Order €1.000 aandelen ING = €2,30 bij DEGIRO
Beleg met zeer lage tarieven, meer informatie

Exmar

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Kas
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 10

Re: Exmar

Bericht door Kas »

3logic schreef:
27 jul 2020 18:13
Dito hier kweet het niet post hier recent met als enige content dat kas buiten gepest wordt oh harme men mag dus pretenderen tot het oneindige roe en zich dan in een slachtofferrol gaan profileren.

En dit is niet zielig...? Arme jongen...heb vandaag weer wat bijgekocht ...alles zit op schema...als ik 100 aandelen bijkoop gaat de koers met 2% omhoog, het aandeel staat op scherp wachtend op goed nieuws dat volgens mij niet meer lang op zich zal laten wachten....x2 op een voormiddag... :up:

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

3logic
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 567
Contacteer:

Bericht door 3logic »

Oesje vandaag dus 110 aandelen verkocht me dunkt...
Wat is jouw schema trouwens als ik zo vrij mag zijn?
Dat er ooit een akkoord zal zijn voor de tango dat weten we allemaal alleen zal de herziening in het nadeel zijn voor Exmar.. en de tijd is aan de zijde van Argentinië deze zijn al zo goed als failliet, Exmar tracht zijn vel nog te redden met wat het kan in deze periode en dit om een nakende KV zo lang mogelijk uit te stellen... binnen 6 maanden zal men toch kleur moeten bekennen.

Kas
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 10

Bericht door Kas »

3logic schreef:
27 jul 2020 19:31
Oesje vandaag dus 110 aandelen verkocht me dunkt...
Wat is jouw schema trouwens als ik zo vrij mag zijn?
Dat er ooit een akkoord zal zijn voor de tango dat weten we allemaal alleen zal de herziening in het nadeel zijn voor Exmar.. en de tijd is aan de zijde van Argentinië deze zijn al zo goed als failliet, Exmar tracht zijn vel nog te redden met wat het kan in deze periode en dit om een nakende KV zo lang mogelijk uit te stellen... binnen 6 maanden zal men toch kleur moeten bekennen.
Mijn schema is zoals de meesten onder ons, zware winst te nemen met dit aandeel...Argentinie is misschien bijna failliet maar België is ook zp gped als failliet, juist zoals alle oijfolielanden in de europese unie....failissementen van landen zitten er zeker aan te komen maar dit is nog een paar jaar te vroeg, zo ver zijn we nog niet...Argentinie zal worden gered door de geldpers van het fiatgeld en Nicolas Saverys zal zijn centjes krijgen en de volhouders worden schatrijk met Exmar, en degenen dat verkocht hebben zullen tandeknarsend achterblijven... :up:

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1143
Contacteer:

Bericht door K/w »

Kas schreef:
27 jul 2020 19:58
Mijn schema is zoals de meesten onder ons, zware winst te nemen met dit aandeel...Argentinie is misschien bijna failliet maar België is ook zp gped als failliet, juist zoals alle oijfolielanden in de europese unie....failissementen van landen zitten er zeker aan te komen maar dit is nog een paar jaar te vroeg, zo ver zijn we nog niet...Argentinie zal worden gered door de geldpers van het fiatgeld en Nicolas Saverys zal zijn centjes krijgen en de volhouders worden schatrijk met Exmar, en degenen dat verkocht hebben zullen tandeknarsend achterblijven... :up:
Nog een paar maanden en dan is al het geld op, oh ja en hoe gaan ze de 2 nieuwe VLGC's financieren, oh ja en wat met de procedure Gunvor, oh ja en de procedure YPF, oh ja en wat met de torenhoge schuldenberg, oh ja en wat met de lage vrachttarieven ...?

Kwartaal 2 en 3 zullen desastreus zijn en we vragen ons niet af, komt er een KV, maar wanneer? En aan welke prijs, als Neptunus goedgezind is, misschien € 1.50?

Wanneer ga jij eindelijk je standpunt eens onderbouwen of ben je daar niet toe in staat? In plaats van hier constant "misleidende" pump en dump onzin te verkopen?
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1083
Contacteer:

Bericht door Wimpie85 »

Gewoon niet langer op reageren & compleet negeren, dan houdt ie vanzelf wel op.

Zolang jullie er op blijven inpikken, zal die nonsens niet ophouden...
beursfre liked last!

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 4468
Contacteer:

Bericht door Beheerder »

Don't worry, plots herkende ik iets van een account dat hier een permanente ban had gekregen en na een check bleek Kas een dubbelaccount te hebben. Dit is tegen de forumregels net als het proberen te omzeilen van een permanente ban. Het betreffende account kan nu niet meer worden gebruikt.
beursfre liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

topkoop
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 120
Contacteer:

Bericht door topkoop »

K/w schreef:
27 jul 2020 16:59
Kweetje schreef:
27 jul 2020 15:09
Jullie hebben hem weggepest... heb ook geen zin om te posten hier als ik de onzin lees
We wachten nog altijd op jouw "eerste" informatieve post? Is kas en kweetje, misschien één en dezelfde persoon?
Dat dacht ik ook

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 605
Contacteer:

Bericht door Filantroop »

Zaterdag is het 1 augustus of precies een jaar geleden dat het aandeel EXMAR aan 6,04EURO noteerde en door verschillende 'top' analisten als spotgoedkoop werd bestempeld.
Koersdoelen van 8, 9, 11, zélfs 12 EURO en mogelijk nog hoger werden de eenvoudige beleggers als rad voor de ogen gedraaid.
Vandaag noteert EXMAR, even piepen..., aan 2,05EURO of een procentuele daling van ruim 66.
Het kan verkeren, zei Bredero... :o

K/w
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door K/w »

Filantroop schreef:
30 jul 2020 11:30
Zaterdag is het 1 augustus of precies een jaar geleden dat het aandeel EXMAR aan 6,04EURO noteerde en door verschillende 'top' analisten als spotgoedkoop werd bestempeld.
Koersdoelen van 8, 9, 11, zélfs 12 EURO en mogelijk nog hoger werden de eenvoudige beleggers als rad voor de ogen gedraaid.
Vandaag noteert EXMAR, even piepen..., aan 2,05EURO of een procentuele daling van ruim 66.
Het kan verkeren, zei Bredero... :o
Zeer opmerkzaam, hier hebben de forumgebruikers iets aan. Bedankt voor de waardevolle info en knap gevonden filantroop.

Btw in mei 2019 kocht je Ontex, > € 15.00 en toen noemde je het een (super)koopje, remember? Hoe zou je dit vandaag noemen?

Leg misschien eens uw hand op uw hoofd en zie wat er onder staat, ipv van andere forumgebruikers steeds terecht te wijzen! Volgens mij heb jij ooit een significant analisten trauma opgelopen of misschien wel meerdere?

K/w
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door K/w »

Filantroop schreef:
30 jul 2020 11:30
Maar Saverys die nog verkoopt eind mei, begin juni. Terwijl hij sinds maart al op de hoogte was van de wanbetalingen YPF, en de Tango die sinds mei niet meer operationeel is/was?

Samen met nog anderen die ook op de hoogte waren, dat kon je zien in week 22 en 23 toen de BEL 20 in 2 weken, meer dan 18 % omhoog schoot. Exmar bewoog geen vin, lijkt me een sterk bewijs dat menige partij toen al op de hoogte waren?!

Dat is dan wel allemaal koosjer volgens jou?

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie