Argen-X

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 452

Re: Argen-X

Berichtdoor ancaoli » 09 Mei 2019 19:32

Vandaag Tim op Knowledge for Growth in Gent horen spreken in het kader van een sessie over biotechfinanciering. Inspirerende man die vertrouwen uitstraalt. T’is geen Onno (mega charismatisch) maar je ziet dat hij weet wat hij wilt en dat hij nog iedere dag leert en ook weet wie zijn vrienden zijn. Hij heeft het niet zo begrepen op Venture Capital.
Het viel me op dat hij zei dat we in de toekomst nog meer van die creatieve deals zullen krijgen, zoals onlangs met Janssens Pharmaceuticals. Met dit type deals krijg je stevige pharma partners i.p.v. overnames. Het is wachten op een biotecher die effectief ook zijn producten verkoopt om te bewijzen dat biotechbedriiven ook zonder overname succesvol kunnen zijn.
Voor de rest onthou ik zijn conclusies;
Go U.S.
VC not your friend, don’t offer smart money
Een goeie: companies are bought, not sold
Data is everything
Ask and give help
Biotech is a people business
Check non stop for opportunities and Check market
IWT support

Niets Nieuws maar mijn conclusie is stevig bijhouden en net zoals voor Gala bijkopen op zwakte.
fricandel liked last!
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Accsys,Pure Gold Mining

Beleggen met zéér aantrekkelijke tarieven
(klik op broker en vraag vrijblijvend informatie aan)
MeXeM DEGIRO LYNX
Inbev à €6.000 €3,60 €4,28 €6,00
Extra's o.a. 3 maanden
gratis coaching
Geen kosten bij ETF
en turbo kernselectie
Gratis tips en geen
wisselkoersmarge
bekijk hier meer brokers

powered by Surfing Waves

WeQu
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 52

Berichtdoor WeQu » 10 Mei 2019 08:43

Wat is IWT support?
ABI | AGS | ARGX | BESI | ECONB | ENGI | EURN | GIMB | GLPG | HOMI | MELE | PROX | QFG | RDSA | REC | SOB | TINC | UMI

Bussie
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 99

Berichtdoor Bussie » 10 Mei 2019 08:48

WeQu schreef:Wat is IWT support?

agentschap Innovatie door Wetenschap en Technologie
WeQu liked last!

mivedb
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 48

Berichtdoor mivedb » 10 Mei 2019 09:20

groene start, hopelijk blijft er iets van over vanavond

Pasti
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 13

Berichtdoor Pasti » 10 Mei 2019 10:58

Ik wil graag even van mening uitwisselen met jullie. Ik heb zowel Gala als Argenx in porto, en heb nog een mooie stapel cash aan de zijlijn staan om verder uit te breiden. Nu heb ik bij beide fondsen gekeken naar de verwachte newsflow voor dit jaar voor uitslagen van lopende onderzoeken en dus koerstriggers kunnen zijn. Bij Gala zitten daar in 2e helft 2019 mooie kansen, met name de 2 lopende onderzoeken MOR106 kunnen een mooie stijging gaan veroorzaken en de 1e onderzoeken van Toledo natuurlijk. Maar bij Argenx zie ik als enige koerstrigger de mogelijke R&D dag op 22mei, voor de rest van het jaar weinig nieuws te verwachten uit de pijplijn. Dus, beter uitbreiden in Gala de komende maanden? Is deze gedachte juist, hoe zien jullie dat?

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2457

Berichtdoor believer » 10 Mei 2019 11:19

Pasti schreef:Ik wil graag even van mening uitwisselen met jullie. Ik heb zowel Gala als Argenx in porto, en heb nog een mooie stapel cash aan de zijlijn staan om verder uit te breiden. Nu heb ik bij beide fondsen gekeken naar de verwachte newsflow voor dit jaar voor uitslagen van lopende onderzoeken en dus koerstriggers kunnen zijn. Bij Gala zitten daar in 2e helft 2019 mooie kansen, met name de 2 lopende onderzoeken MOR106 kunnen een mooie stijging gaan veroorzaken en de 1e onderzoeken van Toledo natuurlijk. Maar bij Argenx zie ik als enige koerstrigger de mogelijke R&D dag op 22mei, voor de rest van het jaar weinig nieuws te verwachten uit de pijplijn. Dus, beter uitbreiden in Gala de komende maanden? Is deze gedachte juist, hoe zien jullie dat?

Dag Pasti,

Niets mis met Argenx,prachtig bedrijf met beloftevolle programma’s en ook een enorme
Prachtige stijging maar zat er helaas niet in.

Persoonlijk denk ik dat veel meer potentieel in Galapagos
zit met aanvraag goedkeuringen EU,USA,Japan voor Filgo.
Vanaf volgend jaar heeft Galapagos ook zijn eerste product op de markt.
Ook voor Toledo,MOR106 worden resultaten verwachten+nieuwe programma’s.
Nog 2 grote triggers zijn Sjogren en Lupus topline resultaten.

