Euronav

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
aston
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 79

Re: Euronav

Berichtdoor aston » 28 Dec 2018 06:41

Tja alle shipping waarden gekeldert, valt het bij euronav nog mee....al zie ik niet direct een mooi herstel, wat dood geld voorlopig. Opwwarts potentieel is er. Hou ze dus bij.
sjos liked last!

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

Sas
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 59

Berichtdoor Sas » 28 Dec 2018 12:57

aston schreef:Tja alle shipping waarden gekeldert, valt het bij euronav nog mee....al zie ik niet direct een mooi herstel, wat dood geld voorlopig. Opwwarts potentieel is er. Hou ze dus bij.

De grote keldering voor euronav moet nog komen, dus verkoop deze, eindeverhaalhandel, en geniet van het geld dat je er nog voor krijgt, vooraleer de big bosses uw zuurverdiende, kapotbelaste, laatste euro's zelf op gaan feesten...

Fijne feestdagen.

Smeetske
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 32

Berichtdoor Smeetske » 28 Dec 2018 15:40

Rede? Sas?

wimvd
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 641

Berichtdoor wimvd » 28 Dec 2018 16:20

Smeetske schreef:Rede? Sas?

Ik raad je aan Sas op je ban-lijst te zetten, zojuist ook gedaan. Hij roept in alle topics dat de wereld gaat vergaan, zonder onderbouwing.

Euronav is een wereldleider in zijn markt, doch een zeer cyclisch bedrijf. Je moet hier echt de kunst hebben om op dieptepunten te kopen en op hoogtepunten te verkopen. Dit is zeker een mooie aankoopkoers, echter gezien de neerwaartse spiraal van de beurs lijkt het interessanter om nog langer te wachten. (ik kocht ze destijds onder de 4 EUR)
Oli4 liked last!
In port: Shell (€17,95), Befimmo (€49,43), Euronav (€3,87)

Sas
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Sas » 28 Dec 2018 18:01

wimvd schreef:
Smeetske schreef:Rede? Sas?

Ik raad je aan Sas op je ban-lijst te zetten, zojuist ook gedaan. Hij roept in alle topics dat de wereld gaat vergaan, zonder onderbouwing.

Euronav is een wereldleider in zijn markt, doch een zeer cyclisch bedrijf. Je moet hier echt de kunst hebben om op dieptepunten te kopen en op hoogtepunten te verkopen. Dit is zeker een mooie aankoopkoers, echter gezien de neerwaartse spiraal van de beurs lijkt het interessanter om nog langer te wachten. (ik kocht ze destijds onder de 4 EUR)

Hoeveel namen van aandelen van 'wereldleiders' moet ik opnoemen waar je niets meer van hoort en waar vele onwetende kleine aandeelhouders berooid of bankroet zijn van geworden, maar waarvan je de hemel op aarde werd beloofd toen je ze aankocht?
Je komt hier dan nog eens doodleuk verkondigen dat de huidige koers, een mooie aankoopkoers is, terwijl je ze zelf vroeger aan minus 4 hebt gekocht...

Smeetske
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 32

Berichtdoor Smeetske » 28 Dec 2018 18:33

Sas, terug euronav
Je redenering van keldering?

Sas
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Sas » 30 Dec 2018 00:04

Smeetske schreef:Sas, terug euronav

Beste,

Heb die redenen tot vervelens toe hier al sinds jaren toegelicht zonder dat ik ze tot op vandaag de dag heb moeten wijzigen of bijsturen.
Ik ben steeds afgeschilderd geweest (op enkele uitzonderingen na op dit forum) als een marginale pipo. Jaren geleden had ik de China crisis hier al voorspeld met de fictieve financieringen van spooksteden door de communistische partij, de ECB en haar obligatieopkoopbeleid, de bankensysteemcrisis, de gigantische wereldschuld in dollars, de negatieve rente, de economische groeivertraging, de derivatenproblemen van de Duitse banken, het fiasco van de opkomende landen, het fiasco van Europa en de europese banken, de vergrijzing, de migratie, de lage grondstoffenprijzen, de vastgoedzeepbel, mediazeepbel ea (in de nabije toekomst)...kan nog een hele pagina vullen als je wilt...maar als je vandaag de dag niet wil inzien dat alle problemen die hierboven vermeld zijn, zich nu enkel in de beginfase situeren, dan ben je gezien...En aandelen zoals eurn en trouwens alle aandelen zullen gegarandeerd binnen dit en 2jaar 90% van hun waarde kwijt geraken....Ondertussen kunnen er misschien nog wat opvliegers zijn op de beurs, maar dit is enkel uitstel tot executie....

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 690

Berichtdoor gede » 30 Dec 2018 00:41

Sas schreef:
Smeetske schreef:Sas, terug euronav

Beste,

Heb die redenen tot vervelens toe hier al sinds jaren toegelicht zonder dat ik ze tot op vandaag de dag heb moeten wijzigen of bijsturen.
Ik ben steeds afgeschilderd geweest (op enkele uitzonderingen na op dit forum) als een marginale pipo. Jaren geleden had ik de China crisis hier al voorspeld met de fictieve financieringen van spooksteden door de communistische partij, de ECB en haar obligatieopkoopbeleid, de bankensysteemcrisis, de gigantische wereldschuld in dollars, de negatieve rente, de economische groeivertraging, de derivatenproblemen van de Duitse banken, het fiasco van de opkomende landen, het fiasco van Europa en de europese banken, de vergrijzing, de migratie, de lage grondstoffenprijzen, de vastgoedzeepbel, mediazeepbel ea (in de nabije toekomst)...kan nog een hele pagina vullen als je wilt...maar als je vandaag de dag niet wil inzien dat alle problemen die hierboven vermeld zijn, zich nu enkel in de beginfase situeren, dan ben je gezien...En aandelen zoals eurn en trouwens alle aandelen zullen gegarandeerd binnen dit en 2jaar 90% van hun waarde kwijt geraken....Ondertussen kunnen er misschien nog wat opvliegers zijn op de beurs, maar dit is enkel uitstel tot executie....

Iedere keer dezelfde blabla dat de financiële wereld dra zal vergaan. Dat zegt-ie al jaaaaren en om een of andere reden met focus op Euronav. Hij beweert het deftig onderbouwd te hebben, maar ik heb in al die jaren niet 1 goede onderbouwing gelezen buiten de algemene Maya-blabla dat de financiële wereld vergaat.

PS: Dat er nog crisissen volgen, kan ik ook voorspellen. De economie gedraagt zich in cycli, ooit van gehoord?

tosca
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 391

Berichtdoor tosca » 30 Dec 2018 09:21

Sas schreef:
Beste,

Jij hebt voorspeld dit jaar dat goud minstens 1900 USD zou staan op het einde van het jaar. Precies een serieuze misrekening. :wave:

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 684

Berichtdoor neku » 30 Dec 2018 10:32

tosca schreef:
Sas schreef:
Beste,

Jij hebt voorspeld dit jaar dat goud minstens 1900 USD zou staan op het einde van het jaar. Precies een serieuze misrekening. :wave:

Zal eerder iets voor 2020 zijn ;)
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!