Euronav

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 498

Re: Euronav

Berichtdoor gede » 05 Apr 2018 22:48

Sas schreef:

Weet papa dat je actief bent op dit forum...? :lol:

Altijd mooie kleurtjes erbij en compleet infantiele uitlatingen, de puzzel past eindelijk in elkaar: De volwassenheid is nog niet bereikt.

Doe een klein beetje minder zuur Sas, misschien helpt positief in het leven staan beter bij het vergaren van een fortuin dan constant inhoudsloos te bashen op 1 aandeel waarbij de frustratie ervan afdruipt.
blotte marc liked last!

Sas
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 40

Berichtdoor Sas » 06 Apr 2018 11:57

Met het vergaren van fortuin bedoel je toch de cadeautjes die je van je papa hebt gekregen?...meerwaarde heb jij zelf nooit gecreeerd en daar ben je mijns insziens ook niet toe in staat... :lol:

[MODBREAK: Bericht deels verwijderd wegens provoceren]

Icksray-1979
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 168

Berichtdoor Icksray-1979 » 06 Apr 2018 12:54

jdl1 schreef:@sas waarop bazeer je die ondergang van euronav?

Dag Sas, ik denk dat je hieroverheen gekeken hebt, aangezien je nog geen reactie hebt gegeven op deze vraag (misschien cijfermatig even toelichten?) ;)

Alvast bedankt voor je uiteenzetting... :roll:
Econocom - ArcelorMittal - Oxurion

gede
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor gede » 06 Apr 2018 13:34

Sas schreef:

Met het vergaren van fortuin bedoel je toch de cadeautjes die je van je papa hebt gekregen?...meerwaarde heb jij zelf nooit gecreeerd en daar ben je mijns insziens ook niet toe in staat... :lol:

Mijn cadeautje van papa tot hiertoe was 1 tweedehandsauto om op het univ te geraken en verder de boodschap dat als ik iets wou, ik moest werken in plaats van op verlof te gaan. Ik heb op univ dan ook ontelbare nachten van 3 u slaap gehad en in tegenstelling tot anderen die dat ook deden, was dat bij mij niet om weg te gaan, maar om 2 studies tegelijk te doen.

Indien u twijfelt of ik meerwaarde kan creëren, mag u altijd één van mijn gastlessen komen volgen die ik af en toe aan de Thomas Moore hogeschool geef. Ik vrees helaas dat uw instelling te negatief is, uw frustaties te groot, uw doemdenken te extreem en uw respect naar andere mensen toe véél te laag om hier iets van te kunnen opsteken, dus blijf er misschien toch maar weg.

jean de florette
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1276

Berichtdoor jean de florette » 06 Apr 2018 13:52

Icksray-1979 schreef:
jdl1 schreef:@sas waarop bazeer je die ondergang van euronav?

Dag Sas, ik denk dat je hieroverheen gekeken hebt, aangezien je nog geen reactie hebt gegeven op deze vraag (misschien cijfermatig even toelichten?) ;)

Alvast bedankt voor je uiteenzetting... :roll:

Toch maar nagaan. Stel Sas orakelde een koers van 10 of meer, zou je dat dan ook vragen?
Denk het niet.....

Blijkbaar is Tigenix uitgespeeld voor gede, heeft hij hier een nieuw stokpaardje.
Laat Sas maar doen, qua basisidee zit ik ook in dat kamp.
14-11-2014 liked last!
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes

gede
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor gede » 06 Apr 2018 14:20

jean de florette schreef:
Blijkbaar is Tigenix uitgespeeld voor gede, heeft hij hier een nieuw stokpaardje.
Laat Sas maar doen, qua basisidee zit ik ook in dat kamp.

Tigenix is helemaal niet uitgespeeld voor gede...

En Euronav is helemaal niet mijn nieuw stokpaardje. Ik schrijf hier amper...

Qua basisidee zit u ook in dit kamp, dit betekent concreet: U onderschrijft Sas' uitspraken:

- Euronav gaat naar 2 euro
- De gehele wereldeconomie staat op instorten en politici zullen een periode van hyper-inflatie installeren
- Enkel het economisch quasi waardeloos geel metaal genaamd goud zal voor behoud van koopkracht kunnen zorgen.

Graag bevestiging of ik dit zo correct zie.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2226

Berichtdoor Beheerder » 06 Apr 2018 14:54

Beste forumleden, discussies horen niet over elkaar te gaan. Dat zorgt voor veel offtopic reacties waardoor de leesbaarheid van het onderwerp achteruit gaat. Bij verdere herhaling worden berichten verwijderd en kunnen er (tijdelijke) bans worden gegeven.
gede liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

14-11-2014
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 593

Berichtdoor 14-11-2014 » 06 Apr 2018 15:47

Euronav gaat naar 2 euro
De gehele wereldeconomie staat op instorten en politici zullen een periode van hyper-inflatie installeren

Graag bevestiging of ik dit zo correct zie.

Deze eigen interpretatie zal sowieso niet correct zijn, omdat hyperinflatie niet zo heel erg goed past bij iets dat €2 kost.

Zie in lichte uitvoering de Britse rallying markets van Farage, na de Brexit vote; fijn dat u het cijfermateriaal wel zult weten te waarderen. Net zoals fora krijgen ook kiezers weleens de politici die zij verdienen, met een sociale paradox tussen grote vraag en het werkelijk gebodene. Valt niet mee om ooit aan te wennen; waren verduft wijze woorden over €10.

Terug naar het - inderdaad - nog kwakkelende Euronav. Die waarheid ligt nu wat boven het midden van €2 en €10, en lift jammerlijk niet lekker mee op het herstel van enkele olie- (afgelopen maand +5,3%) en energiewaarden (+7,9%).
jean de florette liked last!

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2226

Berichtdoor Beheerder » 06 Apr 2018 18:18

Tja wie zal het zeggen, het is algemeen bekend dat tankers soms lang voor de kust blijven liggen in verband met handel en gunstigere tarieven.

Screenshot_20180406-181431.jpg
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
blotte marc liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

jean de florette
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1276

Berichtdoor jean de florette » 06 Apr 2018 19:46

En waarom naar cijfertjes vragen, als het orakel in de verkeerde richting kijkt?
Geef ze gewoon zelf, en toon aan dat het niet kan.

Maar, euhm, dat is natuurlijk al veel moeilijker...
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes