Ontex

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

NewB76
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 216
Contacteer:

Re: Ontex

Bericht door NewB76 »

Inderdaad verkoper is gestopt ! Eens kijken wat er deze namiddag verder zal gebeuren ?

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

lucky14
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 42
Contacteer:

Bericht door lucky14 »

peterbxl schreef:
09 okt 2020 11:33
bird schreef:
09 okt 2020 09:29
Van GBL hoor je niks. Ontex maakt maar 1,2 % van hun portefeuille uit. Ken de interne keuken van GBL niet, maar liggen zij echt wakker van wat ontex doet. Daarentegen zijn er hier op het forum waarschijnlijk wel een aantal waar het aandeel van ontex meer dan 1,2% van hun portefeuille uitmaakt.
Mijn strategie zijn 2 a 3 dossiers.. Dus idd ontex is 30 %.... Maar volg wel de juiste regels... Je kan dit risicovol beschouwen maar elk jaar maak ik winst... Volgens mij is er iemand gestopt met.verkopen, want van volume kunnen we niet spreken.
Nee bij mij amper 10%, maar vlgs mij zeker kansrijk. Op zeer slechte dagen koop ik wat bij, maar daar lijkt het nu niet meer op

fil
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 11
Contacteer:

Bericht door fil »

Ingestapt aan 11.60 € september
30 % van de portefeuille
waarde tov de koers gaf de doorslag tot kopen
resultaten in november zullen belangrijk zijn maar hopelijk wordt er ook
een strategie gecommuniceerd

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 902
Contacteer:

Bericht door KAATSCLUB »

peterbxl schreef:
09 okt 2020 11:33
bird schreef:
09 okt 2020 09:29
Van GBL hoor je niks. Ontex maakt maar 1,2 % van hun portefeuille uit. Ken de interne keuken van GBL niet, maar liggen zij echt wakker van wat ontex doet. Daarentegen zijn er hier op het forum waarschijnlijk wel een aantal waar het aandeel van ontex meer dan 1,2% van hun portefeuille uitmaakt.
Mijn strategie zijn 2 a 3 dossiers.. Dus idd ontex is 30 %.... Maar volg wel de juiste regels... Je kan dit risicovol beschouwen maar elk jaar maak ik winst... Volgens mij is er iemand gestopt met.verkopen, want van volume kunnen we niet spreken.
Voor een stijging van enige betekenis zijn er VOORAL KOPERS NODIG , en die zijn momenteel te vinden als je zoekt met een vergrootglas :!:
Stijging die houdbaar is moet steeds gepaard gaan met hoog volume ....anders " dead cat bounce"
Ontex 5% van port ...Ageas 50%.

pipsi
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 53
Contacteer:

Bericht door pipsi »

Gisteren terug ingestapt in de eindveiling aan 11,34euro, het onstane gap van begin september is gedicht en de bodem is zelfs iets dieper gezet dan gedacht maar men klimt uit het dal aan een redelijk volume de laatste dagen, ik denk dat het vanaf nu terug hoger kan als je de TA bekijkt maar ook door wat er zich achter de schermen vermoedelijk afspeelt. Technisch staat de MACD op het punt te kruisen, stochastic is stijgende , de MA 20 daalt voorlopig nog wel zij het traag en staat nu op 11,40 eens we hierboven kunnen blijven zie ik het aandeel volgende week volgende week wel terug richting 12euro koersen.
NewB76 liked last!

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 605
Contacteer:

Bericht door Lotus »

timborius schreef:
07 okt 2020 21:09
Lotus schreef:
07 okt 2020 20:54
Ik ben ook geen held in technische analyse maar ik zou een lijn trekken langs de bodems en wanneer de koers weer in de buurt van die lijn komt kopen.
:clap:
Ik bedoelde natuurlijk niet de recente bodemkoers maar meer de diagonale trend die steeds verder daalt. Die lijn is voor mij wel interessant om te kopen als gokje voor de lange termijn.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 4799
Contacteer:

Bericht door Beheerder »

Koers schiet omhoog met +6%
Ontex Announces Board and Governance Changes
October 12, 2020 06:30 AM Eastern Daylight Time
AALST, Belgium--(BUSINESS WIRE)--Regulatory News:

Ontex (Euronext: ONTEX) (BSE:ONTEX) today announces changes to its Board of Directors and the creation of a Strategy Committee as the company continues to sharpen its strategic focus.

