Ontex
Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen
- Alverman
- Forum actieveling
- waarderingen: 140
- Contacteer:
Re: Ontex
Laatste artikelen op Beursig.com
Turbo ratio: laat de ratio niet een valkuil zijn bij beleggen...
ABN AMRO MeesPierson zet cyclisch karakter van sectorallo...
Bitcoin manipulatie, zeepbel en geen valuta volgens Dr. Doom
Zou je een liquidatiekoers (met bedrijfssluitingen enz) ook een keerpunt noemen?doittomeonemoretime schreef: ↑20 feb 2021 09:15Blackrock heeft nu al bijna dan 1/3e van shortpositie afgebouwd op korte tijd dus die geest is uit de fles aan het geraken (zie FSMA 19/2) : BlackRock Investment Management (UK) Limited Ontex BE0974276082 2,42% 18/02/2021
Dat zegt zeker niet alles maar ze zien toch de kansen afnemen voor nog veel daling dus ja, keerpunt is nabij durf ik besluiten.....mijn portefeuille gaat aangedikt worden....ergens tss 1500 en 2000 aandelen oprapen.
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 100
- Contacteer:
Dan moeten de resultaten en vooral de outlook zwaar tegenvallen.
Eerste steun is 23,6% retracement deze is 8,97
Tweede steun is 38,2% retracement en is 8,39
Derde steun is 61,8% retracement en die is 7,46
Dit is enkel technisch gezien en veel zal afhangen van het fundamentele......
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 111
- Contacteer:
Iedereen gaat uit van een daling bij de cijfers.... Ben daar niet zo zeker van... Bij een daadkrachtig beleid zou het wel eens anders kunnen zijn. Die cijfers 2020 kijkt men niet meer naar. Iedereen kijkt naar de aanpak van ontex op deze crisis. En een teken aan de wand is blackrock... Die zitten zeker voor ovv strategie dan wij als kleine belegger. Benieuwd of ze vrijdag verder afgebouwd hebben. Zo ja.. Is dit niet te negeren
Een mens weegt en wikt...men noemt dat denken...maar wie of wat beschikt ?
- nete
- Forum veteraan
- waarderingen: 307
- Contacteer:
De aandeelhouder.sjos schreef: ↑21 feb 2021 16:37Een mens weegt en wikt...men noemt dat denken...maar wie of wat beschikt ?
Een Nyrstar-aficionado ?nete schreef: ↑21 feb 2021 18:47De aandeelhouder.sjos schreef: ↑21 feb 2021 16:37Een mens weegt en wikt...men noemt dat denken...maar wie of wat beschikt ?
vorige week in De Tijd was o.a. te lezen :
"Het beurshuis verwijst naar de bikkelharde concurrentie van giganten als Kimberly-Clark, Goldman Sachs en Essity en de vrees dat de grondstoffenprijzen - houtpulp en oliederivaten - dit jaar van een rugwind in een kopwind veranderen ... "
Concurrerende giganten als ...Goldman Sachs ... ???
Kan effe niet volgen hier ... Gaat Goldman nu plotseling luiers maken, of is dit eerder een freudiaanse verspreking van de auteur van dit artikel ...
Als je't mij vraagt (just my humble opinion obviously!) ga ik er eerder van uit dat dit in't geval van ONTEX inderdaad wel eens het geval kan zijn en dat de grootste concurenten momenteel niet in de FMCG's te vinden zijn maar op de beurs ...
- USSENTERPRISE
- Forum elite
- waarderingen: 1742
- Contacteer:
Goldman Sachs doet het pamperverbruik van haar tegenpartijen en klanten meestal sterk stijgen. In dat opzicht helpt Goldman Sachs Ontex.Oatw schreef: ↑22 feb 2021 13:40Vraagje ...
vorige week in De Tijd was o.a. te lezen :
"Het beurshuis verwijst naar de bikkelharde concurrentie van giganten als Kimberly-Clark, Goldman Sachs en Essity en de vrees dat de grondstoffenprijzen - houtpulp en oliederivaten - dit jaar van een rugwind in een kopwind veranderen ... "
Concurrerende giganten als ...Goldman Sachs ... ???
Kan effe niet volgen hier ... Gaat Goldman nu plotseling luiers maken, of is dit eerder een freudiaanse verspreking van de auteur van dit artikel ...
Als je't mij vraagt (just my humble opinion obviously!) ga ik er eerder van uit dat dit in't geval van ONTEX inderdaad wel eens het geval kan zijn en dat de grootste concurenten momenteel niet in de FMCG's te vinden zijn maar op de beurs ...
Deelnemen aan het forum + meer functies?
Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!