Order €1.000 Shell: LYNX €6,00 / Binck €8,00
Bij DEGIRO: €2,30 (klik voor meer info)

Exmar

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses
K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1121
Contacteer:

Re: Exmar

Bericht door K/w »

topkoop schreef:
30 jun 2020 17:35
dan moeten ze toch 100 miljoen verbrekingsvergoeding betalen ?
Ik vraag me af hoe? Als ze nu niet eens meer het transport kunnen betalen?
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 567
Contacteer:

Bericht door sjos »

William Wallace 2 schreef:
30 jun 2020 17:42
topkoop schreef:
30 jun 2020 17:35
dan moeten ze toch 100 miljoen verbrekingsvergoeding betalen ?
Wat denk je nu dat YPF gaat zeggen? We betalen geen huur meer, maar op welke rekening mogen we je 100 miljoen storten?
Nada.
Maar iemand of iets ondersteunt (voorlopig ?) de koers wel ietsje boven de 2 €.
Laatst gewijzigd door sjos op 30 jun 2020 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 567
Contacteer:

Bericht door sjos »

topkoop schreef:
30 jun 2020 14:31
William Wallace 2 schreef:
30 jun 2020 13:24
Bron de tijd 20 mei dag na de AHV
dat is vreemd ik heb een app en volledige toegang tot de tijd en vind dat artikel nergens in de archieven, is het door een journalist van de tijd zelf geschreven ?
Wie weet ? Misschien heeft Saverijs of zijn PR het interview geschreven en mocht een hulpje bij de Tijd de puntjes op de i zetten.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Kas
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9
Contacteer:

Bericht door Kas »

Als ik hier lees hoe die Savereys hier wordt afgeschilderd als een gewiekste topcrimineel en beroepsleugenaar dan twijfelde er geen haar op mijn kop al mijn aandelen van euronav, mocht ik ze al in bezit hebben, onmiddellijk van de hand te doen....

topkoop
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 114
Contacteer:

Bericht door topkoop »

Kas schreef:
30 jun 2020 19:51
Als ik hier lees hoe die Savereys hier wordt afgeschilderd als een gewiekste topcrimineel en beroepsleugenaar dan twijfelde er geen haar op mijn kop al mijn aandelen van euronav, mocht ik ze al in bezit hebben, onmiddellijk van de hand te doen....
het is wel een worteltjes verkoper en de man van de niet ingeloste beloftes naar de aandeelhouders

Louis
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 7
Contacteer:

Bericht door Louis »

Als ik al deze commentaren lees, vraag ik mij toch af waarom jullie ooit Exmar hebben gekocht?
stijn1983 liked last!

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1121
Contacteer:

Bericht door K/w »

Louis schreef:
30 jun 2020 20:28
Als ik al deze commentaren lees, vraag ik mij toch af waarom jullie ooit Exmar hebben gekocht?
Tja, als plots het paradepaardje wegvalt met een EBITDA van bijna 40 % met een termijn van 10 jaar. Nu de hamvraag, komt dit nog goed? En welk sneeuwbaleffect gaat dit teweegbrengen? Als je dan ook nog ziet hoe de communicatie is verlopen, de kruik (het schip) gaat zolang te water tot ie barst!

Veel beloven en weinig geven, doet de gek in vreugde leven ... maar niet tot in het oneindige!
topkoop liked last!
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

Kas
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9
Contacteer:

Bericht door Kas »

Geef die Savereys ook eens de kans om zich te verantwoorden en wie weet komt hij wel met een oplossing of een plan..Die man nu afschilderen als een marktkramer (met al mijn respect voor marktkramers) is er toch wat over vind ik...hij heeft dit toch zelf niet gewild...Bij het minste positief nieuws vliegt dit aandeel zo terug naar 4 euro...

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 603
Contacteer:

Bericht door Filantroop »

Louis schreef:
30 jun 2020 20:28
Dat is dé vraag van 1 miljoen Louis!
Waarschijnlijk heeft een deel van de beleggers zich grotendeels laten beïnvloeden door een aantal analisten.
Zélf had ik absoluut niet verwacht dat het paradepaardje en cashmachine als de TANGO zo'n afgang zou kennen, grotendeels onterecht voor dit knap staaltje technologie!
Ooit had ik een hele grote - bijna ongezonde - participatie in het kapitaal maar sinds 1 januari 2020 heb ik dit stelselmatig afgebouwd tot zero, nog ruim voor de coronacrisis die Exmar de genadeslag lijkt te geven.
Alles lijkt bij sommige beleggers zo vanzelfsprekend maar niets is zo zeker als de zon die op- en ondergaat en dan nog...

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 603
Contacteer:

Bericht door Filantroop »

Kas schreef:
30 jun 2020 21:29
Geef die Savereys ook eens de kans om zich te verantwoorden en wie weet komt hij wel met een oplossing of een plan..Die man nu afschilderen als een marktkramer (met al mijn respect voor marktkramers) is er toch wat over vind ik...hij heeft dit toch zelf niet gewild...Bij het minste positief nieuws vliegt dit aandeel zo terug naar 4 euro...
Je hebt absoluut een punt Kas, dhr. Saverys heeft destijds met inbreng van zeer veel eigen kapitaal EXMAR van de ondergang gered, sommige lijken dit uit het oog verloren of willen het gewoon niet weten!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie