Euronav

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Sas
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 37

Re: Euronav

Berichtdoor Sas » 27 Mar 2018 10:53

blotte marc schreef:
Sas schreef:
USSENTERPRISE schreef:Inderdaad, kalm blijven Sas. Het is maar geld.

Ik ben zeer kalm hoor,...bedankt in ieder geval voor je bezorgdheid mijnentwege...en by the way, ik heb enkele jaren geleden een fortuin verdiend met euronav, gekocht tussen 2 en 3 euro en verkocht aan 11 euro...

Eerst zegt U dat U uw zuurverdiende spaarcentjes hebt verloren aan de maffioso van Euronav, waardoor uw kindjes boos zijn omwille van hun erfenis, en 4 posts later blijkt dat U een fortuin verdiend hebt aan Euronav...Sas,beetje serieus zijn hé...toch 8-)

Tijden veranderen en wat toen was is nu niet meer....ik verwacht één dezer trouwens een zware crash voor euronav...

Stefkamielkafkajr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 70

Berichtdoor Stefkamielkafkajr » 27 Mar 2018 11:09

euronav blijft ter plaatse trappelen tegenover zijn collega's (frontline +3´% gisteren en deze maand reeds 10% gestegen dieptepunt was 3.90 als ik mij niet vergis
Agfa, , Deceuninck , euronav, exmar , frontline,fagron,KPN, nyrstar,talvivaara, mdxhealt, pharming, thrombog, x fab

blotte marc
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 243

Berichtdoor blotte marc » 27 Mar 2018 11:09

Sas, ik stop ermee, ga aub een ander aandeel bashen...
14-11-2014 liked last!
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden...

a21
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1424

Berichtdoor a21 » 03 Apr 2018 12:51

Euronav NV publiceert jaarverslag 2017

https://www.euronav.com/nl/investeerder ... slag-2017/

Sas
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Sas » 05 Apr 2018 11:33

Hoe lang wordt er nog ter plaatse getrappeld..? Van meerwaarde is al lang geen sprake meer en die zal er nooit meer komen....Het is wachten op de totale downfall...der Untergang...pas dan zullen we opnieuw aan meerwaarde kunnen denken...Het beste dat je nu als belegger kan doen is alles ten gelde maken voordat je mee zult stromen in het bloed van de komende financiële katastrofe...Een verwittigd man is er twee waard...en een verwittigd vrouw...vier... :shock:

cicero007
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 329

Berichtdoor cicero007 » 05 Apr 2018 12:09

Sas schreef:Het is wachten op de totale downfall...der Untergang...voordat je mee zult stromen in het bloed van de komende financiële katastrofe...:shock:

Ge zou moeten boeken schrijven met uw literair talent...
14-11-2014 liked last!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen ...

Sas
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Sas » 05 Apr 2018 18:08

Ge zou moeten boeken schrijven met uw literair talent...[/quote]

Ik denk dat daar weinig belangstelling voor zal zijn...Het ware beter dat ik één of andere kookdebiel was geweest, zoals diegenen die dagelijks op TV één of VTM opgevoerd worden, met één of ander belachelijk kookprogramma, of ik had misschien beter heel mijn leven zoals een randdebiel tegen een hond gepraat, dan was ik waarschijnlijk nu ook multimiljonair geweest...Zolang echter het dansorkest blijft spelen, terwijl de sloepen reeds te water worden gelaten en de reddingsvesten worden uitgedeeld en het water in de dansschoenen staat, wordt er niet geluisterd naar mensen die iets proberen duidelijk te maken....de geschiedenis blijft zich maar herhalen zonder dat men er lessen uit trekt...

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 450

Berichtdoor gede » 05 Apr 2018 18:46

Sas schreef:
Ik denk dat daar weinig belangstelling voor zal zijn...Het ware beter dat ik één of andere kookdebiel was geweest, zoals diegenen die dagelijks op TV één of VTM opgevoerd worden, met één of ander belachelijk kookprogramma, of ik had misschien beter heel mijn leven zoals een randdebiel tegen een hond gepraat, dan was ik waarschijnlijk nu ook multimiljonair geweest...Zolang echter het dansorkest blijft spelen, terwijl de sloepen reeds te water worden gelaten en de reddingsvesten worden uitgedeeld en het water in de dansschoenen staat, wordt er niet geluisterd naar mensen die iets proberen duidelijk te maken....de geschiedenis blijft zich maar herhalen zonder dat men er lessen uit trekt...

Het moet behoorlijk lastig zijn om als een gefrustreerd zwartkijker door het leven te gaan.

Iets proberen duidelijk te maken? Laat me niet lachen madame Zelda.

Ps:Hoe u het juist voor elkaar krijgt, weet ik niet, maar ‘quotes’ schijnen u nooit te lukken op het forum.

Sas
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Sas » 05 Apr 2018 19:04

[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens ongepast gebruik van kleur in de tekst en tevens provoceren]

jdl1
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 5

Berichtdoor jdl1 » 05 Apr 2018 20:09

@sas waarop bazeer je die ondergang van euronav?