Ook niet vergeten tegen eind 2019 zitten 41programma’s klinisch bij Galapagos wat toch enorm is.

Maar iedereen moet dit voor zijn eigen uit maken dit was mijn persoonlijke mening.

Succes voor de mensen die ook in Argenx zitten!
Gekko liked last!

Pasti
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 13

Berichtdoor Pasti » 10 Mei 2019 12:25

believer schreef:
Pasti schreef:Ik wil graag even van mening uitwisselen met jullie. Ik heb zowel Gala als Argenx in porto, en heb nog een mooie stapel cash aan de zijlijn staan om verder uit te breiden. Nu heb ik bij beide fondsen gekeken naar de verwachte newsflow voor dit jaar voor uitslagen van lopende onderzoeken en dus koerstriggers kunnen zijn. Bij Gala zitten daar in 2e helft 2019 mooie kansen, met name de 2 lopende onderzoeken MOR106 kunnen een mooie stijging gaan veroorzaken en de 1e onderzoeken van Toledo natuurlijk. Maar bij Argenx zie ik als enige koerstrigger de mogelijke R&D dag op 22mei, voor de rest van het jaar weinig nieuws te verwachten uit de pijplijn. Dus, beter uitbreiden in Gala de komende maanden? Is deze gedachte juist, hoe zien jullie dat?

Dag Pasti,

Niets mis met Argenx,prachtig bedrijf met beloftevolle programma’s en ook een enorme
Prachtige stijging maar zat er helaas niet in.

Persoonlijk denk ik dat veel meer potentieel in Galapagos
zit met aanvraag goedkeuringen EU,USA,Japan voor Filgo.
Vanaf volgend jaar heeft Galapagos ook zijn eerste product op de markt.
Ook voor Toledo,MOR106 worden resultaten verwachten+nieuwe programma’s.
Nog 2 grote triggers zijn Sjogren en Lupus topline resultaten.

Ook niet vergeten tegen eind 2019 zitten 41programma’s klinisch bij Galapagos wat toch enorm is.

Maar iedereen moet dit voor zijn eigen uit maken dit was mijn persoonlijke mening.

Succes voor de mensen die ook in Argenx zitten!

@Believer; ik denk dat je gelijk hebt, wat het jaar 2019 betreft.
2018 was natuurlijk het jaar voor ArgenX wat newsflow betreft en logischerwijs, de onderzoeken gaan een nieuwe fase in, zullen we van deze onderzoeken pas in 2020 uitslagen mogen verwachten. En we weten allemaal wat een biotechkoers kan doen in een nieuwsloze periode, kan zomaar 25% zakken tussentijds.

Ik heb even gekeken wat Gala betreft, voor onderzoeksresultaten die in de 2e helft van 2019 een grote impact kunnen hebben op de koers!
>> phase 2 Sjogren's (Filgotinib)
>> phase 2 Lupus (Filgotinib)
>> phase 2 Iguana (Mor106)
>> phase 2 SQ bridging (Mor106)
>> allereerste phase 1 Toledo 3312 inflammation
>> filling Filgotinib

De newsflow is bij Gala is enorm, dat bied mooie kansen op een flink rendement zeg! :up:
believer liked last!

mivedb
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 48

Berichtdoor mivedb » 10 Mei 2019 12:44

Klers blijft toch voorzichtig ter plaatse trappelen. Wacht men op de opening van de beurs in USA?

Sweetheart
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 137

Berichtdoor Sweetheart » 10 Mei 2019 12:46

Ook bij galapagos komt het koersrelwvante nieuws pas in Q4. De ervaring leert dat galapagos diep kan zakken voor er groot nieuws is. Iedereen die langere tijd in galapagos zit weet dat ze zomaar naar de 90 kunnen terugvallen. De echte grote mijlpaal is de goedkeuring van filgotinib.

Bij argenx zijn de opportuniteiten in grote nieuwe partnerships. Die komen natuurlijk meestal onverwacht.

In ieder geval wordt de zomer van 2020 het grote moment voor de galapagos (filgo goedkeuring) en voir argenx (phase3 arg113 in mg).

Tegen dan moet je vooral zoveel mogelijk en zo goedkoop mogelijk in beide aandelen zitten.
Life sucks, full of misery and lonelinnes, boring but for all much too short!!

Biobelegger07
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 37

Berichtdoor Biobelegger07 » 10 Mei 2019 12:49

Bij glpg is het al Q3 Sweetheart Galapagos: Submission MAA in EU voor RA Filgo
Galapagos: Filgo CLE data
Galapagos: Filgo Sjogren data
Pasti liked last!

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen