Argen-X

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 724

Re: Argen-X

Berichtdoor Bioscience » 12 Feb 2018 09:50

micado schreef:Voor dinsdag aanstaande, mss komt er daar iets uit de bus ;-)

SunTrust Robinson Humphrey Orphan Drug Day

Until: February 13, 2018 Tim Van Hauwermeiren, CEO

https://www.suntrustrh.com/events/2018-orphan-drug-day

Hopelijk hier wat meer actie . Bij de laatste conferentie in Brussel is er weinig nieuws gekomen .

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Feb 2018 09:54

Wel iets vreemds ontdekt afgelopen week . Hopelijk klopt het niet aangezien er nog geen melding is geweest .

Op twitter vorige week onderstaand bericht : https://twitter.com/search?q=%24ARGX&src=ctag
Kijk bij 8 februari . Forbion sold all its shares Argen-X !?

Toen vroeg ik aan iemand hoeveel aandelen Forbion heeft/had .
https://www.iex.nl/Forum/Upload/2018/10626024.png

Dit zou dan toch via een persbericht gemeld moeten worden . Hopelijk klopt het niet .

brecht123
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1

Berichtdoor brecht123 » 12 Feb 2018 10:01

beste biosscience

volgens mij klopt dit niet, want als ze alles verkocht zouden hebben zou er zeker een bericht moeten zijn.
Indien argenx binnenkort een stevige daling zou kennen, zouden ze bestraft worden van voorkennis.

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Feb 2018 10:37

brecht123 schreef:beste biosscience

volgens mij klopt dit niet, want als ze alles verkocht zouden hebben zou er zeker een bericht moeten zijn.
Indien argenx binnenkort een stevige daling zou kennen, zouden ze bestraft worden van voorkennis.

Hopelijk heeft U gelijk . Volgens mij moeten ze binnen 1 /2 weken na bekendmaking een melding geven .

De vraag is echter . Waarom zou in de USA / Biotechradar daar over liegen . Goed in de gaten houden , want dat zou wel een heel groot % - aantal aandelen zijn

1966
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor 1966 » 12 Feb 2018 11:30

Zoals je kan zien ben ik hier gloednieuw , maar volg dit forum al een heel tijdje.
Ik heb een vraag en een opmerking.
Zou het niet kunnen dat de verkochte aandelen een poging tot manipulatie is geweest voor een eventuele overname?
Wat mij ook opvalt is dat er nauwelijks een daling van de koers is geweest ondanks de verkoop van al die aandelen, ... die manipulatie is dus mislukt.

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Feb 2018 12:22

1966 schreef:Zoals je kan zien ben ik hier gloednieuw , maar volg dit forum al een heel tijdje.
Ik heb een vraag en een opmerking.
Zou het niet kunnen dat de verkochte aandelen een poging tot manipulatie is geweest voor een eventuele overname?
Wat mij ook opvalt is dat er nauwelijks een daling van de koers is geweest ondanks de verkoop van al die aandelen, ... die manipulatie is dus mislukt.

Welkom op dit forum . Iedere inbreng is welkom . ALs u het weet weten wij het ook . ;)

Als we Onno van GLPG moeten geloven is een overnamekans in deze fase nog zeer klein . ( zie het artikel wat is geschreven )
De grote biotech pharma wil volgens Onno een overname doen als fase 3 is afgerond met succes , of bijna een medicijn op de markt komt ( Ablynx )
Helaas heeft ARgen-X nog geen medicijn in fase 3 , dus zit daar nog wel even van af . Echter overname kansen zijn er bij goede biotech uiteraard altijd .

artikel Onno met citaat

Eerder dit jaar nam het Franse farmaconcern Sanofi nog het Belgische biotechbedrijf Ablynx over voor een recordprijs. Van de Stolpe zei de overname van Ablynx te betreuren. 'Voor aandeelhouders is het mooi, maar ik vind het jammer. Van Ablynx blijft niets over.' De grote farmabedrijven zijn volgens Van de Stolpe alleen geïnteresseerd in nieuwe medicijnen die zijn goedgekeurd of vrijwel goedgekeurd door de gezondheidsautoriteiten. Ze zouden geen enkele interesse hebben in de prillere onderzoeksprogramma's.
Bron: http://beursig.com/forum/viewtopic.php? ... start=6290

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Feb 2018 12:24

1966
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor 1966 » 12 Feb 2018 13:03

Bedankt Bioscience voor je antwoord en je waardevolle bijdrage aan dit forum.
De rede trouwens dat ik nog altijd in ARGX zit komt eigenlijk door jou, anders had ik al lang winst genomen ( 200% ) maar je bent zeer overtuigend en zeer goed geïnformeerd zodat ik dit bedrijf als een LT investering zie.
Vriendelijke Groeten,
1966
brecht123 liked last!

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Feb 2018 14:23

Beste 1966 .

Bedankt voor het vertrouwen , maar ook ik heb natuurlijk niet alle wijsheid in pacht en zit er wel eens naast .
Met Argen-X en Ablynx was het echter een schot in de roos met zoveel winst .
Van winst nemen is niemand armer geworden . Zelf heb ik ook al her en der winst genomen . Puur uit het feit dat we al zoveel gestegen zijn op de beurzen en er eigenlijk zeer weinig winstnemingen zijn geweest . De USA beurzen staan veels te hoog .
Gaan ze nog veel verder omhoog of gaat er nog een stevige correctie komen . Niemand weet het zeker , maar als het komt , dan komt het zeer onverwacht . Dat er een grote bubble is in het algemeen , is wel zeker . Katy Perry heeft er nu een leuk liedje over . Hoe rekbaar is de baloon . Uiteraard volg ik ook bepaalde mensen , maar zelf zal je toch moeten beslissen voor aan en verkoop .

Zoals ik al eerder geschreven heb is het gewoon goed opletten . Vingers bij de knoppen . En bij twijfel .... juist .

Ondertussen staat Argen-X al weer op een beurswaarde van exact 2 miljard euro . Voor de statistieken .
Exact 1 jaar geleden was het nog maar een beurswaarde van ca 350 miljoen . Wat een performance

brecht123
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 1

Berichtdoor brecht123 » 12 Feb 2018 14:31

Ik denk rond 15 maart armen-x te verkopen. Volgens mij zullen de resultaten goed zijn en zal er kort erna een overname komen.
Mijn koersdoel is 85 euro.