Exmar
Re: Exmar
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Belgian shipowner Exmar said on Frida [yin september dus] it had signed a 10-year charter deal for the liquefied natural gas (LNG) vessel Excalibur with Eni as the Belgian shipowner closes the sale of its Tango LNG barge to the Italian energy group.
The current position of EXCALIBUR is at North East Atlantic Ocean (coordinates 36.50412 N / 6.61817 W) reported 1 min ago by AIS. The vessel is en route to CADIZ OPL ANCHORAGE, sailing at a speed of 0.1 knots and expected to arrive there on Oct 15, 04:00
The current position of EXCALIBUR is at North East Atlantic Ocean (coordinates 36.50412 N / 6.61817 W) reported 1 min ago by AIS. The vessel is en route to CADIZ OPL ANCHORAGE, sailing at a speed of 0.1 knots and expected to arrive there on Oct 15, 04:00
-
- Forum elite
- waarderingen: 614
Nicolas blijft maar aankopen!
Op 17/10/22 kocht hij alweer 4708 stuks bij aan €8,99, ietwat bescheidener maar toch...
Op 17/10/22 kocht hij alweer 4708 stuks bij aan €8,99, ietwat bescheidener maar toch...
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 386
tis merkwaardig dat het aandeel zakt (stagneert)
nochtans zullen de komende jaren de beste worden uit de voorbije geschiedenis van exmar
ik blijf ze nog minimum 1 jaar bijhouden
zal nu wachten worden op de resultaten van Q3 en het komende Q4 denk ik voor verder stijging hier
mensen laten zich misleiden door de dalende gasprijs maar daardoor zullen de tarieven wel niet zakken voor transport
per schip
Austin Harley liked last!
nochtans zullen de komende jaren de beste worden uit de voorbije geschiedenis van exmar
zal nu wachten worden op de resultaten van Q3 en het komende Q4 denk ik voor verder stijging hier
mensen laten zich misleiden door de dalende gasprijs maar daardoor zullen de tarieven wel niet zakken voor transport
per schip
-
- Forum elite
- waarderingen: 614
Groot gelijk Stefkamiel!Stefkamielkafkajr schreef: ↑26 okt 2022 07:10tis merkwaardig dat het aandeel zakt (stagneert)
per schip
Volgens mij moet het beste nog komen en Saverys weet dit ook...
Tot nu toe vielen de kwartaalcijfers tegen toch wat hun core betreft tov de concurrentie. Ik hoop dat we inzicht krijgen in de toekomst. Vele schepen vaarden nog onder lange termijncontracten die goedkoop waren. Hopelijk zijn deze grotendeels hernieuwd aan de tegenwoordige prijzen. Bovendien zal in het kwartaal reeds een stuk van de overname geboekt worden, dus dat zal in ieder geval de cijfers jaar op jaar donkergroen.kleuren. hoop op meer duiding naar plannen en investeringen. Zodoende een mooie outlook te verkondigen. Zou men het aandurven een winstprognose te voorspellen? In ieder geval begint het mooie weer vanaf heden. 2023 zal in die zin een grand cru worden voor Exmar. Nog meer dan 2022 waar de fundamenten werden gelegd. In die zin is het mogelijk dat we hogere koersdoelen zullen optekenen op middellange termijn. Ondertussen zullen wellicht tevens riante dividenden worden uitgekeerd. Ik mag het hopen althans. Nog een dagje geduld.Stefkamielkafkajr schreef: ↑26 okt 2022 07:10tis merkwaardig dat het aandeel zakt (stagneert)
per schip
De Excalibur ligt intussen voor anker in Algeciras, bij Gibraltar. Zijn dokking is dus achter de rug en heeft daar wsch gebunkerd.
Nu wachten tot de Tango verhuisd wordt maar dat kan volgens mij nog maanden duren, want wsch moeten er technische aanpassingen gebeuren voor zijn nieuwe locatie.
Nu wachten tot de Tango verhuisd wordt maar dat kan volgens mij nog maanden duren, want wsch moeten er technische aanpassingen gebeuren voor zijn nieuwe locatie.
Wat hebben ze dan gedaan gedurende de 30 dagen in het droogdok van el ferrol? Denk niet dat ze in het water werken aan een ombouw. Eerder testfase niet? Het is wachten op de fso die een lading kan prepareren dat klopt maar an sich is het een duo dat elkaar kent. En de kade ombouwen zal wel meevallen.wimilio schreef: ↑26 okt 2022 17:34De Excalibur ligt intussen voor anker in Algeciras, bij Gibraltar. Zijn dokking is dus achter de rug en heeft daar wsch gebunkerd.
Bovendien zijn de meeste schepen nu gevuld en wachten ze tot de gasprijs weer stijgt voor leverage.
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 70
Afronding van de verkoop van het drijvende liquefactieplatform TANGO FLNG aan ENI
• Tienjarige charterovereenkomst ondertekend met ENI voor EXCALIBUR, dewelke verworven werd voor 100%
• Na ontvangst van de inkomsten van de verkoop van de TANGO FLNG eind augustus 2022, is EXMAR nu netto
schuldenvrij
• Start van de charter inkomsten vanaf 16 augustus 2022 van de FSRU EEMSHAVEN LNG
• Bestelling van twee 46.000 m3 Midsize LPG/ammoniak schepen met een vergrote capaciteit en dual fuel LPG
aandrijving; optie voor nog twee schepen met de mogelijkheid ze op ammoniak te laten varen
De inkomsten (inclusief intersegment inkomsten) tijdens de eerste negen maanden van 2022 waren USD 6,5 miljoen hoger
dan in dezelfde periode van 2021
De LNG-carrier EXCALIBUR is in oktober geleverd aan ENI.
Bijgevolg is Exmar op 30 september 2022 netto schuldenvrij.
3logic liked last!
• Tienjarige charterovereenkomst ondertekend met ENI voor EXCALIBUR, dewelke verworven werd voor 100%
• Na ontvangst van de inkomsten van de verkoop van de TANGO FLNG eind augustus 2022, is EXMAR nu netto
schuldenvrij
• Start van de charter inkomsten vanaf 16 augustus 2022 van de FSRU EEMSHAVEN LNG
• Bestelling van twee 46.000 m3 Midsize LPG/ammoniak schepen met een vergrote capaciteit en dual fuel LPG
aandrijving; optie voor nog twee schepen met de mogelijkheid ze op ammoniak te laten varen
De inkomsten (inclusief intersegment inkomsten) tijdens de eerste negen maanden van 2022 waren USD 6,5 miljoen hoger
dan in dezelfde periode van 2021
De LNG-carrier EXCALIBUR is in oktober geleverd aan ENI.
Bijgevolg is Exmar op 30 september 2022 netto schuldenvrij.