wil 50% cash en bij verder nieuwe stijging, bouw ik verder af.

gefeliciteerd met de winst . Denk dat het een goede gedachte is om af en toe ook tevreden te zijn .
Biotech kan veel winst opleveren , maar ook veel verlies . Degene die al jaren in biotech beleggen , weten er alles van .
Bij ARgen-X staan de seinen al een behoorlijke tijd op groen . Toch nuchter blijven op zijn tijd .

--------------------------
Vandaag een mooi voorbeeld van hoe snel het ook negatief kan worden bij teleurstellende resultaten van andere biotechbedrijven . op 1 jaar zetten : https://finance.google.com/finance?q=NA ... sgHu_ZGoAw
Biotechnoloog Axovant Sciences staat fors lager in de handel voorbeurs. De bestuursvoorzitter en operationeel directeur hebben hun vertrek aangekondigd omdat zij andere carrièremogelijkheden willen najagen. Sinds eind september is de koers van Axovant hard gedaald na tegenvallers met testen bij medicatie tegen Alzheimer en dementie.

brecht123
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1

Berichtdoor brecht123 » 12 Feb 2018 16:20

Vandaag gaan we weer een mooi volume rond de 100k hebben. Ik denk dat we een groene week zullen zien.

duca
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 32

Berichtdoor duca » 12 Feb 2018 21:00

stevig doortrekken op nasdaq, nu +8.42% :)

maartenverhoeve
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 157

Berichtdoor maartenverhoeve » 13 Feb 2018 09:05

Nog niet open in Brussel, de laatste dagen heeft het aandeel al verscheidene keren een stop gehad en nu weer een latere koersvorming.
Geen nieuws te vinden, dus zal zo wel weer in gang schieten;;;;
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, Spire Pharma, nyrstar, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 727

Berichtdoor Bioscience » 13 Feb 2018 09:09

Mooi slot in de USA gisteren uit het niets / ging wel weer heel erg hard . Je zou eigenlijk een persbericht verwacht hebben vandaag . Helaas
Het lijkt wel of de Amerikanen maar 2 standen hebben . Heel hard vooruit en heel hard achteruit :lol:

Futures USA wel in het rood nu

brando
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 3

Berichtdoor brando » 13 Feb 2018 09:25

oeps terug op 65 had ik totaal niet verwacht, toch nu nog niet. alle verlies van voorbije dagen (week) is weer weggewerkt. dit gaat ook niet lang meer duren nu galapagos een muurtje bouwt tegen overname zal er nog meer speculatie komen.
in port: Suez @ 11.91, Argenx @ 65.82, kiadis @ 13.42, genmab @ 1151 dkk, Thrombogenics @ 22 :-(

ancaoli
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 58

Berichtdoor ancaoli » 13 Feb 2018 10:04

T’ gaat snel , eventjes eruit aan 65,2 maar blijf strong believer. Onder de 60€ hoop ik mijn positie terug bij te kopen en zelfs te vergroten. Gokje... want fundamentals blijven stevig, gied nieuws kan ieder moment aangekondigd worden. Vooral macro economische risico’s die parten kunnen spelen.
Portefeuille:Galapagos, Pharm, Exmar, WRN, Accentis, Iep, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Velcan, Zenitel, Geron, Argenx, Enwave, Agfa, Accsys

1966
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor 1966 » 13 Feb 2018 10:26

Geen nieuws en blijft maar stijgen.
Een vette vis is zich aan het inkopen en heeft grootse plannen.