Nyrstar

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Blackadder
Moderator
Moderator
waarderingen: 3079

Re: Nyrstar

Bericht door Blackadder »

Grotendeels uitgestapt aan 50 cent, ik hou sowieso een positie in het aandeel omdat ik toch nog wel wat van de rechtszaken verwacht.

Indien ze dalen koop ik opnieuw stapsgewijs bij

_Jack_
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 105

Bericht door _Jack_ »

Ik heb ook eens een succesvol ritje gemaakt.
Doe normaal aan LT beleggen.
0,29 gekocht paar beursdagen geleden, nu eruit aan 0,51.
Heb ooit wel in Nyrstar gezeten voor de lange termijn, maar dan gelukkig met beperkt verlies uitgestapt op bepaald moment.
ancaoli liked last!

DMDaan
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 3

Bericht door DMDaan »

Ja KT beleggen is wel zeker een optie met dit gekke aandeel. Ik hoop zelf ook terug aan te kopen als ze terug zakken naar 25.

En even een vraag naar jullie eigen meningen en verwachtingen; hoe zien jullie dit aandeel evolueren tot op het punt van de eventuele "schadeclaim"? Hypothetisch gesproken dat de schadeclaim er gaat komen in 2023 en zou worden uitbetaald. Denken jullie dat het aandeel echt het potentieel heeft om te blijven stijgen tot dan en, bij wijze van spreken, in 2022 op 1.5 kan staan?

Ben zelf redelijk nieuw in dit wereldje en kan dit aandeel soms moeilijk vatten :wtf:

Blackadder
Moderator
Moderator

DMDaan schreef:
22 dec 2020 18:54
Ja KT beleggen is wel zeker een optie met dit gekke aandeel. Ik hoop zelf ook terug aan te kopen als ze terug zakken naar 25.

En even een vraag naar jullie eigen meningen en verwachtingen; hoe zien jullie dit aandeel evolueren tot op het punt van de eventuele "schadeclaim"? Hypothetisch gesproken dat de schadeclaim er gaat komen in 2023 en zou worden uitbetaald. Denken jullie dat het aandeel echt het potentieel heeft om te blijven stijgen tot dan en, bij wijze van spreken, in 2022 op 1.5 kan staan?

Ben zelf redelijk nieuw in dit wereldje en kan dit aandeel soms moeilijk vatten :wtf:
Denk dat 27 cent de bodem zal blijven.
Naar mijn verwachting gaat het aandeel een rollercoaster blijven, en systematisch hogere of lagere bodems zetten afhankelijk van de uitspraken van de rechtbank

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1418

Bericht door Wimpie85 »

DMDaan schreef:
22 dec 2020 18:54

Ben zelf redelijk nieuw in dit wereldje en kan dit aandeel soms moeilijk vatten
Daarvoor moet je echt niet nieuw in het wereldje zijn hoor...

El Dinero
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 39

Bericht door El Dinero »

Voor het eerst durf ik weer zeggen dat hier nog iets uit te halen valt op een termijn van ca 5 maanden.
Verder kijken heeft bij dit bedrijf geen zin denk ik.
Kan zowaar boven de 0,50 euro blijven de komende dagen en als speculanten erop vliegen...

El Dinero
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 39

Bericht door El Dinero »

Vandaag grootste stijger in Brussel, morgen wellicht opnieuw over de 0.50 in een negatieve markt.
Het heeft lang geduurd, maar de believers hebben zich eindelijk verenigd in de zaak tegen Trafigura.

Blackadder
Moderator
Moderator

De koers van het aandeel blijft idd al een hele tijd stabiel. Heb dan maar een pakketje gekocht aan 54 cent (kosten in)

DMDaan
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 3

Bericht door DMDaan »

Ik heb zelf nog aandelen staan van 47 cent, ik hoop dus dat het nog een drop maakt tot 47. Moet wel lukken met dit aandeel :lol:

Beursweetjes
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 4

Bericht door Beursweetjes »

Reddit mag hier ook eens langs komen :o

Plaats reactie