Euronav

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL20, lokale fondsen, etc.
Gibby
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Re: Euronav

Berichtdoor Gibby » 11 Dec 2018 16:00

Sas schreef:Mijn koersdoel blijft onveranderd : 1,8 euro

Kan je dan ook even toelichten hoe je aan dit koersdoel komt?
Altijd interessant om de tegenargumenten te horen wanneer er gezegd wordt dat een aandeel goed zal presteren.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

jdl1
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Berichtdoor jdl1 » 11 Dec 2018 23:06

Gibby schreef:
Sas schreef:Mijn koersdoel blijft onveranderd : 1,8 euro

Kan je dan ook even toelichten hoe je aan dit koersdoel komt?
Altijd interessant om de tegenargumenten te horen wanneer er gezegd wordt dat een aandeel goed zal presteren.

Dat kan hij niet.
Het enige wat die zielige mens kan is zagen en klagen
kronos liked last!

Stefkamielkafkajr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 104

Berichtdoor Stefkamielkafkajr » 12 Dec 2018 08:59

08:32

Overname Genere8 'Deal of the Year 2018'

De fusie van Euronav EURN0,00%

Graph picture

met Gener8 Maritime is door de gezaghebbende scheepvaartkrant Lloyd's List uitgeroepen tot 'Deal of the Year 2018'. Dat gebeurde op de Lloyd's List Global Awards in Londen.

Euronav legde een half miljard op tafel voor Gener8 en breidde zijn vloot uit met 15 supertankers (VLCC’s). De vloot van de Belgische tankerrederij telt voortaan 2 mammoettankers, 43 VLCC's, 26 Suezmax tankers, 1 kleinere tanker en 2 FSO's (opslagtankers). De deal werd in juni afgerond.
bron de tijd
vogelspotter liked last!
Agfa, , Deceuninck , euronav, exmar , acacia pharma,fagron,altice europe, nyrstar,transgene, aurora cannabis ,mdxhealt, pharming, , econocom

Sas
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 58

Berichtdoor Sas » 12 Dec 2018 10:27

Als analist en economisch deskundige zie ik de koers van vandaag als een ideaal uitstapmoment om dan later terug in te stappen aan +- 2 euro.

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 611

Berichtdoor neku » 12 Dec 2018 10:41

Sas schreef:Als analist en economisch deskundige zie ik de koers van vandaag als een ideaal uitstapmoment om dan later terug in te stappen aan +- 2 euro.

Post maar een uitgebreide analyse, altijd interessant om feiten te lezen, zowel pro als contra :up:
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

Sas
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Sas » 12 Dec 2018 21:33

Dirk19 schreef:Voor de geïnteresseerden: een kritische kijk op de klimaathetze ;)

https://youtu.be/GuoxLggqI_g

Prachtige film/documentaire. Toont nogmaals aan dat de politiek, de grootindustrie en grootkapitaal de gewone mens gebruikt om zijn eigen zak te kunnen vullen...
Dirk19 liked last!

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 500

Berichtdoor Lotus » 12 Dec 2018 23:45

neku schreef:
Sas schreef:Als analist en economisch deskundige zie ik de koers van vandaag als een ideaal uitstapmoment om dan later terug in te stappen aan +- 2 euro.

Post maar een uitgebreide analyse, altijd interessant om feiten te lezen, zowel pro als contra :up:

Ik ben benieuwd wanneer Neku een inhoudelijke reactie krijgt. Voor een zogenaamd analist en economisch deskundige zit hij al lange tijd erg scheef met zijn voorspelling hier. Die deed hij ook al bij €6,50 of iets hoger en de koers is daarna goed hersteld.

Sas
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Sas » 14 Dec 2018 17:30

Lotus schreef:
neku schreef:

Ik ben benieuwd wanneer Neku een inhoudelijke reactie krijgt. Voor een zogenaamd analist en economisch deskundige zit hij al lange tijd erg scheef met zijn voorspelling hier. Die deed hij ook al bij €6,50 of iets hoger en de koers is daarna goed hersteld.

Ik heb zulke uiteenzettingen meerdere malen in het verleden gedaan maar als je volhardt in je eigen - stamdenken en geblokkeerd bent door het Peter- principe dan heeft verdere duiding geen enkele zin meer...
vogelspotter liked last!

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 543

Berichtdoor gede » 14 Dec 2018 23:50

Sas schreef:
Lotus schreef:
neku schreef:

Ik heb zulke uiteenzettingen meerdere malen in het verleden gedaan maar als je volhardt in je eigen - stamdenken en geblokkeerd bent door het Peter- principe dan heeft verdere duiding geen enkele zin meer...

Al jaren vertelt hij hier die 2 euro zever en steeds weglopen van een antwoord als er om onderbouwing wordt gevraagd. De diagnose is duidelijk: in het verleden een stevig verlies opgelopen dat nog onverwerkt is.

aston
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 79

Berichtdoor aston » 15 Dec 2018 00:10

De negeer lijst doet wonderen. Ik hoor nochtans graag tegenargumentaties of negatieve voorspellingen om een gebalanceerd oordeel te kunnen vellen. Maar lees telkens niets onderbouwd.

Wat euronav betreft kan de volgende Earnings Call niet snel genoeg komen :-)