Argen-X

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1066

Re: Argen-X

Berichtdoor Bioscience » 11 Jun 2018 15:43

Sorry hoor Gentse . Geef je in veel gelijk en ik heb Argen-X hoog staan ......

Maar om nu te durven zeggen dat GLPG niet veel verder staat dan Argen-X is natuurlijk belachelijk .
Kijk eens hier naar en je ziet dat je uit je nek l.lt http://www.glpg.com/clinical-pipelines
Als er 1 meerdere blockbusters in portefeuille heeft , is het wel GLPG

1 ste Fase 3 voor Argen-X gaat pas eind dit jaar starten !
We zullen zien wie er gelijk gaat krijgen . Ik denk dat ARgen-X zeer verdiend een grote sprong heeft gemaakt , maar nu ruim in de overdrijvingsfase zit qua koers . Ik ga er van uit dat nu GLPG grote sprongen gaat maken in de komende weken/maanden en dat ARgen-X een pas op de plaats gaat maken . Indien ik fout zou zitten , ben ik de eerste die dat durft toe te geven .

Succes .

powered by Surfing Waves

waitingformoney
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 7

Berichtdoor waitingformoney » 11 Jun 2018 16:02

argenx is 100% eigenaar van argx-113. Galapagos is niet 100% eigenaar van filgotinib.
Filgotinib: 2020 op de markt
Argx-113: 2021-2022 op de markt.

De fase III van argx-113 zal veel korter zijn dan voor filgotinib. Het verschil is dus niet zo groot.
Gentse strop liked last!

Brammeke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 285

Berichtdoor Brammeke » 11 Jun 2018 16:05

Heren,

Beleggen is GEEN exacte wetenschap. Soms lijken gebeurtenissen op de beurs onlogisch en toch gebeuren ze.
Meestal is 1+1 geen 2!
En, heel belangrijk, de beurs "overdrijft" ALTIJD in de twee richtingen.
Wat mij betreft hebben jullie beiden, voor een deel, "gelijk".

Daarom is het in deze ( misschien) niet onverstandig om gedeeltelijk te verkopen (niet alles), zoals ik heb gedaan.

Ik ben ook de mening toegedaan dat ARGX al enorm gestegen is t.o.v GLPG gezien de pipeline enz, enz ……
maar dat wil zeker niet zeggen dat de stijging nu ten einde is.

Dalen we 10-20% ( wat allemaal mogelijk is) is het niet ondenkbaar dat ik bijkoop, aangezien ik sterk in hun "techniek" geloof voor LT. Maar de dikke winst van mijn verkoop nemen ze mij niet af.
Heb stellig de indruk dat ik de goede beslissing heb genomen.

Veel succes allemaal. ;)
fricandel liked last!

waitingformoney
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor waitingformoney » 11 Jun 2018 16:35

Galapagos is mijn tweede grootste positie. Beide bedrijven zijn fantastisch ;-)

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 11 Jun 2018 16:47

waitingformoney schreef:In het 2017 annual report, spreken ze over Momenta Pharmaceuticals als eventueel concurrent voor ARGX-113. Op hun website, zeggen ze dat ze een IgG daling van 89% bereiken (>< 80% voor ARGX-113). Ze zeggen ook "a single dose of M281 achieved up to an 80% reduction of circulating IgG antibodies" (>< 50% voor ARGX-113):

http://ir.momentapharma.com/news-releas ... ase-1-data

Deze resultaten lijken better dan voor ARGX-113. Wat denken jullie over?

Sorry voor mijn Nerderlands maar ik ben niet nederlandstalig.

Beste WFM

U schreef het zelf al . Concurrentie zit ook niet stil . ALs we jouw bericht moeten geloven zit er voor ARGENx113 nog iets beters aan te komen bij de concurrentie . Gisteren ook al bericht voor een goedkeuring van PV bij een concurrent . Tevens vorige week een bericht dat er nieuwe kanker behandelingen aan komen die veel beter werken werken dan de huidige biotechbedrijven hebben en ontwikkelen . Als we dat zien zal dus ook behoorlijke concurrentie optreden voor ARgen-X .

Daarom is het belangrijk dat biotech of een nicheproduct heeft zonder een concurrent of een goed gevulde portefeuille met veel spreiding .
Alle biotechbedrijven krijgen vroeg of laat te maken met concurrentie en ook daarbij behorende (tijdelijke) terugval van koersen . Dus ook Argen-X heeft die kans .
GLPG heeft voorheen dezelfde grote snelle stijging gehad als ARgen-X nu het laatste 1,5 jaar . GLPG heeft hoe dichter het bij het vuur komt al meerdere behoorlijke correcties ondervonden . Dit zorgt echter wel voor een steeds sterkere bodem onder de koers . Het al me niet verbazen dat Argen-X hetzelfde traject gaat lopen . Op zijn tijd zijn correcties goed , als daarna de koers maar weer op LT omhoog gaat .

Gentse strop
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 212

Berichtdoor Gentse strop » 11 Jun 2018 16:55

Bioscience schreef:
waitingformoney schreef:In het 2017 annual report, spreken ze over Momenta Pharmaceuticals als eventueel concurrent voor ARGX-113. Op hun website, zeggen ze dat ze een IgG daling van 89% bereiken (>< 80% voor ARGX-113). Ze zeggen ook "a single dose of M281 achieved up to an 80% reduction of circulating IgG antibodies" (>< 50% voor ARGX-113):

http://ir.momentapharma.com/news-releas ... ase-1-data

Deze resultaten lijken better dan voor ARGX-113. Wat denken jullie over?

