KBC Ancora
-
- Forum elite
- waarderingen: 2036
Re: KBC Ancora
Per toeval gezien in m'n tabelletje: 29/3/18: KBC 71.36, Ancora 50.2 (nu 48.6).
Weinig vooruitgang sindsdien, dat is toch al op 6.5 jaar, wel mooie dividenden.
sword1 liked last! Weinig vooruitgang sindsdien, dat is toch al op 6.5 jaar, wel mooie dividenden.
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
Mijn klok staat op winteruur...
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Ben benieuwd of we nog enkele momenten gaan krijgen van terugval of een minicrashke in het komend kwartaal ? Zou dan misschien een moment zijn om wat bij te kopen? Alleen vraag ik me toch af waarom Buffet een groot deel van zijn bankaandelen van Bank of America heeft verkocht?
Wellicht is het zo,cfr.the rumors, dat bij rentedalingen de vastgoedaandelen stijgen, MAAR de bankaandelen dalen.... Dus, die Grote Meneer, wil mss ruimschoots op tijd zijn, om winst veilig te stellen.
Ik ben ook benieuwd hoe KBC en KBCA gaan evolueren de komende 6 maanden. Net zoals oa cofinimmo... Het ene zal mooi stijgen, de bankaandelen, das ne moeilijke....tevens ook omwille van vrijgekomen kapitaal van de staatsbon.
Mvg,
sword1 liked last!
Ik ben ook benieuwd hoe KBC en KBCA gaan evolueren de komende 6 maanden. Net zoals oa cofinimmo... Het ene zal mooi stijgen, de bankaandelen, das ne moeilijke....tevens ook omwille van vrijgekomen kapitaal van de staatsbon.
Mvg,
ben ook benieuwd hoeveel KBC gerecupereerd heeft van die staatsbon miljarden?seanimfje schreef: ↑25 sep 2024 21:10Wellicht is het zo,cfr.the rumors, dat bij rentedalingen de vastgoedaandelen stijgen, MAAR de bankaandelen dalen.... Dus, die Grote Meneer, wil mss ruimschoots op tijd zijn, om winst veilig te stellen.
Mvg,
Wat immo betreft ben ik benieuwd of immobel goed gaat herstellen, met zijn sectorgenoten?
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2082
In bedrag hebben ze alles ruim gerecupereerd van de staatsbon. Helaas een groot stuk op zes maanden aan 4 %. Ruim 0,25 % boven de geldmarktprijs en 3 % boven het spaarboekje.sword1 schreef: ↑25 sep 2024 21:28ben ook benieuwd hoeveel KBC gerecupereerd heeft van die staatsbon miljarden?seanimfje schreef: ↑25 sep 2024 21:10Wellicht is het zo,cfr.the rumors, dat bij rentedalingen de vastgoedaandelen stijgen, MAAR de bankaandelen dalen.... Dus, die Grote Meneer, wil mss ruimschoots op tijd zijn, om winst veilig te stellen.
Mvg,
Wat immo betreft ben ik benieuwd of immobel goed gaat herstellen, met zijn sectorgenoten?
Tja dat gaat hun dan wat kosten, maar ik denk wel dat ze binnen 6 maanden iets anders gaan willen verkopen, dat wel geld opbrengt (incluis de extra kost voor die 6 maandenUSSENTERPRISE schreef: ↑25 sep 2024 22:28In bedrag hebben ze alles ruim gerecupereerd van de staatsbon. Helaas een groot stuk op zes maanden aan 4 %. Ruim 0,25 % boven de geldmarktprijs en 3 % boven het spaarboekje.sword1 schreef: ↑25 sep 2024 21:28ben ook benieuwd hoeveel KBC gerecupereerd heeft van die staatsbon miljarden?seanimfje schreef: ↑25 sep 2024 21:10Wellicht is het zo,cfr.the rumors, dat bij rentedalingen de vastgoedaandelen stijgen, MAAR de bankaandelen dalen.... Dus, die Grote Meneer, wil mss ruimschoots op tijd zijn, om winst veilig te stellen.
Mvg,
Vandaag alles verkocht. Ik verwacht toch een stevige correctie met alles wat er gaande is in de wereld. Rusland, Oekraïne,Israël en Iran Ik ga voor 1 keer eens voorzichtig zijn. Successword1 schreef: ↑24 sep 2024 20:37Ben benieuwd of we nog enkele momenten gaan krijgen van terugval of een minicrashke in het komend kwartaal ? Zou dan misschien een moment zijn om wat bij te kopen? Alleen vraag ik me toch af waarom Buffet een groot deel van zijn bankaandelen van Bank of America heeft verkocht?
En later terugkopen?sambal schreef: ↑26 sep 2024 18:24Vandaag alles verkocht. Ik verwacht toch een stevige correctie met alles wat er gaande is in de wereld. Rusland, Oekraïne,Israël en Iran Ik ga voor 1 keer eens voorzichtig zijn. Successword1 schreef: ↑24 sep 2024 20:37Ben benieuwd of we nog enkele momenten gaan krijgen van terugval of een minicrashke in het komend kwartaal ? Zou dan misschien een moment zijn om wat bij te kopen? Alleen vraag ik me toch af waarom Buffet een groot deel van zijn bankaandelen van Bank of America heeft verkocht?
Natuurlijk, niets mis met dit aandeel. Heb met spijt verkocht. Alleen kans op uitbreiding oorlog is te grootsword1 schreef: ↑26 sep 2024 19:53En later terugkopen?sambal schreef: ↑26 sep 2024 18:24Vandaag alles verkocht. Ik verwacht toch een stevige correctie met alles wat er gaande is in de wereld. Rusland, Oekraïne,Israël en Iran Ik ga voor 1 keer eens voorzichtig zijn. Successword1 schreef: ↑24 sep 2024 20:37Ben benieuwd of we nog enkele momenten gaan krijgen van terugval of een minicrashke in het komend kwartaal ? Zou dan misschien een moment zijn om wat bij te kopen? Alleen vraag ik me toch af waarom Buffet een groot deel van zijn bankaandelen van Bank of America heeft verkocht?
Helft verkocht