Argen-X
Re: Argen-X
Of ze worden overgenomen voor 110 euro dus het gedeelte 'investors' heeft geen zin meer

ABInbev, Ageas, ArgenX, Bekaert, Galapagos, KBCA, Mithra, Sioen
Word gratis lid op Beursig.com
Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.
Weer recent goed nieuws ivm target price.
https://www.analystsbuzz.com/2018/09/ar ... ar-period/
Heel verwarrend allemaal.
https://www.analystsbuzz.com/2018/09/ar ... ar-period/
Heel verwarrend allemaal.
- Msb12i
- Premiummember
- waarderingen: 226
Hanky schreef:Of ze worden overgenomen voor 110 euro dus het gedeelte 'investors' heeft geen zin meer![]()
![]()
Men Pharming kater meteen vergeten

Het is moeilijk iemand te geloven, als je in zijn plaats zou liegen.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 121
Hanky schreef:Of ze worden overgenomen voor 110 euro dus het gedeelte 'investors' heeft geen zin meer![]()
![]()
kunnen we een glas Duvel op drinken, jij die toch in AB Inbev investeert

-
- Forum actieveling
- waarderingen: 321
Zou het biotech feestje stilaan aan het eindigen zijn? Als je de evolutie van de sector ziet de laatste dagen alsook het ter plaatse trappelen van anderen (Mithra). De rek is er misschien uit, biotech newbies panikeren sneller en verkopen alles in paniek zonder nat te denken... Biotech is in 2018 mijn grootste winstfactor geweest. Waarschijnlijk ga ik wat risico afbouwen in de loop van volgende weken; verkochte biotech dus niet vervangen door andere biotechers maar een beetje meer grondstoffen en cash. Buikgevoel 

Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 1057
anacaoli
Biotech zal altijd blijven evolueren . Het is tegenwoordig wel extra belangrijk de juiste stock picking te doen .
Maw . De biotechbedrijven selecteren met de medicijnen voor de toekomst / grote pipeline / genoeg cash
Mag jij raden wie daar iig aan voldoet ?
Een overname van ARgenx zou natuurlijk altijd kunnen tussendoor , al denk ik eerder dat de kans daar op volgend jaar veel groter gaat worden . We moeten december extra goed in de gaten gaan houden met resultaten ARGENX 110 bloedkanker-tumors( AML en MDS ) . ALs die zo goed zijn als bij de eerste prognoses , dan kan er wel eens zeer grote interesse gaan komen van de grote jongens . ( nogmaals mijn verwachting / inschatting ) Bij bloedkanker praten we nl over zeer grote blockbusters . En dan krijgen ze blockbuster 113 en de rest er ook nog bij .
Biotech zal altijd blijven evolueren . Het is tegenwoordig wel extra belangrijk de juiste stock picking te doen .
Maw . De biotechbedrijven selecteren met de medicijnen voor de toekomst / grote pipeline / genoeg cash
Mag jij raden wie daar iig aan voldoet ?

Een overname van ARgenx zou natuurlijk altijd kunnen tussendoor , al denk ik eerder dat de kans daar op volgend jaar veel groter gaat worden . We moeten december extra goed in de gaten gaan houden met resultaten ARGENX 110 bloedkanker-tumors( AML en MDS ) . ALs die zo goed zijn als bij de eerste prognoses , dan kan er wel eens zeer grote interesse gaan komen van de grote jongens . ( nogmaals mijn verwachting / inschatting ) Bij bloedkanker praten we nl over zeer grote blockbusters . En dan krijgen ze blockbuster 113 en de rest er ook nog bij .
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 228
Het persbericht laat nogal lang op zich wachten. Als het een bewuste strategie is om het zo lang te laten duren op deze rode biotech dag, is dat goed bekeken 

-
- Forum newbie
- waarderingen: 1
Ik vermoed dat persbericht net voor opening in de States zal komen.
- Lama Daila
- Forum veteraan
- waarderingen: 2337
- Lama Daila
- Forum veteraan
- waarderingen: 2337
Lama Daila schreef:In de States gewoon verhandeling? Nu $92.97
Amerikanen kopen nu gewoon aan meer dan $93.
Veel schrik voor korting bij kapitaalsverhoging is daar blijkbaar niet.
https://twitter.com/lama_daila