Nyrstar
Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen
- Blackadder
- Moderator
- waarderingen: 2949
- Contacteer:
Re: Nyrstar
Indien ze dalen koop ik opnieuw stapsgewijs bij
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 98
- Contacteer:
Doe normaal aan LT beleggen.
0,29 gekocht paar beursdagen geleden, nu eruit aan 0,51.
Heb ooit wel in Nyrstar gezeten voor de lange termijn, maar dan gelukkig met beperkt verlies uitgestapt op bepaald moment.
En even een vraag naar jullie eigen meningen en verwachtingen; hoe zien jullie dit aandeel evolueren tot op het punt van de eventuele "schadeclaim"? Hypothetisch gesproken dat de schadeclaim er gaat komen in 2023 en zou worden uitbetaald. Denken jullie dat het aandeel echt het potentieel heeft om te blijven stijgen tot dan en, bij wijze van spreken, in 2022 op 1.5 kan staan?
Ben zelf redelijk nieuw in dit wereldje en kan dit aandeel soms moeilijk vatten

- Blackadder
- Moderator
- Contacteer:
Denk dat 27 cent de bodem zal blijven.DMDaan schreef: ↑22 dec 2020 18:54Ja KT beleggen is wel zeker een optie met dit gekke aandeel. Ik hoop zelf ook terug aan te kopen als ze terug zakken naar 25.
En even een vraag naar jullie eigen meningen en verwachtingen; hoe zien jullie dit aandeel evolueren tot op het punt van de eventuele "schadeclaim"? Hypothetisch gesproken dat de schadeclaim er gaat komen in 2023 en zou worden uitbetaald. Denken jullie dat het aandeel echt het potentieel heeft om te blijven stijgen tot dan en, bij wijze van spreken, in 2022 op 1.5 kan staan?
Ben zelf redelijk nieuw in dit wereldje en kan dit aandeel soms moeilijk vatten![]()
Naar mijn verwachting gaat het aandeel een rollercoaster blijven, en systematisch hogere of lagere bodems zetten afhankelijk van de uitspraken van de rechtbank
- Wimpie85
- Premiummember
- waarderingen: 1317
- Contacteer:
Daarvoor moet je echt niet nieuw in het wereldje zijn hoor...DMDaan schreef: ↑22 dec 2020 18:54Ja KT beleggen is wel zeker een optie met dit gekke aandeel. Ik hoop zelf ook terug aan te kopen als ze terug zakken naar 25.
Ben zelf redelijk nieuw in dit wereldje en kan dit aandeel soms moeilijk vatten
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 39
- Contacteer:
Verder kijken heeft bij dit bedrijf geen zin denk ik.
Kan zowaar boven de 0,50 euro blijven de komende dagen en als speculanten erop vliegen...
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 39
- Contacteer:
Het heeft lang geduurd, maar de believers hebben zich eindelijk verenigd in de zaak tegen Trafigura.
- Blackadder
- Moderator
- Contacteer:
Deelnemen aan het forum + meer functies?
Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!