Nyrstar

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

bartel
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 394

Re: Nyrstar

Bericht door bartel »

Elektronische nieuwsbrief e-Flash nr. 6 van 2015, van VFB.
Een goed 'b eursforum.be' is zoveel meer waard.

ITRADER
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 69

Bericht door ITRADER »

dit is volgens mij de reden dat we beetje dalen en nog iets zullen zakken ,..
zie grafiek ( heb de lijntjes niet nauwkeurig getekent maar de bedoeling zal wel duidelijk zijn...)
trend intact en eerstvolgend doel blijft zone 3,90-3,98€

micado
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 274

Bericht door micado »

ITRADER schreef:dit is volgens mij de reden dat we beetje dalen en nog iets zullen zakken ,..
zie grafiek ( heb de lijntjes niet nauwkeurig getekent maar de bedoeling zal wel duidelijk zijn...)
Ja als ik het zo zie maken we het deze week nog eens hetzelfde mee als vandaag. Maar om nadien terug te kunnen stijgen. Zou het daarmee geweest zijn dat er deze namiddag een heel pak aandelen rond de 3.200 euro stonden. Nu zijn die allemaal verdwenen. Raar

Wat mij ook opviel was: dat er vandaag en ook gisteren, heel veel aandelen rond de 3.200 euro stonden en aan de andere kant hetzelfde aantal op rond de 3600 euro. Ik spreek van 1 koper met, laat ons zeggen180.000 stuks.
Het groot aantal aan de aankoopzijde schoof (min of meer) evenredig mee als de koers omhoog of naar omlaag ging.
Iemand een idee, of zijn dat buffers ? Ik zou het niet weten.

Blackadder
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3303

Bericht door Blackadder »

Pasop schreef:
Dirk1981 schreef:
bartel schreef:Voor Nyrstar bevestigt Bolero zijn kopen-advies met koersdoel 4,50 euro. Dit dankzij de hogere dollar en een verkrapping van de zinkmarkt tegen eind 2015.
Heb je een link naar het artikel?

http://data.kbcsecurities.be/40/40/202/130324.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt :)

uniek
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 23

Bericht door uniek »

ik lees hier 4.5€ koersdoel....
tegen het einde v/h jaar, dat kan als de dollar en de zinkprijs zo blijft...... maar gaat dat zijn??

vergeet niet dat er nog het spook talv is..... dat zou bij afboeking nog wel eens wat verschil kunnen maken....

je weet dat dit een risico aandeel is, waarvan ik nooit lang inzit, kopen, centje verdienen en wegwezen, en wachten......
Bpost, tinc, nyrstar

Pasop
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 227

Bericht door Pasop »

micado schreef:
ITRADER schreef:dit is volgens mij de reden dat we beetje dalen en nog iets zullen zakken ,..
Ja als ik het zo zie maken we het deze week nog eens hetzelfde mee als vandaag. Maar om nadien terug te kunnen stijgen. Zou het daarmee geweest zijn dat er deze namiddag een heel pak aandelen rond de 3.200 euro stonden. Nu zijn die allemaal verdwenen. Raar

Wat mij ook opviel was: dat er vandaag en ook gisteren, heel veel aandelen rond de 3.200 euro stonden en aan de andere kant hetzelfde aantal op rond de 3600 euro. Ik spreek van 1 koper met, laat ons zeggen180.000 stuks.
Het groot aantal aan de aankoopzijde schoof (min of meer) evenredig mee als de koers omhoog of naar omlaag ging.
Iemand een idee, of zijn dat buffers ? Ik zou het niet weten.
Denk eerder dat het bluffers zijn. :D

Augustinus
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 128

Bericht door Augustinus »

uniek schreef:ik lees hier 4.5€ koersdoel....
tegen het einde v/h jaar, dat kan als de dollar en de zinkprijs zo blijft...... maar gaat dat zijn??

vergeet niet dat er nog het spook talv is..... dat zou bij afboeking nog wel eens wat verschil kunnen maken....

je weet dat dit een risico aandeel is, waarvan ik nooit lang inzit, kopen, centje verdienen en wegwezen, en wachten......
Hoeveel mensen zeiden niet hetzelfde bij 2,50€, 2,75€, 3,00€ en 3,25€? Voor hen gold vooral wegwezen en treuren.

Welke zin heeft het om links en rechts een paar 100€ te verdienen, als de koers van dit aandeel binnen enkele jaren misschien nog eens verdrievoudigd is?

Zoals er al eerder op deze draad werd geopperd: vergeet dat je dit in je portefeuille hebt, en wees in 2017 bijzonder aangenaam verrast. Geniet ondertussen van het leven en verspil geen tijd.
HoubyTelli liked last!

pluize
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 75

Bericht door pluize »

Augustinus

Mooi gezegd mbt zei die korte termijn visie hebben. Voor Nyrtar
Wegwezen en TREUREN
Mooi herstel vandaag - voorlopig -
Verder doorstomen zit er dik in

François
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 489

Bericht door François »

Augustinus, dat heb ge nu eens goed gezegd man

jonathan85
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 69

Bericht door jonathan85 »

Idd langer bijhouden van aandelen brengt meer op, te vaak heb ik winsten laten liggen door te kort op de bal te spelen. Je verliest meer aan transactiekosten en beurstaks als je constant in en uit stapt.
kronos liked last!

Plaats reactie