Ontex

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

bergaf
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 63

Re: Ontex

Bericht door bergaf »

Bedankt Kaatsclub :up:

Ik heb Turma da Monica toch even moeten opzoeken :

Afbeelding

Het blijkt om een kinderserie te gaan. Het zijn dus pleisters en dergelijke met afbeeldingen op.
Dat is geen slecht nieuws natuurlijk, kinderen zijn hier heel gevoelig aan.
Kleine opsteker voor de lastige Braziliaanse afdeling :up:

Gauthier
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 281

Bericht door Gauthier »

Lijkt me goed om eerst de Braziliaanse poot op te blinken en de bruid wat mooier te maken alvorens deze te gaan verkopen. De €300 mio waarvan sprake is lijkt me immers heel mooi maar vandaag nog niet haalbaar.

Laat eerst het geloof van de markt door middel van een aantal juiste beslissingen dus maar eerst wat terugkomen, zal de waarde (en dus overnameprijs) verhogen waarna ik wel van mening ben dat ze zich beter kunnen focussen op hun vertrouwde thuismarkten en dan pas stelselmatig terug verder te groeien dmv kleine overnames & organische groei.
charel01 liked last!
Cash: 7%
ETF: 53% (IWDA, IWDE, IUSN, USTE, IEAM, EMQQ WHEA)
Stocks: 35% (ABI, AD, AGES, AMBO, ARGX, ASMI, BABA, FB, GOLD, GOOG, MLXS, ONTEX, PRX, SOF)
Crypto: 5% (BTC, ETH, ADA, LINK, SNX)

NewB76
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 328

Bericht door NewB76 »

Kimberley-clark gaat de duurdere kostprijs van haar basismateriaal doorrekenen vanaf eind juni met midden tot hoog single percentage !
3logic liked last!

NewB76
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 328

Bericht door NewB76 »

Stijging met flink volume precies vandaag ! Is er kans op verdere vorming van een omgekeerd SHS ?

3logic
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 812

Bericht door 3logic »

Ontex heeft de dalende trend gebroken.

Ontex verbetert nu de dalende trend is verlaten. We verwachten thans een consolidatie. Voor verdere verbetering is het wachten op een uitbraak boven de weerstand 9,65 (top van 29 maart).

peterbxl
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 134

Bericht door peterbxl »

Het blijft bijzonder stil rond 'in between decisions' . Cut off workforce is blijkbaar in overeenkomst vakbonden want ik merk weinig tumult. Daarvoor is die coronaperiode mss niet zo slecht om alles eens op te kuisen in consensus.

Ik verwacht wel eens een aankondiging van haar sterkste gebied sales. New contracts acquired xx Mio. En in Brazilie hebben ze lagere marge maar merken zoals pampers hebben minder impact met hun branding.

En technisch lees ik hier dat we een goeie bodem hebben, mag ook wel. Heb nog geen updates van shorts gezien, maar had verwacht met die 10% daling wace eruit was.

Al kan goldman met een 7.5 doel altijd een verrassing geven waar ze op wachten. Die mannen hebben wekelijks hun bridge avond.
Laatst gewijzigd door peterbxl op 07 apr 2021 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.

peterbxl
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door peterbxl »

peterbxl schreef:
07 apr 2021 09:22
Het blijft bijzonder stil rond 'in between decisions' . Cut off workforce is blijkbaar in overeenkomst vakbonden want ik merk weinig tumult. Daarvoor is die coronaperiode mss niet zo slecht om alles eens op te kuisen in consensus.

Ik verwacht wel eens een aankondiging van haar sterkste gebied sales. New contracts acquired xx Mio. En in Brazilie hebben ze lagere marge maar merken zoals pampers hebben minder impact met hun branding.

En technisch lees ik hier dat we een goeie bodem hebben, mag ook wel. Heb nog geen updates van shorts gezien, maar had verwacht met die 10% daling wace eruit was.

Al kan goldman met een 7.5 doel altijd een verrassing geven waar ze op wachten. Die mannen hebben wekelijks hun bridge avond.

doittomeonemoretime
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 91

Bericht door doittomeonemoretime »

Blackrock onder de 0,5% short ?

https://www.fsma.be/nl/file/disclosure- ... s-fsmaxlsx

Marshall Wace bouwde wel op precies
peterbxl liked last!
wisselende port.: GBLB, COMB, QFG, AES, EUZ, ATEB, VIO, ABI, SOLB, AGS, FLUX, SGO, AEM, UMI, TITC, GIMB

peterbxl
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door peterbxl »

doittomeonemoretime schreef:
07 apr 2021 22:44
Blackrock onder de 0,5% short ?

https://www.fsma.be/nl/file/disclosure- ... s-fsmaxlsx

Marshall Wace bouwde wel op precies
Blackrock is gone.. Zijn maar 3 shorters meer. Idd wace van. 0.5 naar. 0.8 vorige week.

Merk op shortics hetzelfde met het verschil dat systematica een vorige positie had van 0.6..dus fsma is minder transparant dan shortics merk ik.
vogelspotter liked last!

peterbxl
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door peterbxl »

Goed nieuws. Terug een shorter verdwenen. Wace en coltrane die er al van late 2018 in zit blijven over.
Systematic is verdwenen.

Dat kan een voorbode zijn van eens positief nieuws de komende.
vogelspotter liked last!

Plaats reactie