Ontex announces that Gunnar Johansson has decided to step down from the Board of Directors after serving for more than six years as a director and as chair of the remuneration and nomination committee (RNC) for five years. The Board thanked Mr. Johansson for his valuable contributions over the years.

Mrs. Esther Berrozpe, independent director, will act as chair of the RNC going forward.

The Board of Directors has decided to co-opt Mr. Frédéric Larmuseau as an independent non-executive director and submit his appointment for ratification at the next shareholders meeting. Mr. Larmuseau brings to Ontex his extensive experience of the consumer goods sector and a broad international outlook. He was until recently CEO of Jacobs Douwe Egberts, the Dutch coffee and tea company that recently listed on Euronext Amsterdam under the name JDE Peet’s Group. Prior to that, he worked in several senior management positions in the Americas, Asia and the Middle East for nearly 17 years at Reckitt Benckiser, following 7 years at Procter & Gamble.

The Board of Directors has also decided to create within the Board a Strategy Committee that will be tasked with advising the Board with respect to the company’s medium- and long-term strategy and oversee the disciplined execution of strategic projects. The Strategy Committee will further sharpen the Company’s focus on strategic opportunities and expedite the Board’s strategic decision-making in a rapidly-evolving environment. The Committee will be chaired by the Chairman of the Board.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 626
Contacteer:

Bericht door Filantroop »

Beheerder schreef:
12 okt 2020 12:35
Koers schiet omhoog met +6%
Ontex Announces Board and Governance Changes
October 12, 2020 06:30 AM Eastern Daylight Time
AALST, Belgium--(BUSINESS WIRE)--Regulatory News:

Ontex (Euronext: ONTEX) (BSE:ONTEX) today announces changes to its Board of Directors and the creation of a Strategy Committee as the company continues to sharpen its strategic focus.

Ontex announces that Gunnar Johansson has decided to step down from the Board of Directors after serving for more than six years as a director and as chair of the remuneration and nomination committee (RNC) for five years. The Board thanked Mr. Johansson for his valuable contributions over the years.

Mrs. Esther Berrozpe, independent director, will act as chair of the RNC going forward.

The Board of Directors has decided to co-opt Mr. Frédéric Larmuseau as an independent non-executive director and submit his appointment for ratification at the next shareholders meeting. Mr. Larmuseau brings to Ontex his extensive experience of the consumer goods sector and a broad international outlook. He was until recently CEO of Jacobs Douwe Egberts, the Dutch coffee and tea company that recently listed on Euronext Amsterdam under the name JDE Peet’s Group. Prior to that, he worked in several senior management positions in the Americas, Asia and the Middle East for nearly 17 years at Reckitt Benckiser, following 7 years at Procter & Gamble.

The Board of Directors has also decided to create within the Board a Strategy Committee that will be tasked with advising the Board with respect to the company’s medium- and long-term strategy and oversee the disciplined execution of strategic projects. The Strategy Committee will further sharpen the Company’s focus on strategic opportunities and expedite the Board’s strategic decision-making in a rapidly-evolving environment. The Committee will be chaired by the Chairman of the Board.
En lijkt even snel terug te dalen! :(

ringoeur
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1037
Contacteer:

Bericht door ringoeur »

Ontex plooit nogmaals onder druk activististen

MICHAEL SEPHIHA
De Tijd
Vandaag om 12:30
Drie maanden na het vertrek van CEO Charles Bouaziz wordt nu ook de raad van bestuur van Ontex door elkaar geschud. Bestuurder Gunnar Johansson vertrekt en Frédéric Larmuseau (ex-CEO Jacobs Douwe Egberts) komt aan boord bij de luierfabrikant.

https://www.tijd.be/ondernemen/consumen ... 57350.html

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 4799
Contacteer:

Bericht door Beheerder »

Screenshot_20201012-124650_DEGIRO.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie