Argen-X

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 781

Re: Argen-X

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2018 10:51

Sanofi zal mij ook niet verbazen na hun berichtgeving , maar het kunnen er natuurlijk veel meer zijn . Merck en Co / Novartis / Novo Nordisk ( willen zich focussen op bloed ) ARGEN-111 solid tumors en bloedkanker

Sanofi
Ze zijn al partner met Ablynx ( juli 2017 ) http://ablynx.be/partnerships/current-partnerships/
Het zou ook mooi in het rijtje van ARgen-X staan http://argen-x.com/en-GB/content/indust ... rtners/28/
pehuke liked last!

Gillepils
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 151

Berichtdoor Gillepils » 12 Jan 2018 11:43

Bioscience schreef:
Bioscience schreef:
Bioscience schreef:Nieuwe company presentation vandaag online . Zeer uitgebreid . Heel mooi .

http://argen-x.com/handlers/download.as ... -final.pdf

Wil iemand hem ook even op de IEX plaatsen als hij daar komt . Thanks

In de company presentation op PAGINA 5 :

Product deals
large indications

ARGENX 115 Abbvie
ARGENX 111 NOG OPEN . wie o wie ?

Niemand enige reactie of zelfs maar aanbeveling op de geplaatste berichten . Dan kan ik net zo goed niets plaatsten :lol:

Hebben jullie al de moeite genomen om de presentation door te spitten ? Ik ben nog bezig , maar het is zo veel info en ook op bepaalde vlakken zeer technisch .
Veel nieuwe triggers dit jaar om de koers te laten accelereren . Verdere POC in andere indicaties en ben zeer benieuwd naar de verdere ontwikkeling van MG en bloedkanker . Als die verdere positieve bevestiging laten zien van wat we in december al gehoord hebben , dan gaat de pipeline goud waard worden .

Wie o Wie gaat de nieuwe partner worden voor ARGEN-X 111 en voor hoeveel geld . Partnering Gesprekken waren er al voor dat de USA conference begon . Wie weet horen we nu snel iets

Wel vooral in de tweede jaarhelft lijkt me, als je het overzicht van de pipeline and de fase waarin ze zitten bekijkt. Misschien wel nog een partnership in de eerste jaarhelft, maar gaat dit de koers een boost geven?

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2018 11:52

Dan kijk je wederom niet goed Gillepis .
Bestudeer nog maar wat beter . Toch heel duidelijk tussen 1 ste en 2 de kwartaal belangrijke info . Tussen kwartaal 2 en 3 en begin en eind kwartaal 4 . + het hele jaar kans op berichten via partnerprogramma's

Ga er maar van uit dat die partner deal zeer snel gaat komen . Dus stap maar weer snel terug in , want de lama's zijn populair op dit moment . Zodra Ablynx wordt overgenomen , gaat de volle aandacht verder op Argen-X .
Gillepils liked last!

Gillepils
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 151

Berichtdoor Gillepils » 12 Jan 2018 12:07

Bioscience schreef:Dan kijk je wederom niet goed Gillepis .
Bestudeer nog maar wat beter . Toch heel duidelijk tussen 1 ste en 2 de kwartaal belangrijke info . Tussen kwartaal 2 en 3 en begin en eind kwartaal 4 . + het hele jaar kans op berichten via partnerprogramma's

Ga er maar van uit dat die partner deal zeer snel gaat komen . Dus stap maar weer snel terug in , want de lama's zijn populair op dit moment . Zodra Ablynx wordt overgenomen , gaat de volle aandacht verder op Argen-X .

Je hebt gelijk, vanonder staat een mooie timeline met alle milestones op. Tijd dat ik mij eens goed in Argen-x inlees! Het vraagt wel wat werk en tijd om alles goed te begrijpen, maar bij Ablynx heeft dat mooi zijn vruchten afgeworpen.

Na mijn gokje op 29€ bij Argen-X ben ik trouwens nog niet volledig uitgestapt. Ik heb toen mijn inleg eruit gehaald en de wint, de helft dus laten staan ;)

Wat Ablynx betreft, hoop ik trouwens dat ze niet worden overgenomen. Veel te veel in de pijplijn daar...
Bioscience liked last!

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2018 12:23

Gillepis . Dat is juist het probleem bij veel mensen . Ze lezen totaal niet de corporate presentations / website /verdere interviews /google etc . Het kost veel tijd , maar je kan door combies te maken heel veel informatie analyseren en daarna beslissen of je koopt of verkoopt .

De pipeline van zowel Ablynx als Argen-X worden (NOG ) zwaar onderschat . Een inhaalslag wordt aan gewerkt ;)

Als Ablynx echt wordt overgenomen ( wat voor mij niet specifiek hoeft ) , dan zal Argen-X gigantisch veel extra media aandacht .krijgen en nieuwe aandeelhouders , omdat de Ablynx aandeelhouders een alternatief zoeken .

Zodra mijn Ablynx aandelen worden overgenomen , ga ik ook nog wat extra investeren .
Het is nu moeilijk te zeggen , maar denk dat ARgen-X meer blockbuster in potentieel heeft dan wij denken . (en dat in een betrekkelijk korte tijd van bestaan )
Gillepils liked last!

VerKOPER
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 11

Berichtdoor VerKOPER » 12 Jan 2018 13:14

Ik heb Argen-X sinds dag 1.
Gekocht voor 8,50eur toen.
Mijn target toen was maal10.
Van mij mag dus Sanofi al mijn aandelen hebben voor 80eur. Dit is dan inklusief 5eur vroegboekkorting voor Sanofi :D

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2018 13:19

zo maar een voorbeeldje die ik net heb uitgeprobeerd bij 1 van Argen-X partners STATEN bio ( mbt dyslipidemia )zie google

Wie zijn het en welk potentieel product gepartnered . ARGENX 116 dus een soort cholesterol / bloed probleem
Staten Biotechnology https://www.statenbiotech.com/

recente resultaten
https://labiotech.eu/argenx-staten-biot ... lipidemia/
Dutch Biotech could treat Dyslipidemia with Belgian Nanobody

(Dit is zo maar een voorbeeld )

Dit kan je ook bij alle andere partners uitvoeren .

Zo hebben ze ook nog iets gepartnered tegen reuma . Maar dan met mogelijke veel lagere prijzen dan Abbvie- GLPG
Het bedrijf wat gepartnered is Bird Rock Bio / ARGEN-X 109 http://www.birdrockbio.com/about/about-us/
Ik heb Bird Rock Bio gemaild ( een paar dagen terug )met de vraag over de ontwikkeling van dit reuma medicijn . Nog geen antwoord , want ze zitten ook tot vandaag in de USA . ( hij staat in hun pipeline )

Je ziet als je een beetje moeite doet dat je veel extra info kan vergaren
VerKOPER liked last!

djeeten007
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 25

Berichtdoor djeeten007 » 12 Jan 2018 16:04

Er is duidelijk iets op til, nadat nasdaq open gegaan is naar +7%.
weten de Amerikaantjes van iets meer :ugeek:
Acorda, Argen-x, Biocartis, Galapagos, Inovio, Mithra, Novavax, Pharming, Thrombogenics

Hanky
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 568

Berichtdoor Hanky » 12 Jan 2018 16:09

Zag het ook net - vanaf 15.30 grotere volumes en echt omhoog
ABInbev, Ageas, ArgenX, Bekaert, Galapagos, Mithra, Sioen

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2018 16:14

Dan hoop ik op aankondiging partner ARGEN x111 .. SVP geen overname !