Ontex

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

ancaoli
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 995
Contacteer:

Re: Ontex

Bericht door ancaoli »

Als je naar US beurzen kijkt zie je snel waarom Ontex en nog vele anderen plots zijn beginnen zakken. Niets speciaals aan de hand.
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Argenx, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 642
Contacteer:

Bericht door sjos »

ancaoli schreef:
04 jan 2021 18:03
Als je naar US beurzen kijkt zie je snel waarom Ontex en nog vele anderen plots zijn beginnen zakken. Niets speciaals aan de hand.
Wel iets speciaals aan de hand als je het koersverloop verschil ziet tussen Europese en Amerikaanse beurzen in het algemeen.
lucky14 liked last!
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

lucky14
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 70
Contacteer:

Bericht door lucky14 »

sjos schreef:
04 jan 2021 18:41
ancaoli schreef:
04 jan 2021 18:03
Wel iets speciaals aan de hand als je het koersverloop verschil ziet tussen Europese en Amerikaanse beurzen in het algemeen.
Klopt, echter maar een klein minnetje. Dus waarschijnlijk niets aan het handje. Wachten is op nieuws. Anders de q4 cijfers, maar daar verwacht ik niet veel goeds van.

lucky14
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 70
Contacteer:

Bericht door lucky14 »

Beurzen knallen omhoog. Kunnen we de komende dagen een versnelling bij Ontex verwachten? Koersdruk lijkt wat op te drogen.

megab
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 236
Contacteer:

Bericht door megab »

Ik had gehoopt dat er deze week een bericht zou komen van de nieuwe CEO met doelstellingen. Maar momenteel blijft het stil. De cijfers komen pas in februari, dus ik weet niet wat er op KT nog zou kunnen zorgen voor een plotse stijging.
Momenteel ben ik blij als ze de €11 houden en rustig koers zetten naar de €12. De huidige bovengrens logt op €11,13.
maartenverhoeve liked last!

3logic
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 701
Contacteer:

Bericht door 3logic »

De CEO is net begonnen met haar nieuwe functie. Het zou vrij impulsief zijn om nu reeds beslissingen te verkondigen Persoonlijk denk ik dat we tegen de publicatie van de jaarcijfers wel nieuws mogen verwachten. De vierde kwartaalcijfers zijn dan gekend. Analisten krijgen reeds tipje van de sluier ivm heroriëntatie van het management en hun beslissingen. Wat niet wegneemt dat men achter de schermen reeds hard aan het werken is op de nieuwe ingeslagen weg. En wie weet krijgen we plots een nieuwtje van afstoot of verkoop afdeling dat tussen de mazen van het net is geglipt. Geduld is een schone deugd.
medaar liked last!

fil
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 27
Contacteer:

Bericht door fil »

de sleutel ligt bij GBL. de ceo is ook een mannetje van hun.
zal toch met iets positief komen

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1679
Contacteer:

Bericht door USSENTERPRISE »

fil schreef:
07 jan 2021 09:43
de sleutel ligt bij GBL. de ceo is ook een mannetje van hun.
zal toch met iets positief komen
Dat klopt. De nieuwe CEO is niet alleen iemand (een mannetje is niet correct) van GBL, ze zit ook al een tijd in de raad van bestuur en kent Ontex goed. Een inloopperiode is dus niet nodig.
Daarenboven veronderstel ik dat ook GBL na jaren gesukkel weet wat ze met Ontex wi doen.
NewB76 liked last!

fil
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 27
Contacteer:

Bericht door fil »

tis een vrouwtje

Bieraait
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 369
Contacteer:

Bericht door Bieraait »

Ik vind dat de markt haar zeer lauw onthaalt, en onterecht. Ze heeft exact de capaciteiten in huis welke Ontex vandaag nodig heeft (m.i). De cijfers die er aan komen, daar heeft zij weinig impact op. Een duidelijk breuk met het verleden, ambitieuze doelstellingen, en één goed geplaatst interview kan dit volledige verhaal eindelijk doen keren.
charel01 liked last!
"Las Vegas is busy every day, so we know that not everyone is rational." - Charles Ellis
www.ygrids.com

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie