Compagnie du Bois Sauvage

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

doittomeonemoretime
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 87

Re: Compagnie du Bois Sauvage

Bericht door doittomeonemoretime »

11111yes11111 schreef: ↑
05 sep 2022 21:09
doittomeonemoretime schreef: ↑
05 sep 2022 21:00
doittomeonemoretime schreef: ↑
30 aug 2022 20:38
De informatie die Ignace VD gaf in "De Afspraak" ivm Neuhaus vanavond is informatie die beursgevoelig is en ondanks dat het maar een deel is van COMB....is dit meer dan ongepast, FSMA zou moeten optreden !
ik raad (toekomstige) aandeelhouders aan om de aflevering te bekijken ifv het bericht van vandaag :shock:
Is niet goed voor mijn hart om te veel naar de afspraak te kijken, kan je het delen? Ben echt benieuwd.
https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-afspraa ... rttime=102
wisselende port.: GBLB, COMB, QFG, AES, EUZ, ATEB, VIO, ABI, SOLB, AGS, FLUX, AEM, UMI, TITC, GIMB, BTG, PRX, EVS

Blackbelt
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 680

Bericht door Blackbelt »

tosca schreef: ↑
15 sep 2022 15:59
Blackbelt schreef: ↑
15 sep 2021 11:41
Beurs schreef: ↑
15 sep 2021 10:48
Heeft iemand een mening over Compagnie du Bois Sauvage aan de huidige prijs van ca. 365 ?
Ja…. Na hun kemel met Recticel (veel te goedkoop verkocht) vertrouw ik ze niet.
Ik beschouw dit een beetje als een vermogensbeheerder, en dan is vertrouwen alles.

Kijk eens naar die website, dat is echt passé, en een bedrijf waar wat adellijke heren hun zitpenningen komen opstrijken, goed wijntje drinken en dan bij Comme chez Soi de dag afsluiten. Dat is alvast mijn indruk.
Tegenwoordig gaan ze bij Sofina wegens de belabberde resultaten nog enkel naar de LUNCH GARDEN en drinken daar de huiswijn. En hoe zou het nog gaan met RECTICEL? :wave:
Nog altijd 300% winst en enorm potentieel.
Mensen geven hun geld nu uit aan isolatie en niet meer aan Neuhaus pralinen. Komt goed hoor.

Blackbelt
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 680

Bericht door Blackbelt »

Trouwens, al eens gekeken hoe veel Bois Sauvage lager staat tov 5 jaar gelden, en dat al eens vergeleken met Sofina en Recticel….

tweeling
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8

Bericht door tweeling »

Zeer benieuwd naar de results van 2O22 :!:

tweeling
Forum verkenner
Forum verkenner

Bericht door tweeling »

Staat op de zesde plaats onder de CASHRIJKSTE bedrijven op het Brusselse koersenbord
(19 % van de beurswaarde)
bron : De Tijd

tweeling
Forum verkenner
Forum verkenner

Bericht door tweeling »

Hier de stevigste zomersolden :zo maar eventjes 44 procent korting tov de intrensieke waarde. :!:
bron : de tijd vandaag

Tommy052
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 29

Bericht door Tommy052 »

Denk dat we hier op een uitbodeming zijn terechtgekomen…staan op niveau van midden 2020!

tweeling
Forum verkenner
Forum verkenner

Bericht door tweeling »

Hier is aan bodemvisserij gedaan : participatie uitgebreid :!:

Tommy052
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 29

Bericht door Tommy052 »

Inventariswaarde 543,7€/aandeel
Koers 248€

==> 54% korting.

Volgens mij kunnen ze daar tegen een stootje, zelfs met stijgende cacaoprijzen. Een koopje zou ik denken. Niveau van 2016.
goudhaantje liked last!

goudhaantje
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 69

Bericht door goudhaantje »

Situatie hier doet me terugdenken aan het begin van dit millenium toen ook de interesse voor kleine bedrijven op de beurs zo goed als onbestaande was Alles draaide toen om de TMT waarden zoals Telefonica, Broadcom, enz.Wat volgde zullen velen zich nog wel herinneren.De magnificent 7 , AI , torenhoge multiples voor alles in die sector , ETF's die hier op inspelen , dit allesmomenteel geeft met wel een deja-vu gevoel.
Dat Compagnie du Bois Sauvage hiervan momenteel de pineut is lijdt geen twijfel , dat de situatie snel zal omslagen durf ik me niet over uit te laten , dat ik een geruster gevoel heb met Compagnie du Bois Sauvage in portefeuille in plaats van aandelen uit de eerder aangehaalde sector is wel een zekerheid.
Tommy052 liked last!
First Pacific, Goldfields, Zijin mining , Ur-energy ,Imerys, Savencia , Yara International , Carlsberg Korea Electric Power, Sprott Physical Uranium, Vranken, Hummingbird Resources, EVS,Etex , ThermoFisher,NVent,Pentair,Brederode,Pan American silver, Far Eastern Consortium,Tessenderlo, Bayer,GBL

Plaats reactie