Sorry voor mijn Nerderlands maar ik ben niet nederlandstalig.

Beste WFM

U schreef het zelf al . Concurrentie zit ook niet stil . ALs we jouw bericht moeten geloven zit er voor ARGENx113 nog iets beters aan te komen bij de concurrentie . Gisteren ook al bericht voor een goedkeuring van PV bij een concurrent . Tevens vorige week een bericht dat er nieuwe kanker behandelingen aan komen die veel beter werken werken dan de huidige biotechbedrijven hebben en ontwikkelen . Als we dat zien zal dus ook behoorlijke concurrentie optreden voor ARgen-X .

Daarom is het belangrijk dat biotech of een nicheproduct heeft zonder een concurrent of een goed gevulde portefeuille met veel spreiding .
Alle biotechbedrijven krijgen vroeg of laat te maken met concurrentie en ook daarbij behorende (tijdelijke) terugval van koersen . Dus ook Argen-X heeft die kans .
GLPG heeft voorheen dezelfde grote snelle stijging gehad als ARgen-X nu het laatste 1,5 jaar . GLPG heeft hoe dichter het bij het vuur komt al meerdere behoorlijke correcties ondervonden . Dit zorgt echter wel voor een steeds sterkere bodem onder de koers . Het al me niet verbazen dat Argen-X hetzelfde traject gaat lopen . Op zijn tijd zijn correcties goed , als daarna de koers maar weer op LT omhoog gaat .

ging over phase I study, proof of concept moet nog bewezen worden...

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 11 Jun 2018 17:04

Klopt Gentse . Daarom goed om in de gaten te houden ( volgens mij ook ergens dit jaar een update ) . Indien die cijfers werkelijkheid worden in POC , dan komt er een stevige concurrent bij . Niets mis mee , want concurrentie houdt je scherp .

Hanky
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 841

Berichtdoor Hanky » 12 Jun 2018 08:11

argenx to host KOL breakfast symposium on immune thrombocytopenia on June 19, 2018

June 12, 2018

Breda, the Netherlands / Ghent, Belgium - argenx (Euronext & Nasdaq: ARGX), a clinical-stage biotechnology company developing a deep pipeline of differentiated antibody-based therapies for the treatment of severe autoimmune diseases and cancer, today announced that it will host a key opinion leader (KOL) breakfast meeting focused on the potential of efgartigimod to treat patients with immune thrombocytopenia (ITP) on Tuesday, June 19, 2018, from 8:30 a.m. to 10:30 a.m. ET in New York City.

The event will feature guest speaker Catherine Broome, MD, of Georgetown University Hospital, who will highlight the treatment landscape and unmet need in ITP. Additionally, members of our management will present on the market opportunity, biological rationale of efgartigimod in ITP and trial design of the ongoing Phase 2 study.

A live webcast of the event will be available via this link. The webcast will be archived following the event and available for download on our website at http://www.argenx.com.
Brammeke liked last!
ABInbev, Ageas, ArgenX, Galapagos, KBC, KBCA, Mithra, Sioen

waitingformoney
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor waitingformoney » 12 Jun 2018 10:31

@Bioscience:

Wat ik over Momenta product en concurrentie denk:
1) Argx-113 is minstens 1-1,5 jaar op voorhand. Het is genoeg om de voet aan de grond op de markt te krijgen.
2) 5% de différence (réduction igG) est pas si important pour une maladie chronique où le traitement doit être injecté à vie (une fois par semaine)
3) Beveiliging is belangrijker. Voor dit punt heeft argx-113 al bewezen en Momenta niet. Het Fc-gebied van argx-113 kan geen interactie hebben met het immuunsysteem (omdat het Fc-gebied van argx-113 is dat interageert met het Fc-gebied van pathogene antilichamen). Momenta veranderde de fc-regio van zijn product om interacties te vermijden. Zou het genoeg zijn?
4) Argx-113 is een klein molecuul. Het is gemakkelijk om een zeer geconcentreerde subcutane formulering te ontwikkelen (maand van volume om te injecteren en minder pijnlijk). Is het mogelijk voor Momenta zonder efficiëntie te verliezen? Voor een chronische ziekte is een subcutane formulering erg belangrijk

Mischien een negatieve punt voor Argx-113:

argx-113 moet worden geproduceerd in zoogdiercellen (omdat het product geglycosyleerd is). Het product van Momenta is niet geglycosyleerd. Kunnen ze produceren in bacteriecellen? (Goedkoper)
Nijnijn liked last!

waitingformoney
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor waitingformoney » 12 Jun 2018 10:32

Sorry voor punt 2, ik heb google traductie gebruikt:

2) 5% verschil (igG-reductie) is niet zo belangrijk voor een chronische ziekte waarbij de behandeling voor het leven (één keer per week) moet worden geïnjecteerd

Tijdelijke promo tot 31 augustus:

Reageren en meer functies krijgen?

Discussieer met duizenden beleggers, minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete onderwerpen.

Registreer binnen enkele tellen