Nyrstar

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
raminvest
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 295

Re: Nyrstar

Berichtdoor raminvest » 04 Jun 2019 18:00

Trafigura heeft de kleine aandeelhouder vast bij zijn pietje . Trafigura heeft misbruik gemaakt van het blindelings vertrouwen van de kleine aandeelhouder voor het grote trafigura . Ik wist van de eerste dag dat trafigura Nyrstar voor een appel en een ei wilde inpalmen . Ze zouden wel eens pech kunnen hebben . Wat zij van Rossem ook alweer ? De beurs is er niet voor de kleine belegger !
Wimpie85 liked last!

powered by Surfing Waves

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1276

Berichtdoor USSENTERPRISE » 04 Jun 2019 18:31

raminvest schreef:Trafigura heeft de kleine aandeelhouder vast bij zijn pietje . Trafigura heeft misbruik gemaakt van het blindelings vertrouwen van de kleine aandeelhouder voor het grote trafigura . Ik wist van de eerste dag dat trafigura Nyrstar voor een appel en een ei wilde inpalmen . Ze zouden wel eens pech kunnen hebben . Wat zij van Rossem ook alweer ? De beurs is er niet voor de kleine belegger !

Heel die Nyrstar affaire is tot nu toe ook een ramp geweest voor Trafigura. Reken maar eens na hoeveel geld ze er al ingestoken hebben en hoeveel kredieten er nog lopen aan Nyrstar.

Huub
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 2

Berichtdoor Huub » 04 Jun 2019 18:53

Ik leef in werkelijkheid. Als ik mezelf moet verdedigen, sta ik voor de situatie. Dat is het leven. Om te zeggen dat alles voorspelbaar was, denk ik dat het niet goed is. Wist je dat vorig jaar Liverpool de CL wint dit jaar?

Dus we moeten de huidige situatie behandelen en er het beste van maken. Dat betekent voor ons kleine aandeelhouders: vecht! :up:

Tomya
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 41

Berichtdoor Tomya » 04 Jun 2019 21:26

USSENTERPRISE schreef:Wel ernstig blijven jongens. Alles kwijt, deur dicht en move on.
Steek hier geen energie meer in, laat staan juridische kosten.
Er zijn nog zo veel aandelen. Ooit zal het wel eens lukken.

Deze houding is precies de reden dat oplichters kunnen doorgaan met hun praktijken.
Al hou ik er geen cent extra aan over. Dan is het me nog de moeite waard om die k***n een hak te zetten.
Misdaad mag niet lonen.

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 508

Berichtdoor Wimpie85 » 04 Jun 2019 21:46

Geld loskrijgen van Trafigura... veel succes!

Die mannen gaan nog liever van hier te voet naar China.

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3021

Berichtdoor Dirk19 » 05 Jun 2019 08:34

Wimpie85 schreef:Geld loskrijgen van Trafigura... veel succes!

Het blijven Hollanders inderdaad ;)

Maar: Trafigura heeft geld genoeg. Ik ben er trouwens ook van overtuigd dat ze opzettelijk de boel hebben doen falen.

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1276

Berichtdoor USSENTERPRISE » 05 Jun 2019 08:44

Dirk19 schreef:
Wimpie85 schreef:Geld loskrijgen van Trafigura... veel succes!

Het blijven Hollanders inderdaad ;)

Maar: Trafigura heeft geld genoeg. Ik ben er trouwens ook van overtuigd dat ze opzettelijk de boel hebben doen falen.

Dat laatste denk ik niet. Daarvoor heeft Trafigura er te veel geld ingestoken.
Zonder Trafigura was het trouwens al lang gedaan geweest met Nyrstar. Dan waren we hier maar aan pagina 3000 of zo geraakt.
sigaar liked last!

judge
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 229

Berichtdoor judge » 05 Jun 2019 15:03

Deminor is geen optie geloof me ik heb dat ervaren met L&H heb tot twee maal toe betaald om iets terug te zien en ben er ook een 30000 euro aan kwijt .
De rechtzaken lopen nog heb ik begrepen maar wij als kleine belegger gaan nooit iets zien en die van deminor werken ook niet voor niks.
Ik heb veel te lang gewacht en heb me er stilaan aan verzoend dat ik die122000 kwijt ben .
Hopelijk zie ik ooit iets terug maar dat zal ook weer niet zijn net als wat ik allemaal al kwijt ben,.
Beleggen is gedaan voor mij ik ben al mijn spaargeld kwijt en die *** liggen daar geen dag wakker van .
Ik heb mijn leven zo goed als gehad ,spijtig had het ook veel liever anders gezien .
De gezondheid zit ook niet mee en dat van mijn vrouw zeker niet dus dat is op de moment voor ons veel belangrijker .

[MODBREAK: Bericht deels verwijderd wegens offtopic en negatieve reacties uitlokken]
Beter één vogel in de hand dan tien in de lucht
-------------------------------------------------------

Chukky2
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 116

Berichtdoor Chukky2 » 05 Jun 2019 15:11

judge schreef:Deminor is geen optie geloof me ik heb dat ervaren met L&H heb tot twee maal toe betaald om iets terug te zien en ben er ook een 30000 euro aan kwijt .
De rechtzaken lopen nog heb ik begrepen maar wij als kleine belegger gaan nooit iets zien en die van deminor werken ook niet voor niks.
Ik heb veel te lang gewacht en heb me er stilaan aan verzoend dat ik die122000 kwijt ben .
Hopelijk zie ik ooit iets terug maar dat zal ook weer niet zijn net als wat ik allemaal al kwijt ben,.
Beleggen is gedaan voor mij ik ben al mijn spaargeld kwijt en die *** liggen daar geen dag wakker van .
Ik heb mijn leven zo goed als gehad ,spijtig had het ook veel liever anders gezien .
De gezondheid zit ook niet mee en dat van mijn vrouw zeker niet dus dat is op de moment voor ons veel belangrijker .

[MODBREAK: Bericht deels verwijderd wegens offtopic en negatieve reacties uitlokken]

Heeft Deminor ook niet in het spektakel van Fortis meegedaan? Daar zijn de kleine aandeelhouders nu toch een klein bedrag van aan het terugkrijgen . Na 10 jaar bijna . Ikzelf heb het gisteren op mijn rekening gezien.
-avantium-Bam-Bayer-Bekaert-Biocartis -Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umicore-XFab-Arcelor ,IAsiat-Aperam-melexis-Solvay,AMG,kbc.galapagos

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3021

Berichtdoor Dirk19 » 05 Jun 2019 15:40

Een bericht van Alias321 van aan de overkant:

Ik heb een email gezonden naar:
info@watt-legal.com

Beste,
Ik ben een kleine Nyrstar aandeelhouder en voel mij door de recente acties van Nyrstar/Trafigura zwaar bedrogen.
Daarom wens ik mij aan te sluiten bij uw actie.

Wat moet ik daarvoor doen?
Wat zal mij dat kosten?
Wat is het einddoel van uw actie?
Alvast bedankt voor een spoedig antwoord.
Met vriendelijke groeten,

Daarop hebben ze geantwoord:

Geachte Heer,
Dank voor uw email.
Het is inderdaad mogelijk aan te sluiten voor eventuele verdere stappen.
Wij komen kortelings tot u terug.
Met vriendelijke groet,
Laurent Arnauts

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen