Argen-X

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Warrant
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 64

Re: Argen-X

Berichtdoor Warrant » 16 Mei 2018 23:23

alwaysright schreef:Wat zou de reden kunnen zijn dat Sanofi,inmiddels eigenaar Ablynx,relatief laag staat.
Ze hebben nu alle wetenschap in huis,alle pipeline ontwikkelingen het hele "lama" programma.
Het heeft er alle schijn van dat men dit niet zo interessant vind.
De ontwikkelingen van Ablynx waren in een verdere phases dan die van Argen-X.
Wie het weet mag het zeggen.....

Ablynx is maar een heel klein deel van Sanofi hé ;)
Dat de koers van Sanofi zakt heeft dus helemaal niets met Ablynx te maken.
Know what you own, and know why you own it.

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 208

Berichtdoor ancaoli » 17 Mei 2018 07:27

argenx SE
Published: 07:00 CEST 17-05-2018 /GlobeNewswire /Source: argenx SE / : ARGX /ISIN: NL0010832176

argenx to Present at Upcoming Investor Conferences

May 17, 2018

Breda, the Netherlands / Ghent, Belgium - argenx (Euronext & Nasdaq: ARGX), a clinical-stage biotechnology company developing a deep pipeline of differentiated antibody-based therapies for the treatment of severe autoimmune diseases and cancer, today announced that Chief Executive Officer, Tim Van Hauwermeiren, will present at several upcoming investor conferences:

UBS 2018 Global Healthcare Conference. Company presentation on Tuesday, May 22, 2018 at 2:00 p.m. ET in New York City.
Jefferies 2018 Global Healthcare Conference. Company presentation on Wednesday, June 6, 2018 at 1:30 p.m. ET in New York City.
JMP Securities Life Sciences Conference. Panel discussion on Wednesday, June 20, 2018 at 10:30 a.m. ET in New York City.

Live webcasts of the UBS and Jefferies presentations will be available on the Company's website at http://www.argenx.com. Replays of the webcasts will be available for 90 days following the presentation.
Bioscience liked last!
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Iep, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Zenitel, Geron, Argenx, Synergy, Enwave, Agfa, Accsys

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 940

Berichtdoor Bioscience » 17 Mei 2018 08:31

alwaysright schreef:Wat zou de reden kunnen zijn dat Sanofi,inmiddels eigenaar Ablynx,relatief laag staat.
Ze hebben nu alle wetenschap in huis,alle pipeline ontwikkelingen het hele "lama" programma.

Volgens mij moet Sanofi nog aanvangen om Ablynx te gebruiken/integreren . De overname is nog niet helemaal of bijna afgerond .
Kan je natuurlijk niet verwachten dat ze direct daar resultaat daar van ondervinden . Ik wel na de verkoop van mijn Ablynx aandeeltjes aan Sanofi :lol: Ze mogen mijn ARgen-Xen ook kopen voor 125 euro per aandeel .

Slot USA $ 93,02 = 78,86 euro
Bussie liked last!

Hanky
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 629

Berichtdoor Hanky » 17 Mei 2018 08:42

T. Rowe Price vergroot belang in Argen-X licht

17 mei 2018 om 08:38
(ABM FN) T. Rowe Price heeft het belang in Argen-X licht vergroot. Dit bleek uit een melding in het kader van de de Nederlandse Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 14 mei 2018.

T. Rowe Price meldde een kapitaalbelang van 5,18 procent met een stemrecht van 5,07 procent.

Op 5 april dit jaar meldde T. Rowe Price nog een kapitaalbelang van 5,01 procent met een stemrecht van 4,89 procent.

Wet op het financieel toezicht

De melding valt onder de Wet melding zeggenschap, die sinds 1 januari 2007 onder de overkoepelende Wet op het financieel toezicht valt. Volgens deze wet moeten aandeelhouders met een belang groter dan 3 procent elke wijziging in hun belang melden bij het overschrijden van de volgende drempelwaarden: 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 75 en 95 procent. Dit geldt zowel bij het opbouwen als het afbouwen van een belang.
Bussie liked last!
ABInbev, Ageas, ArgenX, Bekaert, Galapagos, Mithra, Sioen

OllekeBolleke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 110

Berichtdoor OllekeBolleke » 17 Mei 2018 11:53

Bioscience schreef:

Volgens mij moet Sanofi nog aanvangen om Ablynx te gebruiken/integreren . De overname is nog niet helemaal of bijna afgerond .
Kan je natuurlijk niet verwachten dat ze direct daar resultaat daar van ondervinden . Ik wel na de verkoop van mijn Ablynx aandeeltjes aan Sanofi :lol: Ze mogen mijn ARgen-Xen ook kopen voor 125 euro per aandeel .

Slot USA $ 93,02 = 78,86 euro

Koers gaat steeds meer richting €125. Laat maar komen dat bod.

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 17 Mei 2018 13:17

Chips . Ik zag net pas dat nabeurs de koers in de USA op $ 91,73 is gesloten = 77,77 euro

Lijkt vandaag we precies anders om tov gisteren . Nu eens kijken of we in de opening weer terug zakken of vasthouden tov USA

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 17 Mei 2018 13:43

Wel een ongelofelijke performance van dit aandeel in 1 jaar tijd . :D De vraag is uiteraard of dit zo blijft doorgaan , of dat er plotseling winstnemingen gaan komen . Als ik hier boven lees zitten er nogal wat mensen klaar om te verkopen .
Het leuke is . Niemand die het 100% weet . Alles komt onverwacht .

Overigens denk ik wel dat nu GLPG de komende tijd de grootste stijger kan gaan worden . Daar komen nog veel meer belangrijke nieuws punten aan + het feit dat het aandeel een hoop shorters heeft die moeten gaan coveren . Ik ben er klaar voor .

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 17 Mei 2018 15:49

Bioscience schreef:Chips . Ik zag net pas dat nabeurs de koers in de USA op $ 91,73 is gesloten = 77,77 euro

Lijkt vandaag we precies anders om tov gisteren . Nu eens kijken of we in de opening weer terug zakken of vasthouden tov USA

False move dus . gewoon verder omhoog . Blow it baby ;)

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 17 Mei 2018 16:18

Die Amerikanen zijn toch echt gek ( op biotech) 1 jaar meer dan 500% gestegen :o

52-wk max. 99,99
52-wk min. 17,33

Stephan
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 29

Berichtdoor Stephan » 17 Mei 2018 16:21

Toch niet normaal,bijna 5% er bij en groot volume, misschien nieuws in aantocht ?