Argen-X

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 802

Re: Argen-X

Berichtdoor Bioscience » 11 Mei 2018 11:46

Bedankt DVM

Dat er potentiële blockbusters voor de toekomst bijzitten ben ik het mee eens . De koers is daar echter al behoorlijk op vooruit gelopen . de vraag is uiteraard of dat al niet teveel is gebeurd .

Als we kijken naar GLPG , dan zien we zeer veel blockbusters , maar de koers is inmiddels van de alltime high met meer dan 20 - 25 euro professioneel terug gezet . Hou er rekening mee dat dit bij ieder goed fonds kan gebeuren .
Het lijkt alsof het alleen maar omhoog kan , maar bij biotech kan alles gebeuren . Puur een waarschuwing voor iets teveel euforie .

Fijn weekend allemaal . Ik ga maar weer eens nagenieten van een mooie beursweek

Stofke
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 150

Berichtdoor Stofke » 11 Mei 2018 11:50

Plukje bijgekocht deze morgen. Heb er alle vertrouwen in. Indien het verder zakt koop ik nog wat aan. Ik blijf erbij, in de loop van volgende week nieuws
Brammeke liked last!

OllekeBolleke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 105

Berichtdoor OllekeBolleke » 11 Mei 2018 12:26

Hanky schreef:Heeft er net ene turbo long gekocht op argenx

2000 stuks @ 1.27

Deze verwacht op korte termijn een flinke meevaller. ;)

DVM_PhD
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 54

Berichtdoor DVM_PhD » 11 Mei 2018 12:34

Bioscience schreef:Bedankt DVM

Dat er potentiële blockbusters voor de toekomst bijzitten ben ik het mee eens . De koers is daar echter al behoorlijk op vooruit gelopen . de vraag is uiteraard of dat al niet teveel is gebeurd .

Als we kijken naar GLPG , dan zien we zeer veel blockbusters , maar de koers is inmiddels van de alltime high met meer dan 20 - 25 euro professioneel terug gezet . Hou er rekening mee dat dit bij ieder goed fonds kan gebeuren .
Het lijkt alsof het alleen maar omhoog kan , maar bij biotech kan alles gebeuren . Puur een waarschuwing voor iets teveel euforie .

gewoon blijven zitten voor deze twee. Koersverdubbeling volgt meestal op goede Phase III. Die analysten kijken enkel statistisch naar 50pct slaagkans op Fase III. Voor GLPG filgotinib is slaagkans veel hoger, pakweg 99 pct wegens (i) andere JAK inhibitoren die werkzaam zijn en (ii) +2000 patientjaren toediening en rollover i.e. blijvende toediening van patienten die in fase II zaten. (iii) IL6-JAK-STAT3 signaalas en dowstream gentranscriptie die in alle ontstekingen geactiveerd is.

Dat wordt allemaal niet meegenomen in de waardering omdat economen altijd uitgaan van een 50/50 scenario. Wat uiteraard debiel is, maar goed daarmee kunnen wij ook monsterwinsten maken dus mij hoort u niet klagen.

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 151

Berichtdoor ancaoli » 11 Mei 2018 12:42

DVM_PhD schreef:
Bioscience schreef:Bedankt DVM

gewoon blijven zitten voor deze twee. Koersverdubbeling volgt meestal op goede Phase III. Die analysten kijken enkel statistisch naar 50pct slaagkans op Fase III. Voor GLPG filgotinib is slaagkans veel hoger, pakweg 99 pct wegens (i) andere JAK inhibitoren die werkzaam zijn en (ii) +2000 patientjaren toediening en rollover i.e. blijvende toediening van patienten die in fase II zaten. (iii) IL6-JAK-STAT3 signaalas en dowstream gentranscriptie die in alle ontstekingen geactiveerd is.

Dat wordt allemaal niet meegenomen in de waardering omdat economen altijd uitgaan van een 50/50 scenario. Wat uiteraard debiel is, maar goed daarmee kunnen wij ook monsterwinsten maken dus mij hoort u niet klagen.

Ik dacht dat analisten voor fase 3 eerder uitgingen van 60-70% succes rate. Ik zou het is moeten uitzoeken.
Vaste Portefeuille:Gala, Pharm, Exmar, WRN, Accentis, Iep, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Zenitel, Geron, Argenx, Synergy, Mithra, Enwave, Agfa, Accsys

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 151

Berichtdoor ancaoli » 11 Mei 2018 19:25

Bioscience schreef:Waarschijnlijk had iemand voorbeurs een hoge biedkoers ingezet met een paar stuks . Uit de tent lokken / een ander laten kopen en dan zelf verkopen . Daar lijkt het een beetje op . Nog steeds wel laag volume .

Wat denken jullie over Trump morgen ? Biotech/medicijnenprijzen discussie

Trump at 2 pm: If drug prices will be affected, it will be old, established drugs, not bio-tech new drugs. That is likely why IBB is up 1.3% today.
Vaste Portefeuille:Gala, Pharm, Exmar, WRN, Accentis, Iep, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Zenitel, Geron, Argenx, Synergy, Mithra, Enwave, Agfa, Accsys

Hanky
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 588

Berichtdoor Hanky » 11 Mei 2018 21:31

https://seekingalpha.com/news/3355978-d ... ump-speech

Argenx ondertussen in de US in't groen.
ABInbev, Ageas, ArgenX, Bekaert, Galapagos, Mithra, Sioen

Stofke
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 150

Berichtdoor Stofke » 12 Mei 2018 01:50

Brammeke schreef:off topic: Inventiva ( parijs): misschien interessant om eens te bekijken.

Volledig ingelezen, allesbehalve slecht, ik koop maandag pakketje aan.

Brammeke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 159

Berichtdoor Brammeke » 12 Mei 2018 13:14

Stofke,

Ben dezelfde mening toegedaan.
Ik heb ze voorlopig "nog" niet.

brecht123
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 2

Berichtdoor brecht123 » 12 Mei 2018 16:08

Kan je even vertellen wat u zo aantrekt tot het bedrijf?
Indien ik overtuigd ben zou ik me ook eens inlezen.

Brecht