Ontex
Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 70
- Contacteer:
Re: Ontex
- USSENTERPRISE
- Forum elite
- waarderingen: 1664
- Contacteer:
- USSENTERPRISE
- Forum elite
- waarderingen: 1664
- Contacteer:
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 30
- Contacteer:
KBCS is dan ook de meest onbetrouwbare analist in mijn ogen. Zij waren degenen die bv Nyrstar nog waanzinnige koersdoelen gaven terwijl we allen de uitkomst weten.
Een ontknoping komt er vroeg of laat maar of het in het voordeel gaat zijn van de kleine aandeelhouder blijft een groot vraagteken. Ik hoop van wel, ontex blijft mijn grootse verliespost in mijn portefeuille en dit was destijds in mijn ogen een "veilige" belegging. Jammer.
De braziliaanse real zet ondertussen zijn duik verder.
-
- Forum elite
- waarderingen: 927
- Contacteer:
De shorters hebben nul nada gecoverd...kijk op website FSMA.doittomeonemoretime schreef: ↑08 jan 2021 10:38Dus die shorters zouden hun positie al grotendeels gecoverd kunnen hebben, zou ook de redenering kunnen zijn. Meer eenduidig aandeelhouderschap (of mss free float) hoeft daarom niet slecht te zijn. Nooit denken dat een Blackrock alleen maar short zit of alleen maar aandeelhouder is, die bespelen de twee kanten van het verhaal...
-
- Forum elite
- waarderingen: 647
- Contacteer:
De daling van de Real wordt grotendeels gecompenseerd door de sterke stijging van de Turkse New Lira...timborius schreef: ↑08 jan 2021 12:35KBCS is dan ook de meest onbetrouwbare analist in mijn ogen. Zij waren degenen die bv Nyrstar nog waanzinnige koersdoelen gaven terwijl we allen de uitkomst weten.
Een ontknoping komt er vroeg of laat maar of het in het voordeel gaat zijn van de kleine aandeelhouder blijft een groot vraagteken. Ik hoop van wel, ontex blijft mijn grootse verliespost in mijn portefeuille en dit was destijds in mijn ogen een "veilige" belegging. Jammer.
De braziliaanse real zet ondertussen zijn duik verder.
Deelnemen aan het forum + meer functies?
Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!