Exmar
Re: Exmar
Hier een warme oproep aan beurstips om eventueel hun laatste artikel ivm exmar te publiceren , uiteindelijk zitten we hier als aandeelhouder allen in t zelfde schuitje.
Als ik inderdaad de vele berichten lees is het duidelijk dat beurstips zeker een pluim verdient van 10/10 maar ben zelf geen lid.
Mvg.
Wim
Als ik inderdaad de vele berichten lees is het duidelijk dat beurstips zeker een pluim verdient van 10/10 maar ben zelf geen lid.
Mvg.
Wim
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 146
Kepler schud voor Saverex eens aan de boom
Op basis van de huidige beurskoers biedt het voorgenomen bod van 11,1 euro per aandeel weinig opwaarts potentieel', klinkt het bij Kepler. Het beurshuis weinig geloof in een hoger bod door grootaandeelhouder Nicolas Saverys. Er zijn bij Exmar hel wat kleinere aandeelhouders die een hoger bod uit de brand willen slepen, maar volgens Kepler is het sop de kool niet waard.

Op basis van de huidige beurskoers biedt het voorgenomen bod van 11,1 euro per aandeel weinig opwaarts potentieel', klinkt het bij Kepler. Het beurshuis weinig geloof in een hoger bod door grootaandeelhouder Nicolas Saverys. Er zijn bij Exmar hel wat kleinere aandeelhouders die een hoger bod uit de brand willen slepen, maar volgens Kepler is het sop de kool niet waard.
Het sop de kool niet waard...Ik zal zelf mijn rekening wel maken , dat hoeft Kepler niet te doen.William Wallace 2 schreef: ↑24 mei 2023 11:43Kepler schud voor Saverex eens aan de boom![]()
-
- Forum elite
- waarderingen: 918
Inderdaad, dat denk ik er ook van, de kleine aandeelhouders staan erbij en kijken er naar...William Wallace 2 schreef: ↑24 mei 2023 11:43Kepler schud voor Saverex eens aan de boom![]()
Ze hebben niets in de pap te brokken en zullen dat ook nooit verkrijgen.
Een heeeeeeeele lang tijd geleden, dachten de toenmalige (kleine) aandeelhouders (opgejut door massahysterie) van EX Global Graphics, nu Hybride Software, via gelijkaardige weg het laken naar zich toe te trekken maar vergisten zich schromelijk!
Het gevaar bestaat dat hetzelfde scenario zich hier herhaalt...
Ik heb aan GG pakken geld verdiend en veel - meestal onervaren - gelukzoekers gewaarschuwd maar het was helaas zaad op de rotsen..
Als we de inflatie mee verrekenen, staat het aandeel GG lager dan pakweg 10j geleden...

Wat is nu in feite jouw probleemFilantroop schreef: ↑24 mei 2023 19:28Inderdaad, dat denk ik er ook van, de kleine aandeelhouders staan erbij en kijken er naar...William Wallace 2 schreef: ↑24 mei 2023 11:43Kepler schud voor Saverex eens aan de boom![]()
Ze hebben niets in de pap te brokken en zullen dat ook nooit verkrijgen.
Een heeeeeeeele lang tijd geleden, dachten de toenmalige (kleine) aandeelhouders (opgejut door massahysterie) van EX Global Graphics, nu Hybride Software, via gelijkaardige weg het laken naar zich toe te trekken maar vergisten zich schromelijk!
Het gevaar bestaat dat hetzelfde scenario zich hier herhaalt...
Ik heb aan GG pakken geld verdiend en veel - meestal onervaren - gelukzoekers gewaarschuwd maar het was helaas zaad op de rotsen..
Als we de inflatie mee verrekenen, staat het aandeel GG lager dan pakweg 10j geleden...![]()

Voor mij en andere aandeelhouders is er geen enkel probleem hoor..heel simpel .
Komt er een hoger bod dan de voorgestelde 11,10 euro....des te beter.
Komt dat er niet en de vele kleine aandeelhouders zetten de hakken in het zand dan kan Saverys fluiten naar de nodige 95%.
Het aandeel zal dan wel zakken naar pakweg +- 9 euro ...ze blijven dan in port en we ontvangen elk jaar een mooi dividend.
De kleine aandeelhouder heeft in deze niets te verliezen