Pairi Daiza

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Bannerke
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 977

Pairi Daiza

Berichtdoor Bannerke » 06 Sep 2013 06:36

Ik ben er dit jaar tweemaal naartoe gegaan en ik kan jullie zeggen dat ze niet voor niets verkozen werden tot mooiste park vd Benelux en meerdere bekroningen gekregen hebben op Europees niveau.

Was vroeger een oubollig park zonder ziel ,zonder niets maar nu..... :o :o :o
Die sfeer ,die thema's ,gewoon prachtig. Fenomenable.

Hebben nu al de kaap van 1miljoen entrees overschreden.
Indien het zomers weer nog wat kan aanhouden in september gaan die een absoluut topjaar tegemoet.

Er staat een prachtig uiteenzetting op Bolero maar het lukt me maar niet om deze hier te plaatsen.

http://WWW.PAIRIDAIZA.EU" onclick="window.open(this.href);return false;

BrutoDIVIDEND 1.5€ ,11sept ex-div. ;) jump,jump!!!!
Voor dringende vragen of problemen gelieve zich te wenden tot de chat.
Ik ben bereikbaar ts. 6.45u en 7.45u.

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Re: PAIRI DAIZA

Berichtdoor Bannerke » 06 Sep 2013 06:47

Als er nu iets is waar ik sterk in geloof dan is het wel in Paira Daiza , ik zou zeggen ga zelf eens zien en stel dan uw conclusies.

Allen komend weekend daarheen ,kunnen we er direct ook een beursigreunie van maken .
Park is trouwens gebouwd op een oude kloostersite die nog zelf hun "Bier" maakt :lol: :lol:

Maar we gaan ons manieren moeten houden uit respect voor Beursig. ;)

Gaahl
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 47

Berichtdoor Gaahl » 06 Sep 2013 12:08

Op zichzelf nog een goed idee van Banner maar ik denk dat we het sluwer moeten aanpaken. Misschien moeten eens bekijken om een delegatie te vormen die op zoek is naar een nieuwe investering en interesse heeft in PD. Dan kunnen we gratis binnen (inclusief eten en zuipen) en ook eens achter de schermen alles gaan bestuderen. :D :lol:
Bannerke liked last!
Port: Bekaert, Barco, Com Des Alp, CMB, Delhaize, GBL, Sofina, Ter Beke, Tig.

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Bannerke » 06 Sep 2013 12:46

Gaahl schreef:Op zichzelf nog een goed idee van Banner maar ik denk dat we het sluwer moeten aanpaken. Misschien moeten eens bekijken om een delegatie te vormen die op zoek is naar een nieuwe investering en interesse heeft in PD. Dan kunnen we gratis binnen (inclusief eten en zuipen) en ook eens achter de schermen alles gaan bestuderen. :D :lol:

insideinfo ,dan gaan we pas kunnen traden en poen pakken.
De boel lucht inblazen en dan boem.... :D

Moest Penny nog leven dan zou ik hem CEO gebombardeerd hebben. :lol:

wimvd
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 589

Berichtdoor wimvd » 06 Sep 2013 13:09

Met alle respect, maar dit is geen moment meer om in te stappen. Koers staat all-time high. De minste scheet en we staan euro's lager. Dan zijn er andere opportuniteiten.
In port: Shell (€17,95), Befimmo (€51,5), Proximus (€25,5), Euronav (€3,87), Intervest (€22,32), QfG (€8,26), bpost (€ 16,67)
Cut your losses and let your winners run

Gaahl
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Gaahl » 06 Sep 2013 13:22

Ik heb er ooit eens een artikel over gelezen in Beurssuces van Paul D' Hoore maar vraag me niet meer welk nummer? Hoofdaandeelhouder heeft meerderheid van de aandelen en kan dus doen wat hij wilt.

Instappen niet maar wel leuk om te gaan bezoeken. Mijn kinderen vinden het daar erg leuk.
Bannerke liked last!

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Bannerke » 06 Sep 2013 13:25

wimvd schreef:Met alle respect, maar dit is geen moment meer om in te stappen. Koers staat all-time high. De minste scheet en we staan euro's lager. Dan zijn er andere opportuniteiten.

Als ze op die koers verder varen en de bezoekersaantallen blijven verder gestaag stijgen dan kan en zal het aandeel zeker duurder worden.

Mond- aan mond reclame ,steeds meer buitenlanders die komen vanwege de internationale onderscheidingen.
Het verteer in het park ,merchandising,horeca en zo zit ook in stijgende lijn dus uw bewering lijkt op niets. ;)

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Bannerke » 06 Sep 2013 13:25

Gaahl schreef:Ik heb er ooit eens een artikel over gelezen in Beurssuces van Paul D' Hoore maar vraag me niet meer welk nummer? Hoofdaandeelhouder heeft meerderheid van de aandelen en kan dus doen wat hij wilt.

Instappen niet maar wel leuk om te gaan bezoeken. Mijn kinderen vinden het daar erg leuk.

Is een pracht van een park,inderdaad.

Gaahl
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Gaahl » 06 Sep 2013 13:27

Vlug eens gezocht en nummer al gevonden. :) Ik kan het spijtig genoeg niet knippen en plakken (sorry, ben dom blondje! :lol: ) doch wie interesse heeft stuur een PM met mailadres en dan stuur ik het wel door. Dan lukt het wel.

Artikel is van 02/2013.

wimvd
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 589

Berichtdoor wimvd » 06 Sep 2013 14:02

Gaahl schreef:Vlug eens gezocht en nummer al gevonden. :) Ik kan het spijtig genoeg niet knippen en plakken (sorry, ben dom blondje! :lol: ) doch wie interesse heeft stuur een PM met mailadres en dan stuur ik het wel door. Dan lukt het wel.

Artikel is van 02/2013.

Toen noteerden ze aan 21 EUR. Was dus goede beurstip van Paul. Echter buy low, sell high. Ik zou nu verkopen. Je weet natuurlijk nooit wat de top is, maar geen enkel bedrijf blijft groeien, ooit vallen ze weer naar beneden. Wie weet ligt de top op 40 EUR en dan hebben jullie eerder gelijk dan ik. Echter nu nog instappen, face it, de grootste koerswinst ben je toch al kwijt.
In port: Shell (€17,95), Befimmo (€51,5), Proximus (€25,5), Euronav (€3,87), Intervest (€22,32), QfG (€8,26), bpost (€ 16,67)
Cut your losses and let your winners run